Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, caleb59 napisał(a):

@lamparcicho to nic nie zmienia, u mnie od początku apka akcesoria xbox "widziała pada" i mimo wszystko w grze zero reakcji, jedyne co się zmienia to jak nacisnę guzik "A" na padzie i tylko ten jeden wtedy układ sterowania w grze zmienia się i widzę w rogu ekranu ikonkę "A" z Xboxowego pada zamiast klawiaturowego "F" i to tyle.

 

Pad podpięty oryginalnym przewodem od Microsoftu dedykowanym do padów Xbox.

A próbowałeś zabaw z włączaniem i wyłączaniem steam input i innych kombinacji w zakładce kontrolery na steam? Pamiętam, że komuś to pomogło ;) Ile ja się naczytałem for, redditów w czwartek i piątek to moje :P  

 

Jeszcze bym sprawdził ewentualnie na Twoim miejscu jeśli Ci się chce w kliencie steam w opcjach kontrolerów czy masz zainstalowany "sterownik obsługi rozszerzonych funkcji xbox", na daną chwilę mam to odinstalowane u siebie. 

 

Usunąłem to chyba przedwczoraj i na tyle jest to ingerujące w system, że wymaga restartu kompa więc ostrzegam bo ja byłem pewny, że tylko steam się wyłączy a tu niespodzianka się stała xD 

 

Wstawiałem też wcześniej, że usunięcie pliku CustomizeControls.cfg też niby może pomóc, znajdziesz go w C:\Users\user_name\AppData\Local\Stalker2\Saved.

 

Więcej grzechów nie pamiętam :D Powodzenia! 

 

Edit: widzę, że się udało no i gitarka :metal:

 

38 minut temu, caleb59 napisał(a):

Matko Boska, zaraz na łeb upadnę. :E

 

Upewnijcie się, że usługa systemowa GameInput Service jest przełączona w tryb uruchomienia "Ręczny" w usługach systemu Windows.

Po tym zabiegu pad od Xboxa jest poprawnie wykrywany.

Thx! To byłem blisko bo ja tylko sprawdzałem, czy jest włączona wg innej porady i była ale że ma być na ręcznym a nie na automatycznie jak u mnie obecnie to nie wpadłem xD 

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, Stjepan napisał(a):

Ktoś pisał że Serce Czarnobyla wygląda jak Cień Czarnobyla, nie nie wygląda, wygląda o wiele lepiej, tu screen z Cienia Czarnobyla, vanilla oczywiście. :E

 

Bez przesady, bez modów wygląda to biednie i S.T.A.L.K.E.R 2 jest zauważalnie bardziej na czasie czysto graficznie oczywiście 

Opublikowano
6 minut temu, Stjepan napisał(a):

Ktoś pisał że Serce Czarnobyla wygląda jak Cień Czarnobyla, nie nie wygląda, wygląda o wiele lepiej, tu screen z Cienia Czarnobyla, vanilla oczywiście. :E

Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę.

Spoiler

xMiQSJp.jpeg20241123085830-1.jpg

 

Opublikowano (edytowane)

Jedno z dziwniejszych błędów w grze, czy jak to nazwać, jak się ustawi blokadę na 60fps mimo, że np gra i tak w tym miejscu nie osiąga takiej liczby, grając na padzie czułem dziwną ślamazarność, ociężałość, jakiś input lag? Podczas gdy mam bez limitu, czy nawet 120fps nawet z 40fps w mieście, czy 60-70fps poza miastem pad działa bez zastrzeżeń, jest coś skopane i to poważnie skopane.

edit:
Łapiąc za myszkę i obracając kamerę przy limicie fps nie odczuwam tego co się czuje na padzie, widać, że obsługa pada jest skopana, tak samo jak jego wykrywanie u niektórych graczy.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ale powiedzmy sobie szczerze S.T.A.L.K.E.R.2 ma to coś co poprzednia część pomimo nierównej grafiki i miejscami mocno średniej, a miejscami zapierającej dech (dużo zależy od pory dnia i fakt zamknięte podziemia wyglądają gorzej) to art design grafiki coś w sobie ma że jest pięknie i robi wrażenie.

 

@ReddzikGram bez limitu klatek z wylaczonym vsync w grze, za to w sterowniku ustawiony lock na 90fps maksymalnie, inna sprawa że nigdy tyle nie osiągam czasami dobija w okolice 80 kilku

Edytowane przez Frog67
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

@Frog67 Ja w grze dałem na bez limitu, a w RTSS ustawiłem 120fps jako limit, ale chodzi mi o ustawienie bardziej przyziemne do mojego sprzętu, czyli te 60fps i to jest skopane, choć to mowa o limicie w grze, nie sprawdziłem w RTSS, zaraz odpalę i to zrobię, może być tak, że problem jest z limitem w grze, i to nie ma znaczenia, że mam teraz 120fps w RTSS i coś się gryzie, bo nawet zanim tak ustawiłem, to już zauważyłem ten problem, i ten lock w RTSS to po teście z limitem, jak limiter nie działa jak powinien w grze.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Necronom napisał(a):

Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment.

