Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Im mocniejsza kierownica tym szybsza reakcja i lepiej mieć 50% na 20NM, niż 100% na 10NM :) 

 

A co do EVO niestety trasa mnie czeka, wrócę w poniedziałek i będę cisnął daily wyścigi, jak chcecie to możemy się zgadać na jakąś godzinę. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, DITMD napisał(a):

R5 to dla mnie idealny entry level. Dopiero wchodzę w temat simracingu i nie ma sensu wydawać od razu nie wiadomo jakich pieniędzy na coś, co może mi nawet nie podpasować. R5 mnie nie sponiewierało, po prostu pozytywnie zaskoczyło. Z czasem pewnie zrobię upgrade na coś mocniejszego, ale na razie to, co mam, w pełni mi wystarcza.

 

 

dobry entry jeśli nikt nigdy nie grał, mi po kilku miesiącach na R5 jest już trochę mało i fajnie by było to może wymienić, ale mam też ograniczenie w postaci samego playseata.

 

Swoją drogą jak ktoś rozpoczyna dopiero zabawę to polecam śledzić olxa, czasem dobre okazje na używki się trafiają.

Edytowane przez huudyy
Opublikowano

Oczywiście mnie nikt słuchał nie będzie na tym uber simracerskim odłamie forum, gdzie jeździ sama elita 😉

 

To że jest dużo Nm nie oznacza jednocześnie że kierownica będzie szarpać. 

Wszystko sprowadza się do zarządzania clippingiem i umiejętnością stosowania tłumienia. 

 

Mojemu synowi ustawiłem w G923 tłumienia i bardzo poprawił się feeling jazdy. 

Nie ma tam niutów, ale wytłumienie niekontrolowanych szarpnięć jest kluczowe. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, tekkno napisał(a):

Mojemu synowi ustawiłem w G923 tłumienia i bardzo poprawił się feeling jazdy. 

Nie ma tam niutów, ale wytłumienie niekontrolowanych szarpnięć jest kluczowe. 

Różnica między paskiem, a DD to właśnie detale, można ustawić tłumienie (Damping+Friction) na DD i zrobić z niej wytłumionego paskowca i feeling jazdy Lanosem.

W miarę możliwości gry wyłącza się detale asfaltu, ale tłumienie nie może być zbyt wysokie, żeby nie tracić detali ważnych do ścigania się online (tylko te osoby zrozumieją o co chodzi) - dla kogoś kto ustawia wysokie tłumienie na G923 zderzenie z ustawionym prawidłowo Direct Drive może zmienić jego spojrzenie i później ten damping kompletnie tam wyłączy. 

Clipping najlepiej zmierzyć i zostawić na max 1-2% clippingu jednego okrążenia, wykorzystuje się cały zakres możliwości kierownicy i nie clippuje. 

Kika lat temu napisałem skrypt do SimHub, który mierzy clipping, którego nie pokazują inne odczyty, mozna łatwo określić ile ma się procent w skali okrążenia-wyścigu, lub sytuacji awaryjnych. 

W internecie można znaleźć komentarze, które mówią o 5%  dozwolonego clippingu, odradzam. W skali okrążenia na krótkim torze jak Monza 5% daje okolo 5,5 sekundy w której nie czujemy auta. 

Jak ktoś chce to znajdę ten skrypt. 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano

Z tego multi moze coś bedzie, wzorowanie iracingiem.

Napewno muszą dodać systemowe paintly points za kazda kolizję z innym graczem czy wyjazd za tor.

Aktualnie to 5s kary za cokolwiek oprocz kolizji z innymi . . .

Sama gra poprawiona, dosc przyjemne odczucia - imo to powinna być wersja 0.1 a nie 0.4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...