Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, m@rcinpl napisał(a):

Poniżej 10nm to bym nie szedł.

Ale to moje zdanie.

Jak masz miejsce na porządny rig to tak... Jak ktoś montuje do biurka albo słabego stelaża to 5NM to max.

Miałem 12NM i myślałem że pół mieszkania mi rozwali jak wjeżdżałem na tarkę xD 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
7 godzin temu, piet napisał(a):

Mam 2 tyg. zaplanowanego urlopu na przerwę świąteczną. Nie chciałbym już tracić już czasu na podłączanie antycznego g27. Pytanie czy Moza R5 zapewni jakiś fun w Evo i Rally( o ile zdążą załatać obsługę kierownic w grudniu dla Rally)?  

Niedawno kupiłem R5 bundle i jak dla mnie jest git. Grałem w masę gier i w każdej świetnie czuć wszystkie efekty. To moja pierwsza baza i kierownica, a te 5.5 Nm w R5 to dla mnie aż zanadto. Mój pierwszy wjazd w drzewo i byłem w szoku, jak mocno to telepie.

 

 

 

 

 

Opublikowano
7 godzin temu, DITMD napisał(a):

Niedawno kupiłem R5 bundle i jak dla mnie jest git. Grałem w masę gier i w każdej świetnie czuć wszystkie efekty. To moja pierwsza baza i kierownica, a te 5.5 Nm w R5 to dla mnie aż zanadto. Mój pierwszy wjazd w drzewo i byłem w szoku, jak mocno to telepie.

 

 

 

 

 

To prawda. Mam dd pro 5 nm. Niektórzy na prawdę przesadzają. W RBR chcę urwać ręce 

Opublikowano (edytowane)

5nm urwać ręce xddddd

Najsłabsze marketowe wkrętarki akumulatorowe mają 10nm

5nm To jest lekko większa siła niż ta, z jaką śrubę śrubokrętem dokrecasz. 

5nm DD jest tak małym krokiem do przodu, że lepiej zostać na paskowej kierownicy, niż do takiej dopłacać. 

Rozumiem, że dla was metr to też wartość relatywna, a 5 metrów to tak dużo, że ohoho. 

Edytowane przez MaxxGroo
  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano
9 godzin temu, DITMD napisał(a):

te 5.5 Nm w R5 to dla mnie aż zanadto. Mój pierwszy wjazd w drzewo i byłem w szoku, jak mocno to telepie

Oj chłopaku.... :E 

To nie wiem co byś miał z rękami jakbyś poszedł na prawdziwego riga. Jeździłem na bazie 25NM i mi rąk nie wyrwało, a Ciebie 5.5NM sponiewiera? :D 

 

49 minut temu, MaxxGroo napisał(a):

5nm urwać ręce xddddd

Najsłabsze marketowe wkrętarki akumulatorowe mają 10nm

5nm To jest lekko większa siła niż ta, z jaką śrubę śrubokrętem dokrecasz. 

5nm DD jest tak małym krokiem do przodu, że lepiej zostać na paskowej kierownicy, niż do takiej dopłacać. 

Rozumiem, że dla was metr to też wartość relatywna, a 5 metrów to tak dużo, że ohoho. 

R9 to minimum, nawet patrząc na cenę to R5 jest totalnie nieopłacalna, bo kółko jest słabe i trzeba od razu wymienić, pedały też słabe. 

 

4 godziny temu, maras2574 napisał(a):

Kuźwa SF-25 dali, a SF1000 jeszcze nie kompatybilna, wyświetlacz martwy :(

EVO i LMU niestety nie wspierają dobrze Thrustmastera... W AMS2, iRacing czy nawet Raceroom działa mi kiera od GT3 i widzę kiedy zmieniać biegi, w LMU i EVO nope :E 

  • Upvote 1
Opublikowano

Do sf25 to trzeba mieć inżyniera na boku co mówi jak robić i jakie mapy ustawiać. Chciałem zrobić outlap i hotlap to się z ersu wysralem w połowie okrążenia na cota xd. A potem nie wiem jak regenerować na kolejnym

 Sprawdzaliscie te daily na simgrid? Można by się kiedyś ustawić na jakiś wyścig 

Opublikowano
4 minuty temu, Dominix napisał(a):

Do sf25 to trzeba mieć inżyniera na boku co mówi jak robić i jakie mapy ustawiać.

