Reddzik 2 768 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego To działa o niebo lepiej niż Stalker, aktualnie nie narzekam. 1 1 2
skunRace 797 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): Maks preset, zauważyłem, że najwięcej zjada globalne oświetlenie, jak to zostawi się na presecie Gothic to reszta na spokojnie może być maks. Kurde muszę zmienić język, bo grałem po angielsku A tyle preset Gothic + TSR 75% Mowa oczywiście o 4080S ? Bo w OSD masz jeszcze 3060Ti
Reddzik 2 768 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Tak, już zmieniłem w OSD na odpowiednią kartę Tylko 2-3 opcje na Gothic, a reszta na maks, z TSR 75%, i nawet w porównaniu do Stalkera 2 gdzie chwilę grałem na RTX 4080S to Gothic całkiem inna gra, zapewne dlatego bo nie ciśnie tak po CPU jak Stalker. CPU(AM5) jest dopiero w "trakcie" wymiany. Mam nadzieję, że uda się jeszcze sprawdzić Gothica, bo demo jest na czas określony, chyba. Edytowane 24 Lutego przez Reddzik
skunRace 797 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Tak demo jest chyba do 3 marca. To widzę szalejesz @Reddzik Najpierw miało być coś pokroju 5060Ti/5070 byle by miało 16GB pamięci i budżet ograniczony. Teraz widzę wjechał 4080S i jeszcze przesiadka na AM5 1
zozolek 312 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) W tym roku remake obliviona może wjechać Z gier nic nie pamiętam, ale zataczamy kółko 😁 Co do dema, mnie kupili, czy dowiozą w 2025 - raczej bez szans. Edytowane 24 Lutego przez zozolek
skunRace 797 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Mnie też samymi materiałami, demo obadałem tylko chwilę, przysiądę w inny dzień. Ciągle ktoś powtarza, że to drewno, oby więcej takiego drewna na rynku. To samo można powiedzieć o serii The Elder Scrolls, czy Kingdome Come 1/2. Jedna i druga zalatuje drewnem i co z tego jeśli wciąga jak bagno. 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Skończyłem demko, czuć taką ślamazarność, drewno, ociężałość, ale samo działanie gry jest bardzo dobre, zablokowałem w grze na 75fps i jak skała, nic nie spadło, nie ma chrupnięć jakiś problemów z płynnością, jak tak ma działać pełna wersja to jestem uradowany, oczywiście nie byłem w mieście, tam może być gorzej, ale na takie testy przyjdzie czas. Nie wiem czy kupiłbym na premierę, pewnie bym poczekał i zdecydował po premierze, chociaż jak będzie tak jak to demo to powinni dowieźć, nie wiem kiedy premiera, wątpię, że w 2025, ale kto wie, byle to nie była powtórka z Stalkera 2.
sabaru128 172 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Ma ktoś tak? Gra zaczyna się ładować i potem trzeba wcisnąć jakiś klawisz żeby wejść do gry i w tym momencie wywala grę do pulpitu. Mój sprzęt to: i7-10700K rtx-4070 (zwykła wersja) ram 32GB - 1600hz system to W10 64bit. sterowniki wszystkie najnowsze. zasilacz 550W płyta główna to: aorus z490 elite ac Problem jest z jakimiś szaderami ale nie wiem do końca o co chodzi. Kod błędu Cytat LoginId:8efeada94d5bc483b351dca2b778f51d EpicAccountId:2e5642fdc8284a5aa0e1048372379de5 LowLevelFatalError [File:C:\P4J_Demo\Gothic1Remake\UE\Engine\Source\Runtime\RHI\Private\PipelineStateCache.cpp] [Line: 419] Shader compilation failures are Fatal. G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping G1R_Win64_Shipping kernel32 ntdll Podobne błędy spotykałem 10 lat temu jak miałem WXP/W7. Komputer za starty? xd Edytowane 24 Lutego przez sabaru128
King Arthas 97 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Jestem w połowie tego demo i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba. Ociężale się ten bohater porusza, ale tak ma być. Postacie mogłyby mieć lepszą mimikę twarzy. Ogólnie jest fajnie, a podejrzewam, że będzie sporo lepiej.
Frog67 389 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 3 godziny temu, Reddzik napisał(a): To działa o niebo lepiej niż Stalker, aktualnie nie narzekam. Chyba żartujesz performance demka Goticzka woła o pomste do nieba, ale nie denerwuje się bo kolo premiery to nawet nie stalo. 1
lamparcicho 697 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Takie nieoheblowane drewno Podobnie było z Lewandowskim, dajmy czas
Frog67 389 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Za tekst że to działą lepiej niż Stalker to powinien lecieć ban 1
Gothic 120 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Pełna wersja ma mieć Sraj Tracing więc może 10 klatek na RTX 5090 uda się wyciągnąć. Edytowane 25 Lutego przez Gothic
Reddzik 2 768 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 7 godzin temu, Frog67 napisał(a): Za tekst że to działą lepiej niż Stalker to powinien lecieć ban Pisałem, że nie mam wszystkiego na ultra, a najwięcej zżera globalne oświetlenie wystarczy zostawić na Gothic i mamy 40fps+ więcej. Wszystko na maks mam <50fps, tylko, że ja gram na 1440p i miałem TSR 75%. Porównując do Stalkera 2 gdzie mamy spadki fps w miastach i ogólnie fps zależny od procka a ja mam Ryzena 5600x, ale nawet procki z 3d cache mają problemy, to raczej to demo Gothica wydaje się lepsze na tych ustawieniach co mam + zablokowane 75fps i grafa się nudzi, żadnych spadków, bez blokady mam cały czas 80+. Tak jak pisze globalne oświetlenie zabija fps.
