Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

ale 3

Będzie taki sam poziom artefaktów jak w 1. Bierzesz 2 klatki i generujesz 3 pośrednie zamiast jednej, ale żadna z tych fejkowych nie opiera się na innych fejkowych więc nie ma akumulacji artefaktów. Tylko model AI zamiast generować 1 klatkę w kroki 0.5 czasu miedzy A i B, to generuje 3 klatki z krokami 0.25 0.5 0.75

 

To samo robi lossless scaling w trybie fg x3 i x4.

Edytowane przez cichy45
Opublikowano

Ta generacja to będzie taka kupa(taka sama jak było przy okazji 20X0), że aż miło.

 

Będzie PR ciśnięty do bólu, bo bez DLSS 4 to ona w zasadzie nie ma nic do zaoferowania.

  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, cichy45 napisał(a):

Będzie taki sam poziom artefaktów jak w 1. Bierzesz 2 klatki i generujesz 3 pośrednie zamiast jednej, ale żadna z tych fejkowych nie opiera się na innych fejkowych więc nie ma akumulacji artefaktów. Tylko model AI zamiast generować 1 klatkę w kroki 0.5 czasu miedzy A i B, to generuje 3 klatki z krokami 0.25 0.5 0.75

 

To samo robi lossless scaling w trybie fg x3 i x4.

Ale MFG bierze tylko jedna klatkę nadal.

Opublikowano
1 minutę temu, Imm napisał(a):

Ta generacja to będzie taka kupa(taka sama jak było przy okazji 20X0), że aż miło.

 

Będzie PR ciśnięty do bólu, bo bez DLSS 4 to ona w zasadzie nie ma nic do zaoferowania.

Już wiemy dlaczego takie niskie ceny za tą serie:hihot:

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Trzeba czekać na prawdziwe testy i jak to działa, 1 klatka jeszcze tak nie sypie artami jak się wszyscy spodziewali, ale 3... no ciekawy jestem.

I ile tych klatek będzie trzeba mieć natywnie... Nie wierzę ze pod tym względem coś się zmieniło i nadal będzie musiało być minimum 60, żeby to dobrze wygalało.

Tylko ze jeśli tak będzie to 5 generacja będzie miała przewagę tak naprawdę tylko w HFR, im mniej będzie FPS, tym gorzej może wyglądać wygenerowany obraz z 3 klatek fejkowych.

No ciekawy jestem, bardzo ciekawy w praktyce tej technologii.

Będzie jak zwykle. Pcmr będą po tym jechali i pokazywali artefakty na zoomie 300% a cała reszta będzie zadowolona z grania i miała wywalone na to;)

Opublikowano

DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution i DLAA będą teraz oparte na pierwszej w branży graficznej aplikacji czasu rzeczywistego „transformatorów”

Czyli DLSS 4.0 to przebudowane od podstaw inne ficzery - ciekawe czy dla straszej generacji też :( 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...