Ukraina - Rosyjska inwazja 2022
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez trepek · Opublikowano
Z cyklu: jak skomplikować najprostsze czynności. -
Przez galakty · Opublikowano
A w sumie nie patrzyłem na listę aut, tak teraz patrzę to faktycznie jest "średnio". No i wsparcie kierownic... moja nie będzie działać, a sam pad może być niewystarczający jak się wgryzę. Także chyba zostaję z PC i EVO + LMU. FM4 była super, pamiętam jak grałem na X360 i świetnie się bawiłem. Obecna Motorsport to żart. -
Przez j4z · Opublikowano
Kiedy zacząłeś? Właśnie wybierałem między Drużyną, a Nieustraszonym. -
Przez marko · Opublikowano
Nie. Bo manetka jest za kierownicą. Ale mam coś takiego jak palce i sobie mogę sprawdzić pozycję / czułość bez odrywania wzroku. I wiesz co jest najfajniejsze? Do jakiego auta nie wsiądę, działa to tak samo! Nie muszę czytać instrukcji jak obsługiwać podstawowe funkcje auta! Kiedy producenci zaczęli montować panele dotykowe na kierownicy, bardzo szybko przyszła krytyka, że to nie ma nic wspólnego z ergonomią. I część producentów już się wycofała. Ba. Organizacje ds. bezpieczeństwa stwierdziły, że obsługa dotykowa (czy wszystkie informacje jedynie na tablecie) jest niebezpieczna, i prawie wszyscy się z tym zgadzają. Tylko obrońcy Tesli się nie zgadzają. -
Przez GordonLameman · Opublikowano
Ja bym się spodziewał, że te 4 tryby, które Tesla przewidziała były po propstu za słabe i gość próbował na ekranie zwiększyć ustawienia. To rozwiązanie jest nieintuicyjne - że na ekranie coś możesz pogrzebać i zmienić: To instrukcja za starszej Tesli. I może to ja jestem idiotą ale z tej instrukcji nie wynika co oznacza "I" "II" "III" "IV". Ot, jakieś cyfry rzymskie. Może miał taką Teslę? Lepszym rozwiązaniem są manetki, które wszyscy znamy. Dodatkowo co do argumentu od orywania wzroku - nie ma to znaczenia w świetle prawa. Niemieckie prawo zakazuje obsługi urządzenia elektronicznego - gdyby obsługiwał CarPlay i wjechał to byłoby to samo. EuroNCAP będzie to teraz oceniało i myślę, że producenci będą wracać do tych rozwiązań.
-
-
Aktywni użytkownicy

Rekomendowane odpowiedzi