Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nudna jest ta gierka nie ma sobie nic ciekawego do zaoferowania ,jestem famem Metro ale tutaj jest słabo ,dalej podtrzymuje ze grafika jak na UE5 jest słaba ,nie robi WOW ,na szczescie gram w gp za grosze ,pozdrawiam obywateli co kupili za pełną kwote :) 

Edytowane przez Sebastiansbk
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, MJRegul napisał(a):

40-50fps welcome! 8:E

To jest na dwóch, bo u mnie to samo. Razem będziemy mieć pod 100 fps. :E  

 

Spoiler

fcagh.jpg.63a91912d89efe5a3f0f2ac980013b89.jpg

 

Edytowane przez Vulc
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, userKAMIL napisał(a):

U mnie lata tak samo jak przed patchem czyli 100-120FPS. Zero jakiegoś wywalania do pulpitu czy inne cuda. Mody wszystkie dalej działają bezproblemowo i dotarłem też do instytutu! ;)

 

 

S.T.A.L.K.E.R. 2_ Heart of Chornobyl 29.11.2024 22_06_25.png

Jakieś dziwaczne te odbicia?  Nie przedstawiają tego co faktycznie powinno się odbić.

 

Ja raz szedłem gdzieś w nocy, niebo całe zachmurzone, spoglądam na kałuże, a na nich odbijał się księżyc. Spoglądałem kilka razy dla pewności na niebo i żadnego księżyca nie widziałem. :E

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Cutsceny nadal lecą do 35 fps.
Pa pa...

 

Też to mam przy DLAA. DLSSQ bez problemu. 
Teraz przed podniesieniem broni dodali ikonkę jeżeli jest zepsuta. Mała rzecz a cieszy. 👍

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

>_< szkoda gadać, panie, jak działa to działa, ale jak zacznie dropić do <10fps to jest lipa, a mieli naprawić, dlss balans na obniżenie vram, detale, wywalenie modów jeśli mam, wydaje mi się, że teraz częściej wywala( w sensie dropi fps i memory leak) grę niż przed patchem.
Nie ma to jak łazić po wiosce szybkością 5fps.   Polecam:magik:

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Reddzik napisał(a):

>_< szkoda gadać, panie, jak działa to działa, ale jak zacznie dropić do <10fps to jest lipa, a mieli naprawić, dlss balans na obniżenie vram, detale, wywalenie modów jeśli mam, wydaje mi się, że teraz częściej wywala( w sensie dropi fps i memory leak) grę niż przed patchem.
Nie ma to jak łazić po wiosce szybkością 5fps.   Polecam:magik:

Mi gra schodzi czasami do 3-5fps przy 2560x1440 natywnych na detalach średnich bez FG (bo z FG zacząłem mieć crashe, dosłownie co 2 minuty) mając wg Afterburnera 6,5GB zajętego VRam i 18GB pamięci komputera gdzieś w środku lasu. To dopiero ciekawostka. Przed paczem tak nie miałem :D 

Edytowane przez MJRegul
  • Upvote 1
Opublikowano

Od siebie dodam jak sprawdziłem teraz na OSD jak wygląda wykorzystanie zasobów to widze że użycie Vram nieco spadło o te 1.5GB Vram, dziwne ale tak to wygląda czyli chyba coś tam dłubali, tylko anomalie termiczne coś mi niechcą  wydropić mięsnej zapalniczki.

Zero problemów z spadkami plynności, musiałbym pójść do Rostoku bo tam chyba było najgorzej.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Będzie tak samo jak z Cyberem. Za parę lat będzie to miało ręce i nogi.

Szkoda nerwów i czasu na granie w takim stanimd technicznym.

Na razie to wygląda tak -"macie mapkę z obszarem Zony i sobie pododawajcie modami resztę co wam tam potrzebne..." 🤭

9 godzin temu, Sebastiansbk napisał(a):

Nudna jest ta gierka nie ma sobie nic ciekawego do zaoferowania ,jestem famem Metro ale tutaj jest słabo ,dalej podtrzymuje ze grafika jak na UE5 jest słaba ,nie robi WOW ,na szczescie gram w gp za grosze ,pozdrawiam obywateli co kupili za pełną kwote :) 

Może i nudna ale przynajmniej dopracowana 🤭

Edytowane przez azgan
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Nie no jest przypał. Ta gra używa dziwnego patentu i wymaga usługi gameinput by pad od xboxa w ogóle działał - to już zostało wcześniej ustalone.

Problem jest taki, że mając Windows 11 wraca ten cholerny error explorer.exe kiedy restartuje się/wyłącza system raz na jakiś czas - Microsoft do tej pory tego nie naprawił i kto ma pada ten wie o czym piszę.

Ostatecznie przez to muszę zrezygnować z pada w tej grze bo szlag mnie trafia widząc te losowe errory raz na jakiś czas.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

hej ktoś z Was wrzucał tu swój plik ini na poprawę grafiki ray recontruction i rzucanie cieni z latarki, nie mogę znaleźć tyle tu podstron :( mam linki do modów nexus ale nie ogarniam co tam dodać bo jest parę alternatyw, poratuje ktoś? mam rtx 4080s jesli ma to jakies znaczenie...

Opublikowano

Ciekawe kiedy ludzie zmądrzeją i przyjdą ciężkie czasy dla wydawców.

Dzień premiery:

- weź kup stalkera 13, obadamy czy grywalny

- sam kup, przed poprawkami szkoda kasy

- eee, Zenek mowił że nie warto bo dropi na maxa

- zrobimy zrzutę na testy ale tak za 2-3 miechy

itd.

 

Ale ludzie pokazują że kupią WSZYSTKO jeżeli hype jest odpowiednio nakręcony. Tak łatwo nami sterować.

Opublikowano

Dobra, walić. Nie chce mi się czekać na kolejne patche. Niestety

Spoiler

początkowa wioska będzie u mnie skazana na zagładę z powodu buga.

Szkoda mi tych stalkerów :(

 

Teraz pogram już do samego końca, bo mam weekend i nadal mnie do gry ciągnie mimo bugów. A przejdę drugi raz kiedyś jak już będzie połatana.

Teraz, aureumchaos napisał(a):

A moze kupują z nudów, ciekawości i po prostu ich stać na to? 

No właśnie. Gra słaba technicznie to niekoniecznie słaba gra. A to że gra jest technicznie dopracowana, to nie znaczy że będzie dobra i wciągająca. 

Opublikowano

@Jaycob O kurde, chyba udało mi się to naprawić! Miałem zupełnie inny przypadek niż inni gracze, więc rozwiązanie też musiało być zupełnie inne.

 

U mnie był ten problem że jak ma być obrona wioski, to pojawia się quest, ale jak tylko tam przyszedłem to quest się od razu zaliczał, a żadnej obrony nie było (jedynie stalkerzy się rozstawili). 

Jak zaliczy ten quest to trzeba ręcznie przywołać fale przeciwników komendą

 

XStartQuestNodeBySID E07_SQ01_Spawn_MonoWave1_Squad

 

Wybić wszystkich przeciwników przy pomocy stalkerów. Następnie wejść do głównego budynku, gdzie Tatko zwoła zebranie. U mnie on się zaciął i stał w miejscu zamiast pójść do sali, ale to nic nie szkodzi. Teraz trzeba wyjść kawałek z wioski aż załączy się trigger i powinno być powiadomienie w radiu że wioska została obroniona. Na próbę odbiegłem dalej i nic się więcej nie dzieje, w dodatku wrócił NPC do naprawy ekwipunku.

 

Wydaje mi się że w końcu udało mi się to naprawić! :E

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...