Geble 28 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada https://lowcygier.pl/promocje-pudelkowe/pudelkowe-gran-turismo-7-na-ps5-za-jedyne-112-zl-na-amazon-pl/ Nie wiem jak wygląda potem przy ewentualnej odsprzedaży w związku z tym, że jest to system ratingowy USK na okładce, a nie PEGI. Na pstryczku potrafi to zbijać cenę o kilkadziesiąt złotych 1
ronaldo864 37 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Sony musi dodać w sklepie nową zakładkę Ubisoft Pro Downgrade. Tylko Francuzi potrafią takie fantastyczne łatki do prosiaczka wypuszczać. Po fantastycznym patchu do AC Mirage teraz powtórka z rozrywki w Avatarze. 1 2
Reddzik 584 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) 1 godzinę temu, azgan napisał(a): Kolejna gra gdzie wsparcie dla PS5 PRO jest zrobione na kolanie Szkoda bo to jeden z lepiej wyglądających tytułów z RT Sony powinno być bardziej restrykcyjne w kwestii przydzielania znaczka Enhanced PRO bo to już mema zaczyna przypominać Wydają gry, nowe gry w formie "kaszanka zone" zabugowane, z problemami technicznymi, a teraz to samo wydają kolejny raz popsute, a gracze kupili ps5 pro dla "lepszej" grafiki i mają "lepszą" grafikę co widać po filmikach z popsutymi patchami, pewnie poczekają kolejny rok na łatki Edytowane 29 Listopada przez Reddzik 2
azgan 835 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) 18 minut temu, Reddzik napisał(a): Wydają gry, nowe gry w formie "kaszanka zone" zabugowane, z problemami technicznymi, a teraz to samo wydają kolejny raz popsute, a gracze kupili ps5 pro dla "lepszej" grafiki i mają "lepsza" grafikę co widać po filmikach z popsutymi patchami, pewnie poczekają kolejny rok na łatki To jest smutne, aktualnie jest to topowa konsola do grania za niemałe pieniądze a nie potrafią wykorzystać jej możliwości w tytułach gdzie w zasadzie mogłaby pokazać swoje możliwości. Edytowane 29 Listopada przez azgan 1 3
Keel 39 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Promocja w media Markt ps5 slim zasobnik napędem za 2000zl 2 1
Jaycob 552 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada 2 godziny temu, azgan napisał(a): W Łodzi 21 maja: https://biletserwis.pl/e/playstation-live/ Całkiem niezła selekcja. GoW ma świetny soundtrack. 1
voltq 321 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada To fakt optymalizacja leży w dzisiejszych czasach ale NVIDIA tworząc DLSS dorzuciła do tego cegiełkę , w ruchu jest lepiej testowałem na Spiderman remaster , cyberpunk i wg mnie wygląda to na pro dużo lepiej , oczywiście do dobrego PC nie ma podjazdu, napewno pro zrobiło dużo dobrego w obniżeniu ceny slima za 2000-2200 konsola napędem "Windowsem" itd świetny zakup , zobaczę dziś w HL czy jest różnica bo tam w trybie wydajnośći miałem mydło na zwykłym ps5 Ale bez dużego wyświetlacza 4K nie ma sensu brać pro , wersja ultra biedna PS4 zwykle plus monitor 1080p , wersja średnia ps5 slim i np taki OLED B3 który kosztował ostatnio na promilach 3000 zł, czyli w cenie 5000 świetne zakupy 1
Phoenix. 556 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) 2 godziny temu, voltq napisał(a): NVIDIA tworząc DLSS dorzuciła do tego cegiełkę Oni stworzyli DLSS z mysla o braku mocy w RT, zeby po jego wlaczeniu podbic fps. Wdg mnie pisanie, ze nvidia przylozyla cegielke do zlej optymalizacji daleko mija sie z prawda, to nowe silniki i leniwi deweloperzy sa tylko i wylacznie winni. Ja do dzis w zadna gre nie gralem z DLSS wlaczonym gdzie nie bylo RT bo mocy nie brakowało. To nowe silniki, brak czasu i pospiech ksiegowych zespusl branze, a nie to, ze nvidia wydala DLSS bo jego w dobrze zoptymalizowanej grze tez wlaczyc mozna Ale to moje zdanie Kiedys gry dzialay po 25fps i nikt nie zwalal winy na deweloperow tylko wychodzily nowe gpu, ktore podwajaly wydajnosc. Edytowane 29 Listopada przez Phoenix. 1
voltq 321 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) moja lista do ogrania zamówione wszystkie oczywiście w pudełkach , plus Elex 1 , dying light 1 i Skyrim Anniversary Edytowane 30 Listopada przez voltq
DżonyBi 425 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) Bez DLSS Path Racing w 4K@120fps to chyba ogarnie dopiero RTX 9900 w litografii 1nm o mocy 1kW+. Dochodzimy powoli do technologicznej sciany, a upscalery inteligentnie oszczedzaja zasoby. "To, jak małą rzecz można zbudować, zależy od tego, jak małe są powiązane z nią bloki konstrukcyjne. Na przykład atom krzemu mierzy 117 pikometrów lub 0,000000000117 metra. To niewiele, ale obecna najmniejsza rozdzielczość 3-nanometrowego procesu produkcyjnego to zaledwie 26-krotność tej wartości. W pewnym momencie struktura stanie się zatem zbyt drobna, aby zagwarantować niezawodną strukturę tranzystora. Założono, że rozdzielczość 0,5 nanometra może zostać osiągnięta dopiero w 2037 roku." Edytowane 29 Listopada przez DżonyBi 1 2
