Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fVwYfMj.jpeg

Tak jak wczoraj  wspominalem widać że po 1.01 użycie Vram nieco spadło przedtem było w granicach 10-11.5  teraz problem żeby dobiło do 10GB 

Tak sobie chodze na mięsną zapalniczke i jest problem aby wypadla, do cholery to już hipersześcian zdążył mi wypaść a zapalniczka dalej nie może popieprzony jest ten RNG artefaktów.

Opublikowano
21 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Pany gdzie jest gościu od zadania z obrożami? 

A tutaj jakaś anomalia :E

 

 

Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie.

Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika.

Opublikowano
6 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Zadanie Mały wypadek w Malachit.

Ostatnia faza to Idź porozmawiaj o naukowcach z Richterem.

Zanim pogadasz idź po obrożę.

No nie możemy się dogadać...

Z tego co pamiętam, quest gdzieś się zaczynał, że musiałem z gościem iść  do obory i ubić psy i jeden pies miał obrożę do zebrania. Gdzie jest ten gościu bo od nowa gram i nie pamiętam...

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie.

Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika.

To ja to samo zadanie teraz mam. Byłem w Barze (Rostok), zrobiłem arenkę, wziąłem to główne zadanie od Richtera, ale też poboczne od Barmana. To na obroże pokazywało mi gdzieś na południu Wysypiska.

 

Najpierw poszedłem do Czerwonego Lasu zrobić to poboczne zadanie od Barmana i jeszcze dodatkowo zebrać skrytki (i nie żałuję ale o tym zaraz ;)). Kiedy przechodziłem przez te tunele do placówki z bandytami, to znalazłem legendarny artefakt

image.png

 

Potem powybijałem bandytów, zabiłem tego nibyolbrzyma (musiałem wpakować w niego z 5-6 magazynków). I okazało się że była na nim ta obroża. Questa mi niby zaliczyło, ale na mapie nadal pokazuje mi miejscówkę na południu Wysypiska z celem 'znajdź obrożę'. Richtera w Barze nie ma, bo już sprawdzałem. Ale w jednym ze schowków w Czerwonym Lesie znalazłem RPG. ;) Coraz lepszy sprzęt już leci.

 

Co z Richterem i tym questem sprawdzę później, albo jutro, bo już bardzo długo dziś grałem. Praktycznie od rana z małymi przerwami. :E 

Edytowane przez Isharoth
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Ja mam tak pod 4080

 

  Ukryj zawartość

[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurSeparable=1
r.MotionBlurQuality=4
r.MotionBlur.Amount=0.2
r.MotionBlur.TargetFPS=75
r.MotionBlurFiltering=0
r.MotionBlur.HalfResGather=0
r.DepthOfFieldQuality=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.LensFlareQuality=3
r.Lumen.Reflections.Temporal=0
r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0
r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1
r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.3
foliage.LODDistanceScale=5.0
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToProcess=16
fg.MaxNumComponentsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64
fg.CullDistanceScale.Bushes=2
r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1
r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3
r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10
r.Shadow.Virtual.Enable=1
r.Shadow.MaxCSMResolution=4096
r.Shadow.FilterMethod=1
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.DistanceScale=1.5
r.Shadow.CSMDepthBias=1
r.AmbientOcclusionRadiusScale=3
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.GridPixelSize=7
r.Tonemapper.Quality=5
r.Streaming.PoolSize=12288

 

rozumiem ze do swojego configu mam to dopisać? czy cos ze swojego usunąć? bo ja mam w ogóle inne wartości, ścieżka w wersji GP do tego pliku engine.ini to C:\Users\USERNAMEAppData\Local\Stalker2\Saved\Config\Windows tak?