Aż się  dziwnie czuje   czytając o tym, a nigdy nie widziałem u siebie.

 

Zawsze jak trafiam na przeciwnikow to daleko przed sobą, ale żeby tak na bezczelnego się respili to nie, zazwyczaj to tak przedział tych 100-150m i słysze kogos, czasami strzelają do kogoś a czasem po prostu chodzą po zonie.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
5 minut temu, Necronom napisał(a):

Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment.

No teraz to trochę przypomina... :lol2:😉

 

c92b5f395a0017c44a2057935c43cd62.gif

 

  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, Necronom napisał(a):

Są są, mam przegrane 4h i występują takie jaja. Czyścisz teren z wrogów, lootujesz i z nie wiadomo skąd respią się nagle psy.

Zawsze jak czyścilem teren to po wszystkim bylo czysto, inna sprawa jak odejde i wróce tam za jakiś czas to ktoś nowy zawsze się znajdzie.

Opublikowano (edytowane)

Chwilę sprawdziłem pada w grze i stwierdzam, że też są braki - nie ma płynnego przełączania się na pistolet, broń główną 1 i 2 - zawsze wybiera między bronią główną 1 i 2 a pistolet pomija wciskając "Y" na padzie - trzeba korzystać z menu kołowego by wybrać pistolet, tak samo nieresponsywne jest małe menu związane z dodatkami do broni w czasie rzeczywistym - zdejmowanie tłumika z pistoletu działa od razu ale założenie tłumika trzeba potwierdzać guzikiem "A" i nie zawsze to zatrybi - nie wyobrażam sobie czegoś takiego w trakcie walki, kiedy np. trzeba zmienić kolimator na lunetę itd.

 

Wychylanie się na boki też nieintuicyjne - w prawo nie ma problemu bo trzeba przycelować z broni trzymając "LT" na padzie i wcisnąć 1x "RB" na padzie, z kolei w lewo to już niewygoda totalna bo musisz palcem środkowym przytrzymać "LT" na padzie by wtedy użyć palca wskazującego by nacisnąć 1x "LB" na padzie - dla mnie totalnie niewygodne bo muszę dwa paluchy zatrudniać do jednej czynności. :E Pewnym obejściem na to byłaby zmiana celowania na "naciśnięcie 1x" zamiast "trzymania" "LT" na padzie ale wtedy z kolei trzeba by było naciskać 2x klawisz "LT" - 1x by przycelować, i drugi by przestać celować co też może być upierdliwe no ale jest za to obsługa jednym palcem.

 

Do tego ktoś tu wspominał, że jest drift kontrolera i rzeczywiście czasami postać sama potrafi obracać się w prawo w moim przypadku czego w innych grach nie ma.

 

@azgan pisał wcześniej, że gubił wibracje - tego nie zweryfikowałem ale wierzę na słowo.

 

Wracam na klawę i mysz póki co bo wsparcie pada wymaga poprawek ze strony GSC.

Edytowane przez caleb59
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Frog67 napisał(a):

Aż się czuje dziwnie  o tym czytając, a nigdy nie widziałem u siebie.

Jak miałem coś takiego dwa razy jak czyściłem jakiś znak zapytania , powybijalem, i pokręciłem się bo budynku szukać fantów , wychodzę i nagle dostaje strzały , nie ma co za długo przesiadywać w jednym miejscu :E na swoim configu miałem po za wioską z 65 FPS z epickimi i dlss quality , w wiosce spadki do 25, włączyłem wczoraj generator i w terenie 90-100, w wiosce 60-65, rozdzielczość 2k

Opublikowano
7 minut temu, Necronom napisał(a):

Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment.

Pop-in i te spawny rujnują kompletnie immersję :placz2:

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, DITMD napisał(a):

Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę.

  Pokaż ukrytą zawartość

xMiQSJp.jpeg20241123085830-1.jpg

 

Ale S.T.A.L.K.E.R Anomaly (Zew Prypeci) już nie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile lat dzieli te tytuły 

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

STALKER-ZEW-PRYPECI-PL.jpg

Edytowane przez azgan
  • Like 2
Opublikowano

To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach.

 

Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza.

  • Upvote 3
Opublikowano
6 minut temu, babayaga napisał(a):

 

 

Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza.

A-Life 2.0#77* :lol2:

 

 

 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

Skoro Sony miało jaja wywalić Cyberpunka ze sklepu "ze względu na stan techniczny", nie widzę powodu by tutaj nie miało być podobnie.

 Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...