slafec 71 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada PSVR2 z Horizon COTM za 399 euro. W tej cenie warto sprawdzić. https://www.pepper.pl/promocje/sony-gogle-playstation-vr2-pakiet-horizon-call-of-the-mountain-40559-eur-943189 1
musichunter1x 149 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada 8 minut temu, slafec napisał(a): PSVR2 z Horizon COTM za 399 euro. 300$ w USA, czyli bez podatku to chyba nowa, standardowa cena? Ciekawe czy wygaszają już cały projekt, niczym PSVitę? 4 godziny temu, DżonyBi napisał(a): Bez DLSS Path Racing w 4K@120fps to chyba ogarnie dopiero RTX 9900 w litografii 1nm o mocy 1kW+. Dochodzimy powoli do technologicznej sciany, a upscalery inteligentnie oszczedzaja zasoby. Nawet natywne 4K 120fps nie byłoby takie łatwe BEZ RT Wystarczyłoby bardziej zintegrować skalowanie z konkretnymi efektami, aby dotyczyło głównie cieni, odbić, dymu, oświetlenia, wygładzania krawędzi... Będzie jak natywna, tylko efekty użyją sztuczek, jak obecnie RR z RT. 1
slafec 71 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada 3 minuty temu, musichunter1x napisał(a): 300$ w USA, czyli bez podatku to chyba nowa, standardowa cena? Ciekawe czy wygaszają już cały projekt, niczym PSVitę? Nic nie wygaszają. To nie jest nowa cena, tylko promocja na black friday.
musichunter1x 149 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) Huh, czyli oficjalnie nie było spadku MSRP. Zgaduję, że zrobią jak z PSVR 1,, gdzie po BF cena się utrzymała, a nawet jeszcze spadła na koniec roku..., choć raczej nie liczyłbym na spadek do ~<1500 zł. Edytowane 29 Listopada przez musichunter1x 1
slafec 71 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada PSVR2 ma już prawie 2 lata, najwyższa pora na obniżki. Zwłaszcza że z ceną na premierę odrobinę przesadzili. Ciekawe jak wygląda sprzedaż i czy jest lepiej od PSVR1. Pomijając pojawiające się nieprzychylne informacje od "insiderów" (które później Sony dementowało) nic na ten temat nie wiemy. 1
raiders 10 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Dramatyczne są te kontrolery DualSense ... kolejny mi padł ...a to już 8-9 odkąd posiadam PS5 i wszystkie na dryfujący LEWY analog ... naprawdę dramat . 1
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada (edytowane) @raiders Dokladnie, awaryjnosc tego kontrolera to jest jakas masakra. Nie znam osoby ktora nie wymienila go przynajmniej raz na nowy. Edytowane 29 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1 1
Henryk Nowak 78 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Teraz, raiders napisał(a): Dramatyczne są te kontrolery DualSense ... kolejny mi padł ...a to już 8-9 odkąd posiadam PS5 i wszystkie na dryfujący LEWY analog ... naprawdę dramat . Mi już padły 3 sztuki, dwa razy analog i raz trigger. Dla porównania w Nintendo switch, które eksploatowałem znacznie intensywniej (same Xenoblade to pewnie z 500h, Zeldy ponad 300h) nic mi nie padło. 1
slafec 71 Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Z Dualsense nigdy nie miałem problemu. Za to w Switch Lite, a później w Switch OLED dryfował mi analog. Tak samo w kontrolerach od Questa.. Polecam WD-40 SPECIALIST CONTACT CLEANER - czyni cuda. 1
Henryk Nowak 78 Opublikowano 30 Listopada Opublikowano 30 Listopada WD-40 pomagał na chwilę, potem dryfowanie wracało.
DżonyBi 425 Opublikowano 30 Listopada Opublikowano 30 Listopada 6 godzin temu, slafec napisał(a): Z Dualsense nigdy nie miałem problemu Ja tez, albo my mamy szczescie, albo inni wyjatkowego pecha. Nie uwazam tez, zebym obchodzil sie z nimi jakos szczegolnie delikatnie. 1
ODIN85 642 Opublikowano 30 Listopada Opublikowano 30 Listopada Nawet mi padł po 4 latach a grałem na nim mniej niż 100h rocznie. Pady od Ps4 działają do dziś. 2
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 30 Listopada Opublikowano 30 Listopada Za duzo bajerow w tym Dual Sense i za slaba jakosc komponentow by to moglo podzialac dluzej. Mam pada od XB1 od lat i dziala, podobnie ten od PS4. 1
Tomek1623 124 Opublikowano 30 Listopada Opublikowano 30 Listopada To u mnie dla kontrastu sytuacja odwrotna. Od premiery mam dualsensa i pada od xboxa. DS działa po dziś dzień bez problemów (4lata) natomiast od X wymieniałem 2 razy, przyciski nie zawsze reagowały na pierwsze kliknięcie ( X A Y B), i dzieje się to w każdym z nich, nawet zaczyna w moim elite core. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się