Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie.mowie ze r5 czy tam inne 5 mm jestem złe.

 

Sam jeżdżę na 20nm a w ryśku zjeżdzam z nm.na pewnie 5-7 mm.

 

Ale o zapas mocy  żeby baza nie latała na maks swoich możliwości.

 

Opublikowano

Im mocniejsza kierownica tym szybsza reakcja i lepiej mieć 50% na 20NM, niż 100% na 10NM :) 

 

A co do EVO niestety trasa mnie czeka, wrócę w poniedziałek i będę cisnął daily wyścigi, jak chcecie to możemy się zgadać na jakąś godzinę. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, DITMD napisał(a):

R5 to dla mnie idealny entry level. Dopiero wchodzę w temat simracingu i nie ma sensu wydawać od razu nie wiadomo jakich pieniędzy na coś, co może mi nawet nie podpasować. R5 mnie nie sponiewierało, po prostu pozytywnie zaskoczyło. Z czasem pewnie zrobię upgrade na coś mocniejszego, ale na razie to, co mam, w pełni mi wystarcza.

 

 

dobry entry jeśli nikt nigdy nie grał, mi po kilku miesiącach na R5 jest już trochę mało i fajnie by było to może wymienić, ale mam też ograniczenie w postaci samego playseata.

 

Swoją drogą jak ktoś rozpoczyna dopiero zabawę to polecam śledzić olxa, czasem dobre okazje na używki się trafiają.

Edytowane przez huudyy
Opublikowano

Oczywiście mnie nikt słuchał nie będzie na tym uber simracerskim odłamie forum, gdzie jeździ sama elita 😉

 

To że jest dużo Nm nie oznacza jednocześnie że kierownica będzie szarpać. 

Wszystko sprowadza się do zarządzania clippingiem i umiejętnością stosowania tłumienia. 

 

Mojemu synowi ustawiłem w G923 tłumienia i bardzo poprawił się feeling jazdy. 

Nie ma tam niutów, ale wytłumienie niekontrolowanych szarpnięć jest kluczowe. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, tekkno napisał(a):

Mojemu synowi ustawiłem w G923 tłumienia i bardzo poprawił się feeling jazdy. 

Nie ma tam niutów, ale wytłumienie niekontrolowanych szarpnięć jest kluczowe. 

Różnica między paskiem, a DD to właśnie detale, można ustawić tłumienie (Damping+Friction) na DD i zrobić z niej wytłumionego paskowca i feeling jazdy Lanosem.

W miarę możliwości gry wyłącza się detale asfaltu, ale tłumienie nie może być zbyt wysokie, żeby nie tracić detali ważnych do ścigania się online (tylko te osoby zrozumieją o co chodzi) - dla kogoś kto ustawia wysokie tłumienie na G923 zderzenie z ustawionym prawidłowo Direct Drive może zmienić jego spojrzenie i później ten damping kompletnie tam wyłączy. 

Clipping najlepiej zmierzyć i zostawić na max 1-2% clippingu jednego okrążenia, wykorzystuje się cały zakres możliwości kierownicy i nie clippuje. 

Kika lat temu napisałem skrypt do SimHub, który mierzy clipping, którego nie pokazują inne odczyty, mozna łatwo określić ile ma się procent w skali okrążenia-wyścigu, lub sytuacji awaryjnych. 

W internecie można znaleźć komentarze, które mówią o 5%  dozwolonego clippingu, odradzam. W skali okrążenia na krótkim torze jak Monza 5% daje okolo 5,5 sekundy w której nie czujemy auta. 

Jak ktoś chce to znajdę ten skrypt. 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano

Z tego multi moze coś bedzie, wzorowanie iracingiem.

Napewno muszą dodać systemowe paintly points za kazda kolizję z innym graczem czy wyjazd za tor.

Aktualnie to 5s kary za cokolwiek oprocz kolizji z innymi . . .

Sama gra poprawiona, dosc przyjemne odczucia - imo to powinna być wersja 0.1 a nie 0.4

Opublikowano
16 godzin temu, Dominix napisał(a):

Liczylem na opcje ze jak juz gra jest odpalona to mozna na serwer dolaczyc bez zamykania i odpalania gry ponownie.

Moze to kiedys ogarna i bedzie wygodniej.

Wątpię że ogarną bo te daily są na zewnętrznym serwisie. AMS2 tak samo działa z tym że musisz SAM zamknąć grę, a w EVO nie musisz. 

Chyba że jak w ACC, wyszukiwarka serwerów i kopiowanie nazwy do gry. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Upala ktoś z Was iRacing ?

Mam konto od wielu lat, ale ostatni raz abo kupowałem ze 2-3 lata temu.

Widzę że dostępny jest teraz "test serwer"/"demo drive".

Mogę się tam jakoś dostać żeby potestować ?

Opublikowano
10 minut temu, IceMan napisał(a):

Upala ktoś z Was iRacing ?

Mam konto od wielu lat, ale ostatni raz abo kupowałem ze 2-3 lata temu.

Widzę że dostępny jest teraz "test serwer"/"demo drive".

Mogę się tam jakoś dostać żeby potestować ?

Aktualnie jest tydzień przerwy, wiec poczekaj do wtorku z zakupem.

Dlatego ukazuja się serwery testowe.

A ogólnie iracing w multi jest bezkonkurencyjny.

  • Thanks 1
Opublikowano
17 minut temu, zozolek napisał(a):

Aktualnie jest tydzień przerwy, wiec poczekaj do wtorku z zakupem.

Dlatego ukazuja się serwery testowe.

A ogólnie iracing w multi jest bezkonkurencyjny.

ok, ale teraz można testować auta których się nie posiada, a za tydzień już wszystko wróci do normalności

rozumiem że muszę mięc aktywny abonamet aby "test drive" działał ?

Opublikowano

wiem ,znam temat :) nie chcę sie w to pakować

chcę kupić abo na miesiąc i zobaczyć jak to teraz działa - znam iracing od beta testów

a z tego co wyczytałem to w okresie "test drive" można sprawdzić wszystkie auta, tylko czy do tego muszę mięc aktywny ABO czy nie ?

Opublikowano (edytowane)

Przy GR trzeba opozniać redukcje biegów, wtedy to auto nie wpada w poślizgi. Mazda i iracing to już klasyka, ale GR wprowadziło trochę świeżości do klasy R, świeżości i zniszczenia :d Nie ma wyścigu, żeby Rookiesy tym nie wypadały z trasy, bo tapują downshift przy hamowaniu. 

Edytowane przez MaxxGroo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...