maras2574 97 Opublikowano Czwartek o 17:14 Opublikowano Czwartek o 17:14 (edytowane) 15 minut temu, userKAMIL napisał(a): (Nie wiem czy to ma sens przy padzie od xboxa) No właśnie, nawet nie próbuję A tymczasem.... Edytowane Czwartek o 17:16 przez maras2574 1
Vulc 330 Opublikowano Czwartek o 17:18 Opublikowano Czwartek o 17:18 (edytowane) 3 minuty temu, dawidoxx napisał(a): W ogóle to mając te 80-100fpsow w ogóle nie czuje płynności jakoś dziwaczne to działa Pełny Włączyłem na próbę FSR, klatki skoczyły na 120, ale i tak wydaje się wszystko mniej płynne od 60 bez FSR. Tego nie ogarniesz. 😆 Edytowane Czwartek o 17:18 przez Vulc 1
azgan 467 Opublikowano Czwartek o 17:19 Opublikowano Czwartek o 17:19 2 minuty temu, lukadd napisał(a): No i na szybko przejrzałem. Co ciekawe twierdzą, że na PC nie zauważyli stutteru związanego z shaderami i ich kompilacją. Ja w to nie wierzę bo doświadczyłem tego już w Silent Hill 2 Remake i tutaj jest podobnie jak wchodzisz np. na inny obszar/zmiana miejscówki. Mam grubo ponad 60k/s a nagle mikro przycinki z nikąd się pojawiają. The Callisto Protocol na premierę zresztą miało podobnie z tym że teraz jest tam duża poprawa pod tym względem, z Jedi Survivor podobnie tylko że on akurat był na Unreal Engine 4 a nie 5. Mam nadzieję że to poprawią w aktualizacjach
caleb59 175 Opublikowano Czwartek o 17:20 Opublikowano Czwartek o 17:20 6 minut temu, maras2574 napisał(a): Nic z tych rzeczy, dpi ok, blat biurka trzyma poziom, jak gram na padzie jestem daleko od biurka Schowałem już tamtego pada. Wracam do Elite, bo pomimo drifftu co jakiś czas, jest lepiej niż na ONE na kablu Pozycja prawie leżąca, nogi wyprostowane, a nie garbienie się przy biurku @Jaycob wyżej napisał, że jest to błąd i twórcy o tym wiedzą i będzie poprawka. 1
userKAMIL 149 Opublikowano Czwartek o 17:21 Opublikowano Czwartek o 17:21 7 minut temu, dawidoxx napisał(a): W ogóle to mając te 80-100fpsow nie czuje płynności jakoś dziwaczne to działa Grasz DLAA czy DLSSQ?
azgan 467 Opublikowano Czwartek o 17:23 Opublikowano Czwartek o 17:23 7 minut temu, dawidoxx napisał(a): W ogóle to mając te 80-100fpsow nie czuje płynności jakoś dziwaczne to działa Potwierdzam, nawet grając na padzie dziwnie to "pływa" przy obracaniu kamery ale myślałem że to przez Frame Generation 🤭
Stjepan 293 Opublikowano Czwartek o 17:27 Autor Opublikowano Czwartek o 17:27 No cóż czekamy na patche.
kiCK 4 Opublikowano Czwartek o 17:30 Opublikowano Czwartek o 17:30 2 godziny temu, lukadd napisał(a): Ta gra będzie łatana i rozwijana latami to raczej pewne. Kilka miesięcy i wstępnie powinni ogarnąć. Połowa już zapomni o tej grze.
dawidoxx 103 Opublikowano Czwartek o 17:30 Opublikowano Czwartek o 17:30 6 minut temu, userKAMIL napisał(a): Grasz DLAA czy DLSSQ? DLSS/Q/B/P/UP testowałem wszystko i Na każdym jest to samo.. Mój znajomy też to zauważył
kiCK 4 Opublikowano Czwartek o 17:31 Opublikowano Czwartek o 17:31 Ja gram na DLSSQ i jest to samo. 1
dawidoxx 103 Opublikowano Czwartek o 17:31 Opublikowano Czwartek o 17:31 7 minut temu, azgan napisał(a): Potwierdzam, nawet grając na padzie dziwnie to "pływa" przy obracaniu kamery ale myślałem że to przez Frame Generation 🤭 Pierwszy tytuł w którym mając w miarę wysoki fps nie czuć płynności.. Nie wiem co oni tam odwalili 1
kiCK 4 Opublikowano Czwartek o 17:38 Opublikowano Czwartek o 17:38 Czyli wychodzi, że póki co jeden wielki kibel, szkoda nerwów. Jak ktoś gra z GP to lepiej coś innego ogarnąć w tym momencie czekania na poprawki, a ci co kupili no to już indywidulana sprawa.