Czubatka Boża 176 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) 5 minut temu, Reddzik napisał(a): Pisałem, że nie mam wszystkiego na ultra, a najwięcej zżera globalne oświetlenie wystarczy zostawić na Gothic i mamy 40fps+ więcej. Wszystko na maks mam <50fps, tylko, że ja gram na 1440p i miałem TSR 75%. Porównując do Stalkera 2 gdzie mamy spadki fps w miastach i ogólnie fps zależny od procka a ja mam Ryzena 5600x, ale nawet procki z 3d cache mają problemy, to raczej to demo Gothica wydaje się lepsze na tych ustawieniach co mam + zablokowane 75fps i grafa się nudzi, żadnych spadków, bez blokady mam cały czas 80+. Tak jak pisze globalne oświetlenie zabija fps. Miejmy nadzieje że gdy będzie gra miała premierę optymalizacja i grafika będzie lepsza. Na PS 5 wyłączałem śledzenie promieni i od razu poczułem że FPS jest więcej. Śledzenie promieni tak wpływa na FPS to dlaczego twórcy gry tego nie dopracowują. Edytowane 25 Lutego przez Czubatka Boża
mag_zbc 188 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 8 godzin temu, King Arthas napisał(a): Ociężale się ten bohater porusza A nie wspominali przypadkiem że tak ma być, że żeby poruszał się zwinniej musisz dopakować staty?
bleidd 484 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Ten present cinematic jest jakiś odjechany, wystarczy grać na epickich no chyba, że ktoś nie wytrzyma jak nie przestawi wszystkich suwaków w prawo. W sumie to ja jestem nawet za aby gry miały jakiś taki preset "na przyszłość", gdzie wszystkie zasięgi rysowania są wywalone poza skalę Za 5-10 lat sobie można wrócić do gry i to ustawić. Wiedźmin 3 też można było w .ini tak stuningować aby ówczesne karty klękały i wypluwały jednocyfrowe wartości FPS ale teraz, na RTX 4080S sobie mogę ustawić zasięg roślinności na 300% bo karta się i tak wyrobi. Edytowane 25 Lutego przez bleidd 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Jeszcze raz odpaliłem, wszystko na maks, tylko globalne oświetlenie Gothic, TSR 77% i mam ponad 80fps w 1440p. To co zauważyłem, to różnica w cieniach między gothic a maks to 10fps, globalne oświetlenie to z 80+ spada mi do 40+, więc zjada te ~40fps. Ogólnie gra ma za dużo post processingu, i ja grałbym zapewne na niskich-średnich ustawieniach, w polskiej wersji globalne cieniowanie. Gra w tym miejscu praktycznie nie wymaga jako tako procka, stąd ja piszę o lepszym działaniu względem Stalkera 2, który nawet poza osadami ciśnie po CPU, i żeby mieć w miarę FPS trzeba posiłkować się FG, tutaj bez FG mam więcej fps niż w Stalkerze 2 bez FG. Na takich ustawieniach można grać w Gothica, źle nie jest, o ile dalej nie będzie gorzej, nie wiadomo jak w osadach, czy w mocno zalesionych miejscach. 1
dawidoxx 975 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Ile zajmuje przejście demka? jest jakieś ograniczenie jesli chodzi o to do kiedy można zagrać?
Reddzik 2 768 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Czas do 3 marca, demko zajmuje 8GB, a czas przejścia demka, bardzo krótki 1h+, zależnie od łażenia i powtarzania walk jeśli zginiemy, ale w godzinę idzie się wyrobić, a nawet szybciej. Edytowane 25 Lutego przez Reddzik 1 1
sideband 1 775 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) 7 godzin temu, Czubatka Boża napisał(a): Miejmy nadzieje że gdy będzie gra miała premierę optymalizacja i grafika będzie lepsza. Dodadzą DLSS i jak dobrze pójdzie FG to tyle z optymalizacji Edytowane 25 Lutego przez sideband 1
King Arthas 97 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 11 godzin temu, mag_zbc napisał(a): A nie wspominali przypadkiem że tak ma być, że żeby poruszał się zwinniej musisz dopakować staty? Mozliwe. Jestem mega ciekaw co z tego wyniknie.
PaVLo 919 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Mam już godzinę za sobą i mnie się podoba, powoli czuć klimat starego Gothic. Mam nadzieję, że gra zostanie dobrze odebrana i doczekamy się odsłon kolejnych części. 1
Voodoo2 958 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego G2NK jest na pewno w planach, inaczej by już ta część była w sprzedaży dawno w stanie byle jakim. Za to 3 części raczej nie będzie, już prędzej jakiś spin off. Daleka droga. Trudno powiedzieć jak sprzeda się gra z toporna walką i bez znaczników. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się