Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
24 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

No faktycznie wygląda to przeciętnie. Screeny podrasowane jakieś w necie latają:E Faktycznie poziom Chernobylite.Świetny Hdr.

 

Czerń jest czarna, kolorki i światełka bajka na OLED'ZIE 

 

25 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Ściny niestety są co jakiś czas.

Mutanty faktycznie za bardzo wytrzymałe. Trzeba będzie unikać z nimi walki jak tylko się da.

Klimacik robi największą robotę.

Jakiej rozdzielczości byś nie ustawił i detali zmienił to i tak będą. Standardowo jak na Unreal Engine 5 przystało 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Wyszedłem z laboratorium i gra się zawiesiła.

 

No po prostu nie wierzę, uruchomiłem ponownie grę i nie mam żadnego zapisu, muszę zaczynać od nowa. :smiech:

 

nick-cage-lol.gif

Edytowane przez Doamdor
  • Haha 4
  • Sad 1
Opublikowano
Teraz, azgan napisał(a):

Ktoś tutaj z Was napisał we wcześniejszych postach że S.T.A.L.K.E.R 2 przypomina premierę Cyberpunk 2077 i powoli zaczynam utwierdzać się w przekonaniu że miał rację 🤭

Cyberpunk nie wygladal jakby wyszedl w 2012r.

  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Kiedys nie rozumialem i nasmiewalem sie z ludzi, ktorzy w dniu premiery dlugo wyczekiwanej gry pisza, ze poczekaja kilka miesiecy na polatanie gry i poprawe balansu rozgrywki, bo im sie nie spieszy. Przepraszam.

  • Haha 3
Opublikowano
16 godzin temu, Send1N napisał(a):

Jak w przeszłości ograłeś cień czarnobyla i chcesz sobie odświeżyć to zainstaluj sobie lost alpha (jeżeli nie grałeś) ;)

Lost Alpha, Anomaly i jakieś inne. Dobrze, że przypomniałeś o LA, bo gdzieś też mam instalkę.

  • Upvote 1
Opublikowano

HDR też w tej grze jest zepsuty? Bo mam go włączonego, a w grze, nie można go włączyć. :/

 

Mam wrażenie jakbym grał w stalkera 1 z lepszą grafiką, lecz na dzisiejsze czasy przestarzałą. Mutanty, czy tam potwory, zamiast straszyć, to wyglądają i poruszają się komicznie.

Nie można powiedzieć, że nie ma klimatu, ale ta gra powinna mieć premierę dawno temu, a nie pod koniec 2024r. Wymagania tej gry są absurdalne, gdzie do grania w 4K DLSS Q potrzeba RTX 4090, a bez DLSS RTX 5090. :E

Czuć, że tej grze potrzebny jest remastered. xD

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Stjepan napisał(a):

Mam nadzieję że te crashe szybko naprawią, bo wczoraj crashowało mi kilka razy. Dziś jeszcze spróbuję standardowy profil w Afterburnerze, w razie co jakbym miał niestabilne UV - ale do tej pory od kilku miesięcy nie miałem problemu w żadnej grze.

 

Generalnie próbowałem też zablokować klatki. Niestety w grze nie da się ustawić nic pomiędzy 60-120, więc będę musiał to zrobić przez Riva tuner. Od czasu jak zablokowałem do 60 to nie miałem crasha, no ale wtedy to już zbyt krótko miałem włączoną grę, więc może to przypadek.

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 1
Opublikowano
9 godzin temu, Alek_M napisał(a):

Jakiej metody skalowania używacie na kartach RTX 4080/90? Właśnie sobie tak sprawdzam co lepiej wygląda i według mnie TSR jest najlepsza. Drzewa w oddali wyglądają w miarę normalnie, na pozostałych jakbym patrzył przez sitko.

Ja uzywam DLAA ale bez DLSS tylko samo FG (Z dlss mydło jest a implementacja FG w tej grze jest bardzo dobra, wole fake klatki natywne niz upscalowane mydło).

Opublikowano

Uzywam HDR. Stoje w korytarzu i widze pomieszczenie, sciany, podloge, jest dzien sa w nim okna. Robie 2 kroki do pomieszczenia a tu robi sie czarno jak w D... 2 kroki w tyl i znow widze z korytarza wszystko w pomieszczeniu... Co to ma byc? To nie tylko to jedno pomieszczenie... Jak to naprawic zeby nie robilo sie czarno jak jest dzien, sa okna, jest powsiwata z odleglosci wszystko jest w poireszczeniu a wejde do srodka i czarno... ??????? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...