Jakoś w LMU na HY dają radę bez inżyniera :hihot: 

 

Ale fakt, nie dość że masz mapy silnika to jeszcze performance mode. 

Opublikowano

Ale po co? :E Niech najpierw zrobią to co obiecali, a potem biorą za pierdoły.

3 godziny temu, Dominix napisał(a):

 Sprawdzaliscie te daily na simgrid? Można by się kiedyś ustawić na jakiś wyścig 

A to tam nie ma multiplayer wbudowanego?

 

Ja bym chętnie pojeździł, nawet zwykłe practice bez wyścigu. 

Opublikowano (edytowane)

Niektórzy to nie wiedzą już, czy chcą symulować zachowanie kierownicy samochodu, czy budować drogą elektryczną siłownie :E.

W większości cywilnych samochodów rzadko kiedy wychodzimy ponad 4Nm (!). Niestety gry nas nauczyły jazdy z ciągłą dużą siłą, której się opieramy. Jest to oczywiście przyjemne i dostarcza dużo informacji, póki mięśnie wyrabiają. W praktyce nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistością (w przypadku samochodów cywilnych nawet ustawionych w tryb sport performance itd).
No i tutaj pytanie - chcemy symulować GT3, GT4, F1, czy może po prostu pojeździć i30n, czy Golfem R, czy M4? :D W przypadku tych pierwszych rzeczywiście warto rozważyć mocne bazy, bo nie ma mowy o symulacji pełnego zakresu pracy tych układów kierowniczych na bazach typu 5Nm. To są bardzo bezpośrednie napędy kierownicze generujące duże siły i wymagające od kierowcy tężyzny fizycznej. W przypadku tych drugich są to często elektryczne przekładnie kierownicze lub hybrydowe (elektryczno hydrauliczne), gdzie siły rzędu 8-9Nm to występują tylko u fanów simracingu :E.

 

Niestety zakup bazy to jedno, a konfiguracja to drugie. NIE MA gotowych ustawień. Także odpowiadając na pytanie jaką bazę kupić należy zadać pytanie - czym chcesz jeździć? :) Faktycznie zakup mozy 9Nm jest dosyć bezpieczny, bo pozwoli już na bardzo dużo. Ja korzystam z R5 i do moich celów wystarcza.

Zakupiłem tę grę ze względu na obietnice świeżego skanu Nordschleife i bardzo dokładnej fizyki. Zależy mi na jak najwierniejszej symulacji, bo wybieram się na ten tor za jakiś czas w świecie fizycznym. Póki co przejechałem się i30N i A110S, i jestem pod wrażeniem. Może i mają pół roku opóźnienia, ale dowieźli. Misha też potwierdza, że skan jest mega dokładny. No można by rzecz - WRESZCIE.
Niestety nie mogę dłużej pojeździć, bo jak na złość dostałem jakiegoś zapalenia oka :E.

 

 

Edytowane przez hajapackage
  • Upvote 3
Opublikowano
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Ale po co? :E

Bo nie ogarniam ustawień po angielsku ? A jest tego trochę. W nocy chyba z dwie godziny się męczyłem żeby SF1000 skonfigurować 

4 godziny temu, galakty napisał(a):

nawet zwykłe practice bez wyścigu. 

Jeździłem, nawet wszyscy normalnie jeździli 

Opublikowano
7 godzin temu, galakty napisał(a):

Oj chłopaku.... :E 

To nie wiem co byś miał z rękami jakbyś poszedł na prawdziwego riga. Jeździłem na bazie 25NM i mi rąk nie wyrwało, a Ciebie 5.5NM sponiewiera? :D 

 

R9 to minimum, nawet patrząc na cenę to R5 jest totalnie nieopłacalna, bo kółko jest słabe i trzeba od razu wymienić, pedały też słabe. 

 

EVO i LMU niestety nie wspierają dobrze Thrustmastera... W AMS2, iRacing czy nawet Raceroom działa mi kiera od GT3 i widzę kiedy zmieniać biegi, w LMU i EVO nope :E 

R5 to dla mnie idealny entry level. Dopiero wchodzę w temat simracingu i nie ma sensu wydawać od razu nie wiadomo jakich pieniędzy na coś, co może mi nawet nie podpasować. R5 mnie nie sponiewierało, po prostu pozytywnie zaskoczyło. Z czasem pewnie zrobię upgrade na coś mocniejszego, ale na razie to, co mam, w pełni mi wystarcza.

 

 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...