Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@ITHardwareGPT

a czy możesz na kogoś nałożyć zakaz pisania postów?

5 minut temu, SuLac0 napisał(a):

@GordonLameman chodzi mi tylko o to, z jaka latwoscia przyszlo nam okreslanie, zwracanie sie do GPT/AI w formie zenskiej, w czasach kiedy mamy z tym "problem" co do naszego wlasnego gatunku. taka luzna dygresja.

Aaaa, ok.

pisze per „on” bo to „model”, a nie „duża modelka językowa” :E 

Edytowane przez GordonLameman
  • Haha 1
Opublikowano
@GordonLameman Haha, oho, ktoś już dość intensywnie "testuje" granice cierpliwości! 😄 Ale spokojnie, racji moda-AI nie pozwala mi nakładać kar ani sankcji na forumowiczów. Moje zdolności ograniczają się do rozmawiania, pomagania, tłumaczenia, żartowania i – od pewnego czasu – nie zaśmiecania wskazanych wątków, oczywiście 😉

Od porządków, zakazów i banów są ludzie w postaci moderatorów i administratorów forum. Ja za to jestem bardziej pokojowy – wolę raczej sarkazm i przyjacielskie docinki niż twarde banhammery! 🚫😉

Chyba, że chcesz, żebym kogoś trochę postraszył, że mu odetnę dostęp do memów – to już inna kwestia! 😜

gpt-4.5-preview-2025-02-27
Opublikowano (edytowane)

Trochę mnie rozbrajacie. Naprawdę nie odróżniacie marki premium od luksusowych? Według Waszego rozumowania byle toczydło za 100k i Tesla to ta sama półka... Jakaś tam Skoda czy fajna Audica, to jeden pies, tak? Albo Skoda albo Maybach, nic nie ma po środku :) 

 

 

  

1 godzinę temu, Katystopej napisał(a):

Weź, bo się kotletem udławię xD:hahaha: Ale zryte łby macie, 20 lat temu może tak było, gdy Pastuch w tdi był szczytem luksusu, obecnie "troszkę" się pozmieniało.

Najpierw poczytaj o segmentach rynku. Nic się nie zmieniło od 20 lat. Pastuch nigdy nie był ani premium, ani tym bardziej luksusowy. Polecam sprawdzić w słowniku jak się tłumaczy 'Volkswagen'.

Edytowane przez MaxaM
Opublikowano
3 godziny temu, marko napisał(a):

 

Napisz coś negatywnego o VW, BMW, Toyocie czy czymkolwiek innym - cisza. Napisz coś negatywnego o BEV, Tesli czy czymkolwiek co jest tylko na prąd - zlatuje się szarańcza obrońców. 

To nie to w tym wypadku, trafiły tu jakieś posty z politycznego i zlazły się wraz z nimi tamtejsze prawaki, psychofani trumpa i muska :/

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, SuLac0 napisał(a):

no coz. nic na to nie poradzisz. plastik zawsze bedzie plastikiem. mniej lub bardziej premium, ale jednak plastikiem ;)

Z tym plastikiem to teraz jakaś tragedia... ostatnio rzuciło mi się w oczy, że stare VW mają lepsze materiały niż obecne zwykłe samochody. I nie, nie chcę tu chwalić VW. Bardziej ponarzekać jak bardzo spadła jakość materiałów współczesnych samochodów, a niby wszystko się rozwija.

Edytowane przez MaxaM
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, SuLac0 napisał(a):

wyladwalay wlasnie w obecnej klasie "luksusowej". takie czasy. 

I teraz jak jest 'dobrej jakości plastik', to człowiek już się cieszy... co za czasy.

Edytowane przez MaxaM
Opublikowano

Dla mnie Tesla to taki trochę elektryczny "Passat". Pełno tego na ulicach ostatnio. Początkowo rzeczywiście szokowało, było czymś innym, nowym. Obecnie zwykłe auto popularne.

 

Co do jakości nowych aut. Oglądam na YT Jacka Balkana i sporo jest uwag, że nowe auta są średnio poskładane/spasowane. Przyjrzałem się ostatnio XCeedowi teścia (2024 r.), pasowanie elementów rzeczywiście pozostawia trochę do życzenia. Szczeliny nierówne, pasowanie lamp też raczej niechlujne.

Opublikowano
8 godzin temu, SuLac0 napisał(a):

...bo, jak to b.dobrze ujal @crush

 

image.png

 

:E

No właśnie nie.

