Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, DżonyBi napisał(a):

Tryb jakosci na zwyklym PS5 nie byl dla mnie grywalny w wiekszosci przypadkow, bo 30 fps, czy nawet po odblokowaniu klatek z VRR troche brakowalo. W Pro ten problem zniknal, a dzieki PSSR moga popchnac wydajnosc jeszcze dalej.

To fakt, pamiętam jak odpaliłem Demon's Souls na PS5, druga gra na tej konsoli (bo pierwszą był Astro :E ) - nowe generacja, nowa moc, wrzucam wiec performance mode i na dzień dobry dostaję solidnego plaskacza. Tryb absolutnie niegrywalny. W Pro powinno być ok, choć to się jeszcze zobaczy ile z oprawy trzeba będzie ucinać, żeby utrzymać 60 fps. Konsole to od zawsze zabawa w kompromisy, niestety.

Edytowane przez Vulc
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Wlasnie o te kompromisy chodzi, a sa one wyraźnie mniejsze na PS Pro. Zejda troche z ceny, wejda uzywki na olx, w miedzy czasie poprawia PSSR, dojdzie jeszcze klika patchy do gier i poleca wszyscy na zakupy, i nagle sie okaze, ze pro nie jest takie zle. Nawet najtwardsi zwolennicy PC odpuszcza, bo juz zadnego ulepa z porownywalna wydajnoscia nie zlozą.

 

Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU.

Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej.

Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery.

  • Like 1
Opublikowano
13 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić.

My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata :E

https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html

To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach.

  • Like 2
Opublikowano
11 minut temu, Geble napisał(a):

My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata :E

https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html

To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach.

To ze się sprzeda to było pewne, zobaczymy jak długo się "dobry" trend utrzyma. ;)

Opublikowano
27 minut temu, Spychcio napisał(a):

Zen2 został i tutaj jest problem... a Zen6 dopiero w PS6

Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart.

  • Like 1
Opublikowano
6 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Patch ma wyjsc w przyszlym tygodniu, ale juz teraz ponoc chodzi lepiej.

No wlasnie, ja tam nei wiem, ale updatu zadnego nei bylo, a tam juz recenzenci wszyscy mowia ze jest lepsza grafika, i w ogole oswietlenie lepsze, bardziej wyraziste itp. no i ze lepiej chodzi, w sumie nie wiem u mnie 120fps jest. Ale ponoc najwieksza roznica to menu, ze szybciej sie wlacza i laduje. 

Tak sie zastanawiam, czy to nie efekt placebo, bo skoro nie bylo zadnego updateu, to ten sam soft, to jak to mozliwe ze poza wlasnie paroma FPS i szybszym wlaczaniem jest lepsza grafika. No ale moze i tak jest, dlatego pytam czy ktos ma zeby powiedzial szczerze czy cos zauwazyl

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Odnośnie patcha do GT

 

"Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost."

 

Update ma wprowadzić więcej zmian.

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
Opublikowano
8 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Odnośnie patcha do GT

 

"Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost."

 

Update ma wprowadzić więcej zmian.

No ponoc tam u góry po prawo to Escort :D, po lewo jakis jeep, oby hammer albo mercedes, jakis porshak, stary mercedes po lewo, hmm 

Najprawdopodobnej,  szkoda ze nie hammer albo jakis kozacki jeep ale ten tez jest ok

20241116_231848.thumb.jpg.1c0c68b5635602cb15ac26697c3f3163.jpg

20241116_231729.thumb.jpg.082d117cf61d794ca728b4ea48b1ce15.jpg

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU.

Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej.

Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery.

Nie kłamało, sam Prezes tak mówił w domyśle, że nie zależy im na rekordach sprzedaży ponieważ, cena nie problem bo to konsola dla hardcorowych graczy i jak widać oni kupują :faja:

Opublikowano
33 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart.

Sony jest obliczone, nie zrobili za dużo przy PRO żeby przy PS6 była jakaś sensowna różnica w wydajności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...