lukadd 260 Opublikowano Czwartek o 17:39 Opublikowano Czwartek o 17:39 4 minuty temu, azgan napisał(a): Ja w to nie wierzę bo doświadczyłem tego już w Silent Hill 2 Remake i tutaj jest podobnie jak wchodzisz np. na inny obszar/zmiana miejscówki. Tylko, że według DF to nie jest powodowane nie skompilowanymi czy źle skomilowanymi shaderami, to się dzieje nie tylko na PC, ale to samo jest na xboxie. Gra jest limitowana przez CPU. Czym słabszy CPU tym większe problemy i większe skoki frametime bo cały czas lecisz na limicie CPU, który po prostu nie wyrabia Dokładnie to widać jak porównują skoki frametime na ryzenie 3600 vs 7800X3D. Ale z tego co mówił, wersja gry przed patchem day one jeszcze gorzej działała od strony CPU, więc już wprowadzili poprawki, czyli wiedzą o co chodzi i w kolejnych patchach można się spodziewać kolejnych poprawek od strony CPU.
kiCK 4 Opublikowano Czwartek o 17:42 Opublikowano Czwartek o 17:42 Ale żeby do 800p schodziło na xbox to już dramat.
AndrzejTrg 184 Opublikowano Czwartek o 17:47 Opublikowano Czwartek o 17:47 Przeglądając ten temat, to ta gra to jest jedna WIELKA anomalia
Necronom 74 Opublikowano Czwartek o 17:48 Opublikowano Czwartek o 17:48 3 godziny temu, aureumchaos napisał(a): A ja mam nauczke ze, moze czasem lepiej nie kupowac na eneba lub instant gaming bo nie ma jak zrobic REFUND Musze teraz grac w to graficzne bagienko bo kasa juz poszla hyhyhyhy Zono Przybywam kolejny raz, Be Ready!!! Ty czasem nie kupiłeś nowej karty specjalnie pod Stalkera? Jak tak to trochę niefart. 2
lukadd 260 Opublikowano Czwartek o 17:49 Opublikowano Czwartek o 17:49 5 minut temu, kiCK napisał(a): Ale żeby do 800p schodziło na xbox to już dramat. To 800p, dokładnie ~860p przy użyciu FSR to nic dziwnego w grach na obecnej generacji konsolach. Wiele do tylu schodzi, a nawet i niżej w trybach performance. 1
Reddzik 322 Opublikowano Czwartek o 17:50 Opublikowano Czwartek o 17:50 Szkoda gadać, szczególnie, że ja mam takie anomalie, że nie jestem wstanie nawet grać w 30fps. Freezy, crashe, cuda i anomalie graficzne= all in one.
Crew 900 94 Opublikowano Czwartek o 17:58 Opublikowano Czwartek o 17:58 Zobaczę jak będzie wyglądała pierwsza łatka. Jeżeli będzie lipa to refund klucza pójdzie i się kupi za 50 zł za pół roku
Necronom 74 Opublikowano Czwartek o 18:04 Opublikowano Czwartek o 18:04 Są już jakieś poradniki, jakie opcje graficznie nic nie dają i które wyłączyć/obniżyć?
Jaycob 287 Opublikowano Czwartek o 18:07 Opublikowano Czwartek o 18:07 (edytowane) Było kilka i: 4 godziny temu, Phoenix. napisał(a): Ponoc takie ustawieni ejest ok i widzialem wczoraj u kiszaka a dzis to wrzucil pod filmem jesli chodzi o crashe z FG. Ustawiania od Smayro: DLAA lub FSR Native AA, włącz poniżej FSR Frame Gen (zlockuj FPS na 60) Wszystkie ustawienia na Wysokie, Tekstury na Ultra/Wysokie Włosy Średnie Odbicia Średnie Chmury i Niebo Średnie Motion Blur off Mgła na średnie Odległość generowania otoczenia na Średnie Synchronizacja Pionowa Off Tak gram jest całkiem sympatycznie, ale wiadomo, że są jeszcze miejsca*, gdzie leci fps na pysk. * mam na myśli pierwszą napotkaną wiochę. Edytowane Czwartek o 18:10 przez Jaycob
Reddzik 322 Opublikowano Czwartek o 18:08 Opublikowano Czwartek o 18:08 Nie ma, sam czekam i szukam zamiast grać, bo może coś pomoże, to jest taki ostatni dzwonek, poza ewentualnymi patchami o ile one też coś pomogą.
reddy 29 Opublikowano Czwartek o 18:13 Opublikowano Czwartek o 18:13 Na xboxie przestało ot tak z dupy pada wykrywać. Sprawny, naładowany i każe podłączyć. Restart nie pomaga 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się