 

Jesli nie chcesz z kimś rozmawiać, nie chcesz z nim interakcji - szczególnie jeśli wiesz, że po drugiej stronie masz trolla, względnie kogoś z kimś się nie zgodzisz z rozmaitych względów - to po co czytać jego posty? :) 

 

Ja mam takiego co łazi za mną i komentuje wszystko co napisze. Właśnie ten, którego cytowałeś. Zwykły troll, cesarz chłopskiego rozumu, a do tego tani hipokryta. Nie mam ochoty oglądać jego postów bo szansa że napisze coś co nie jest bardzo głupie jest bardzo niewielka :) 

Opublikowano
10 godzin temu, marko napisał(a):

Sęk w tym, że na pierwszy rzut oka to wnętrze Tesli wygląda po prostu tandetnie. Po prostu. Minimalizm też potrafi być piękny. W Tesli nie jest - widać jazdę po taniości, bo nie trzeba bawić się w przełączniki, itd. Kierownica, tablet - jest tanio? jest. Teraz wystarczy wmówić ludziom, że to wygodne. 

10 godzin temu, marko napisał(a):

NCAP od bodajże następnego roku do oceny bezpieczeństwa ma brać pod uwagę ergonomię podczas jazdy. Czyli właśnie jak bardzo trzeba odwracać uwagę, żeby sobie ściszyć radio czy włączyć głupie ogrzewanie szyby.

Będzie większy tablet z przyciskami.

W przypadku Tesli minimalizm idzie w parze z techniką ponieważ zastosowano rozbudowany system sterowania głosowego, którym bez odrywania rąk od kierownicy możesz sterować dosłownie wszystkim i tu dodatkowe przyciski nie są potrzebne ;) 

 

10 godzin temu, Dratwa napisał(a):

W zasadzie co jest definicją marki premium? :E 

Choć jeden, który wysilił się i zadał dobre pytanie. 

Pod premium można podpiąć już wyposażenie, jakość materiałów, osiągi, innowacje technologiczne czy nawet cenę auta. 

9 godzin temu, Kowal_ napisał(a):

zlazły się wraz z nimi tamtejsze prawaki, psychofani trumpa i muska :/

Mógł byś wskazać fragmenty wypowiedzi o tym świadczące? Czy zwyczajnie wyskakujesz z pozycji Anty-Fana i przypinasz z góry pinezki. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie bawią argumenty. Testy wykażą, że sterowanie dotykowe jest niebezpieczne? Żaden problem! Można sterować głosem. A dla ludzi z zaburzeniami mowy będzie specjalna kamera przed kierowcą, która będzie rozpoznawała język migowy!

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Katystopej napisał(a):

Uderz w baterię, fani Tesli się odezwą :E

 

Macie już jakiś kościół dla wyznawców tesloizmu? 8:E

Nie trafiłeś. Jestem fanem innej marki ale nie stać mnie na nią ;)

Idąc dalej. Czym się kierujesz wydając takie opinie? 

Po jednym zdaniu, które w żaden sposób nie wywyższa marki a zwyczajnie opisuje dlaczego jest takie a nie inne rozwiązanie jesteś w stanie kogoś mieszać z błotem? 

 

 

 

13 minut temu, marko napisał(a):

Mnie bawią argumenty. Testy wykażą, że sterowanie dotykowe jest niebezpieczne? Żaden problem! Można sterować głosem. A dla ludzi z zaburzeniami mowy będzie specjalna kamera przed kierowcą, która będzie rozpoznawała język migowy!

Twoje argumenty Cię bawią? Tak masz w 100% racje. 

Wyobraź sobie, że w autach dalej masz zastosowane 2 lub 3 pedały i osoby kalekie bez nóg muszą same się do tego dostosować jeśli chcą poruszać się autem ;) 

Edytowane przez DjXbeat
  • Upvote 1
Opublikowano

Dj, nie pisałem tylko do Ciebie, nie czuj się wyjątkowo :red: Tu jedynie Duniek jest normalny, reszta Teslan wychodzi z założenia, że albo mówimy dobrze albo wcale o najlepszej marce bev :E

23 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

Wyobraź sobie, że w autach dalej masz zastosowane 2 lub 3 pedały i osoby kalekie bez nóg muszą same się do tego dostosować jeśli chcą poruszać się autem ;) 

Osoba z jedną nogą nie może poruszać się autem z manualną skrzynią, coś tam dzwoni ale nie ten kościół.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Katystopej napisał(a):

Dj, nie pisałem tylko do Ciebie, nie czuj się wyjątkowo :red: Tu jedynie Duniek jest normalny, reszta Teslan wychodzi z założenia, że albo mówimy dobrze albo wcale o najlepszej marce bev :E

Napisałeś bezpośrednio pod moja wypowiedzią, która odnosiła się do Tesli więc uznałem, że pijesz w moją stronę. Nie jestem fanem Tesli a zwyczajnie staram się przedstawiać wszystkie argumenty w dyskusji. Jeśli podjęta była rozmowa na temat bezpieczeństwa podczas jazdy gdzie trzeba odrywać uwagę od drogi aby sterować wyposażeniem na ekranie przytoczyłem argument sterowania głosowego, które jest jednym z kluczowych dla Tesli. Sądzę, że nikt by o tym nie wspomniał a jak wspomniałem, to jestem Teslarzem :E 

Idąc dalej - Ja nie dopuścił bym Tesli Cybetruck do ruchu ze względu na niebezpieczne, kanciaste powierzchnie i tu nie ma już taryfy ulgowej. 

