Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
37 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Mi tam wystarczyły 4 godziny gry i chyba odstawie i poczekam na jakiś większy patch. 

 

Najgorzej w kwestii oprawy wypadają cienie rzucane na budynki przez drzewa.. Dosłownie jakbym się cofnął do jedynki :E

 

 

O tym pisalem, wchodzisz do budynku noca, odpalasz latarke, patrzysz a tam przedmioty etc nie rzucaja kompletnie cieni, przeciez taki pierwszy F.E.A.R z 2005r ma lepsze cienie, tutaj doslownie mam flashbacki z czasow DirectX 8 :E 

  • Haha 1
Opublikowano
4 minuty temu, Joloxx9 napisał(a):

Ja sie przyzwyczailem, ale praca w tekscie na oled to zly wybor, przynajmniej na takim panelu jaki ja mam, moze te nowe nie maja zadnego problemu z tekstem. 

Mactype nie ogarnia? Bo woleda ogarnia

Opublikowano
11 minut temu, azgan napisał(a):

No Series X daje radę z tego co tutaj obcziłem

Gra wyglada w dzien najgorzej bo jest wyprana z oswietlenia, a cienie na epic to tragedia. Widac, ze nektorzy i tak nie widza roznicy i jak cos tam sie swieci to jest ladnie ;)

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Doskonale pamiętam premierę STALKERA pierwszego.

Wcale nie było tak źle.

 

Gra była wymagająca, ale tylko jak włączyło się Shadery w lepszej wersji.

 

Jak się ustawiło te gorsze to chodziła jak złoto.

 

Wychodzi, że trzeba poczekać z kupnem tej gry... bo po co się męczyć.

Z miłą chęcia zagram w którąś z 3 wcześniejszych części, albo ponownie Metro Exodus.

Edytowane przez Szambo
Opublikowano (edytowane)

Dużo jest do naprawy i klimat jest tego nie można im odmówić, ale systemy w grze czasem się sypią

 

Wczoraj w pierwszym mieście siedzę sobie i zapełniam skrzynkę, nagle HP mi spada, co do chuja odwracam się a na ziemi ze 100 szczurów ;P myślę sobie Plague tale 3, wyszedłem na zewnątrz wskakuję na auto a one do okola mnie z całego miasta wszyscy NPC wpadli i dawaj na te szczury, a z drugiej ze chwilę wpadły mutanty że ochrona zajęta była szczurami to wlazły do miasta i nawalają do NPC tamci twardo walą w szczury po 15min miasto było martwe zostali tylko handlarze i ci co piją w knajpie, po paru minutach gra też była martwa i był crash.

 

 

Edytowane przez Blacktiger
  • Haha 3
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Art385 napisał(a):

Mactype nie ogarnia? Bo woleda ogarnia

Ogarnia na tyle, ze jest ok. Przy czym, mowie, osobiscie sie przyzwyczailem. Nie wiem jak inni beda miec przy np pracy z tekstem.

Opublikowano
2 minuty temu, Tornado3 napisał(a):

dokładnie, bo poza tym że optymalizacja leży to ten screen wszystko tłumaczy

 

 

Po prostu przy skopanej optymalizacji od cpu trzeba miec top cpu zeby cokolwiek tu zdzialac wiec to ograniczenie jest oczywiscie dwuznaczne :D

Opublikowano
29 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Dlatego ja mam podejście bardzo proste. Jak nie stać mnie na GPU/CPU z najwyższej półki to naprawdę wolę wydać ten 1000zl na konsole (xbox pewnie używany za tyle lata) odpalam grę i gram. Jak miałbym się użerać za każdym razem z tymi opcjami…🤦‍♂️

Gdyby tylko można było zmniejszyć detale na PC.... Kiedyś znajdziesz te opcje, dasz radę. 

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Dlatego ja mam podejście bardzo proste. Jak nie stać mnie na GPU/CPU z najwyższej półki to naprawdę wolę wydać ten 1000zl na konsole (xbox pewnie używany za tyle lata) odpalam grę i gram. Jak miałbym się użerać za każdym razem z tymi opcjami…🤦‍♂️

Cos w tym jest, jedyna opcja zeby grac w gry na UE5 to konsola, moze 30FPS ale przynajmniej stutteringu nie ma. 

1 minutę temu, galakty napisał(a):

Gdyby tylko można było zmniejszyć detale na PC.... Kiedyś znajdziesz te opcje, dasz radę. 

Detale detalami, ale np na stuttering nie ma rady :/   

Edytowane przez Joloxx9
Opublikowano (edytowane)

Gra skopana od prawie każdej strony, również od strony CPU. Ale ten nowy Ryzen 9800X3d jednak pokazuję moc :E 25% więcej fps wykręca w tym szrocie od 7800X3d

Edytowane przez lukadd
  • Haha 1
  • Upvote 2
Opublikowano
1 minutę temu, Joloxx9 napisał(a):

Cos w tym jest, jedyna opcja zeby grac w gry na UE5 to konsola, moze 30FPS ale przynajmniej stutteringu nie ma. 

Detale detalami, ale np na stuttering nie ma rady :/   

Nie wiem ale ja jakimś cudem wczoraj przez godzinę nie miałem ani jednej ścinki typowej dla stutteringu. :E

Opublikowano
8 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Cos w tym jest, jedyna opcja zeby grac w gry na UE5 to konsola, moze 30FPS ale przynajmniej stutteringu nie ma. 

Detale detalami, ale np na stuttering nie ma rady :/   

Dla mnie 30 fps to wieczny, stały stuttering :E. Piekło.

Opublikowano
Teraz, Joloxx9 napisał(a):

W takim Hogwarts legacy na ps5 nie ma. W przeciwienstwie do kompa.

Bo na ps5 nie ma RT? Z RT też masz stutter w HL?

Coś masz chyba nie tak z kompem, weź tego intela faktycznie zezłomuj :P

  • Haha 1
Opublikowano

Odpaliłem gierkę, ustawiłem preset średni, by wykluczyć problem zbyt wysokimi detalami- bo niektóre miałem wysokie, DLSS jakość- nie zmieniłem na balans, bez FG, polazłem za miasto, miałem ok 57fps, coś mało, zabiły mnie psy, wczytywałem grę, wracam do kompa, a tu jakaś zamuła w menu, patrzę na FPS, a tu jak pisałem o tych 4-5fps, właśnie to wróciło, i jak widzę NPC mają T-pose.


20241121103137_1.thumb.jpg.5ff214b7711b44ed88581093ba0f1631.jpg

 

:rotfl2: Wielka jedna Anomalia. Na początku było ok, a teraz w okolicy tego miasta, pal licho samo miasto- gdzie ciśnie po CPU jak w Dragons Dogmie 2, ale poza miastem też coś dziwnie chrupie.

  • Haha 4
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...