@caleb59 Czyli teoretycznie jak zostawię kompa na noc to powinno przemielić wszystko.
Tak jak kolega @tomcug wspominał, przez jakiś czas po aktualizacji lagowało. Ja to jestem niecierpliwy to zadymę robię, bo nie lubię jak coś nie działa jak powinno.
Inni userzy pewnie nie zwrócili specjalnie uwagi.
Oświetlenie, cieniowanie i odbicia realizowane za pomocą RT działają w czasie rzeczywistym, różnie względem zmiennych warunków oświetleniowych i odbić światła od obiektów.
Nie mam zamiaru teoretyzować na podstawie jakichś losowych screenów dopóki sobie sam nie zobaczę jak to działa w tej konkretnej grze real time, z której strony mam słońce, jak gęsty las, gdzie to oświetlenie pada i jak tworzy scenę przy różnych zmiennych itd. itd.
https://blogs.nvidia.com/blog/direct-indirect-lighting/
Rt dzisiaj zabija, nie śledzi nie wiadomo ilu odbić światła, ale jest już czymś co możemy na własnych kompach potestować. W przyszłości wszystkie gry będą z tego korzystać i będzie to normą
Pierdololo. Gra która jest odpowiednio przygotowana to nie to samo co jakaś doklejka RT do np. Quake II i tam masz cały projekt skrojony jak np. Avatar Frontiers of Pandora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się