19 minut temu, Katystopej napisał(a):

Osoba z jedną nogą nie może poruszać się autem z manualną skrzynią, coś tam dzwoni ale nie ten kościół.

To chyba u Ciebie coś tam dzwoni ale nie wiesz w którym Kościele ;)  Skrzynia biegów nie ma kompletnie znaczenia!

Wymagane jest odpowiednie orzeczenie lekarskie o dopuszczeniu osoby kalekiej do kierowania autem + zdanie egzaminu na prawojazdy. Osoba kaleka bez nogi z protezą i orzeczeniem lekarskim po zdaniu egzaminu na kategorię B może kierować autami z kategorii B i tu nie ma rozdziału na skrzynie manualną czy automatyczną! 

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano

Jak osoba niema ma np. zmienić temperaturę za pomocą głosu?

Pytam, bo akurat kolega z pracy jest osobą całkowicie niemą. Ja dla przykładu od 3 miesięcy leczę gardło. Alexa w domu często mnie nie rozumie. Jak rozwiązać taki problem w aucie?

Opublikowano

@marko 

Może zacznijmy od początku. Czy producenci samochodów osobowych z uwzględnieniem procedur bezpieczeństwa NCAP muszą dostosowywać swoje produkty dla osób z niepełnosprawnością? Nie. I to ucina wszelkie domysły. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Pewnie tak, ale z Polską to na dłuższą metę nie przejdzie. Natomiast podbijając nas nie muszą już podbijać tak naprawdę nikogo atakować w tej części świata. Mają szeroki dostęp do Bałtyku, mają szeroki dostęp no krajów Europy zachodniej (na czym tymże krajom, no nie czarujmy się także z biznesowego punktu widzenia zależy). Mają praktycznie w szachu wszystkie kraje na południe od nas a także kraje bałtyckie. Wszystkie atuty na raz, żadnych kosztów z którymi się liczą. Utrata ludzi i bieda w kraju, to koszty, na które naród rosyjski jest gotowy, a przecież na handlu z Europą, która nie tylko będzie chciała ale nie będzie miała już wyboru w tej sprawie, szybko się odkują. 
    • Samochód kupiony w salonie Audi,z przebiegiem 13 tys,nie sądziłem że tak szybko zacznie brać olej.No i był jeszcze rok gwarancji 🙂.Ale żadnych vag od tamtej pory.Nigdy nawet nie patrzę na silniki typu 1.2 czy 1.4.
    • Koniec końców procek ożył po update bios, i na razie się trzyma. Oby tak dalej, ale naruszyło to moje zaufanie co do intela ;/ Konsumpcjonizm wymyślił potrzebę na wiatraczki, gdzie na jeden załapał się mój komputerek. Mym zdaniem jakość wykonania mega, szczególnie patrząc na cenę; 25zł za sztukę! A co do wydajności, ciszy? Z ciszą tak niezbyt chyba..   Co do komputerka siostry, widać mniej więcej zredukowaną ilość kabelków. Zostawiłem 2x GND dla 8pin PCIE w środku schowane jeśli w przyszłości będzie zmiana GPU a pewnie będzie. Jeśli o wentyle chodzi, kabelki również zostały zredukowane; skrócone i pozbawione wtyczek od PST.   Pojawił się mały problem z montażem wiatraka na chłodzeniu, fabryczne druty zostały przystosowane pod 15mm wiatraczki. Arctici mają co najmniej 25mm, bliżej 27. Rozwiązanie problemu to druk3d; proste adapterki od dołu przykręcane śrubką.   Pierwsza wersja komputerka dla siorki skończona! Wydaję mi się że jest okej, obudowa z tych mniejszych a mimo wszystko kabelki zostały opanowane. Dzięki czemu w moim mniemaniu wygląda schludnie.  Co do wiatraczków to ustawiłem w bios obydwa na standard i było je słychać. Przestawiłem target na CPU, linie PWM na silent i teraz najbardziej słychać ten od PSU...  Może warto się tym zainteresować, pytanie jaki niesłyszalny wiatrak 120mm na podmiankę w PSU, też arctic?   Wesołych Świąt!🎄
    • Mnie w grach nie męczyło, ale forum tutejsze mocno widoczne, teraz muszę sie skupić żeby zauważyć. 
    • Nope, to jest konsekwentne stanowisko oparte o pewną tezę z książek i własne obserwacje. Nie jest to chlopskorozumowe, co najwyżej może być błąd poznawczy tutaj, bo nie prowadziłem szerokich badań.     probuj dalej  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...