Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, lukadd napisał(a):

Ja obecnie gram w pixelowego Sea of Stars. I ta gra mimo, że nie ma oprawy AAA, nie ma nawet AA.

Wygląda trochę okiem wyobraźni, artystycznie jest dopicowana w tym pixel arcie, to dosłownie kosi pod względem gameplayu, eksploracji, układu map/świata, RPG i przygody coś takiego jak np. ostatni Dragon Age :E

No to mam już nową gierkę do ogrania. Dzięki

Opublikowano
1 minutę temu, cichy45 napisał(a):

To nie jest śmieszne. Jak dźwigam swojego peceta to jest ciężko.

U mnie obudowa z zawartością waży 21kg więc już spokojnie można tym pomachać jak sztanga:lol2:

Opublikowano (edytowane)

Ja się nie odważę rano wracać 50 stron i tego czytać. Przeczytam artykuł na ith albo innej stronie, zobacze najważniejsze slajdy i poswiece na to łącznie z 5 min. przy porannej kupię :D

Edytowane przez Voodoo2
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, cichy45 napisał(a):

Jak w Dark Base 900 miałem włożone jeszcze do tego 7 dysków 3.5" to już w ogóle dramat był :E 

U mnie dysków poza m.2 nie ma ale Shadow Base 800 sam w sobie ciężki. Aż się zdziwiłem jak przyszła paczka 

Opublikowano
Godzinę temu, Radio Tirana napisał(a):

Symulator chodzenia z elementami walki. 

Podobnie, jak Death Stranding.

 

Godzinę temu, Radio Tirana napisał(a):

W dodatku po 2 godzinach trzeba grać z wyłączonym dźwiękiem, ponieważ głosy schizoferników są nie do zniesienia. 

Ale ja nie oceniam gry, tylko to co zaserwowano w oprawie audiowizualnej.
To jest specyficzna produkcja, którą nawet trudno nazwać grą. Co nie zmienia faktu, że jest to twór - dzieło sztuki.
MOIM zdaniem w świecie gier wideo i elektronicznej rozrywki jeszcze nigdy nie dostaliśmy takiej jakości oprawy.
Granie kamerą, ŚWIATŁEM, dźwiękiem, najazdy, modele, tekstury - mistrzostwo świata. Idealne dla fanów SMR ;).
Psychodeliczne / schizofreniczne. Tak. A AlanWake2 czy SilentHill nie?

Ludzie odpalają sobie jakieś pseudo demko W4 robione przez amatora i cieszą miskę z 20 fps... to niech sobie odpalą Senua 2 w 120 - 140 fps.
Przecież te wioski, domostwa, stylistyka - to wypisz wymaluj klimaty Wiesia.
Wiem, ze to jest dosyć zręczna manipulacja, bo takie skaliste tereny Islandii (do tego w tunelach) są "łatwe" do ogrania UE (UE wręcz stworzony do nich), ale mimo wszystko porażają jakością (przy super optymalizacji). 
Uważam, że każdy masturbator-onanista graficzny (a chyba po to ludzie kupują 5080/90) powinien tej grze poświęcić przynajmniej 2h, aby się przekonać, jak może wyglądać gra (abstrahując od game playu, jako takiego).

 

Opublikowano
1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Uważam, że każdy masturbator-onanista graficzny (a chyba po to ludzie kupują 5080/90) powinien tej grze poświęcić przynajmniej 2h, aby się przekonać, jak może wyglądać gra (abstrahując od game playu, jako takiego).

Przeszedłem Senuę 2 w całości, aczkolwiek pod względem graficznym większe wrażenie zrobiła na mnie polska produkcja Nobody Wants to Die. 

 

W 1440p z DLAA na 4070 Ti to ja tam miałem ledwo 37-40 klatek. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...