 

Spoiler

[Core.System]
Paths=../../../Engine/Content
Paths=%GAMEDIR%Content
Paths=../../../Engine/Plugins/2D/Paper2D/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRig/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRigSpline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/IKRig/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Bridge/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Compositing/OpenColorIO/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Developer/AnimationSharing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/GeometryMode/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/SpeedTreeImporter/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DataprepEditor/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DatasmithContent/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Animation/PoseSearch/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosClothEditor/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosSolverPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/FullBodyIK/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryCollectionPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Landmass/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/PythonScriptPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Water/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/HoudiniNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/Niagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/NiagaraFluids/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/DLSS/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/MORT/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PivotTool/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PrefabTool/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/SkinnedDecalComponent/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Media/MediaCompositing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MoviePipelineMaskRenderPass/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MovieRenderPipeline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/SequencerScripting/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioModulation/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioSynesthesia/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioWidgets/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/GeometryProcessing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HairStrands/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Metasound/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Nvidia/Streamline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/ResonanceAudio/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SoundUtilities/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SunPosition/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Synthesis/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/SRLE/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/VirtualProduction/Takes/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/GameDataEditor/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/GSCFactories/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/HoudiniEngine/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/QuestTool/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/SideFX_Labs/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/SmartCovers/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/Wwise/Content

[/Script/Engine.StreamingSettings]
s.AsyncLoadingThreadEnabled=0
s.AsyncPostLoadEnabled=0

[/Script/Engine.RendererSettings]
core.EnsuresAreErrors=0
r.Shaders.WarningsAsErrors=0
r.Shadow.RadiusThreshold=0
r.Streamline.DLSSG.enable=1
r.NGX.DLSS.Enable=1
r.NGX.DLSS.Quality=1
r.NGX.DLSS.Sharpness=0.5
r.Tonemapper.Quality=10
r.Tonemapper.GrainQuantization=1
r.Tonemapper.Sharpen=2.0
r.DefaultFeature.LensFlare=1
r.LensFlareQuality=3
r.VolumetricCloud=0
r.VolumetricCloud.SkyAO=1
r.VolumetricFog=1
r.Fog=1
r.TextureStreaming=True
r.Streaming.PoolSize=4096
r.ScreenPercentage=100
r.ViewDistanceScale=10
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.CSM.MaxCascades=3
r.Shadow.CSM.TransitionScale=1.0
r.AllowLandscapeShadows=0
r.Shadow.CacheWPOPrimitives=0
r.Shadow.CSMCaching=1
r.ShadowQuality=3
r.Shadow.DistanceScale=2.0
r.LumenScene.DirectLighting=0
r.AllowOcclusionQueries=1
foliage.LODDistanceScale=2
foliage.MinLOD=-1
foliage.DitheredLOD=-1
foliage.DisableCull=0
r.TemporalAA.Upscaler=0
r.TemporalAASamples=4
r.TemporalAA.Quality=2
r.CullInstances=1
r.InstanceCulling.OcclusionCull=1
r.DFShadowCompactCulledObjects=0
r.MaterialQualityLevel=3
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurQuality=2
r.AmbientOcclusionLevels=3
r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.0
r.BloomQuality=5
r.DepthOfFieldQuality=2
r.DetailMode=2
r.EyeAdaptationQuality=2
r.FastBlurThreshold=7
r.RefractionQuality=2
r.RenderTargetPoolMin=400
r.SceneColorFormat=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.SSR.Quality=3
r.TranslucencyVolumeBlur=1
r.Upscale.Quality=3
r.DynamicGlobalIlluminationMethod=0
r.Lumen.HardwareRayTracing=0
r.Lumen.TraceMeshSDFs=0
r.MeshStreaming=0
r.ParticleLightQuality=2
r.ReflectionMethod=2
r.DoLazyStaticMeshUpdate=1
r.LumenScene.FastCameraMode=1
r.ShaderCompiler.GSCOptimize=1
p.Chaos.PBDCollisionSolver.Position.StaticFriction.Stiffness=20
p.AsyncPhysicsBlockMode=0
p.ForceDisableAsyncPhysics=1
r.LightShaftQuality=1
r.LightShaftRenderToSeparateTranslucency=1
r.LightShaftFirstPassDistance=0.9
r.LightShaftDownSampleFactor=1
r.LightShaftBlurPasses=3
r.LightFunctionQuality=0
r.ViewDistanceScale.SecondaryScale=11
r.ViewDistanceScale.ApplySecondaryScale=0
r.DistanceFieldShadowing=0

 

 

Edytowane przez pieciak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...