Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Pawelek6 napisał(a):

To usuń. Jak ludziska nie interesują się tematem, to nie bądź dobroduszny.

I ta myśl mi się podoba! :wariat:

 

Godzinę temu, Pawelek6 napisał(a):

Poza tym, domyślny nazywa się "Domyślny (Domyślny)". To powtórzenie w nawiasie chyba zbędne.

Fakt, można go nazwać jakoś inaczej. Ten dopisek "(Domyślny)" dla któregoś motywu niestety musi być, więc chociaż nazwą da się podziałać.

 

Godzinę temu, Pawelek6 napisał(a):

Poza tym, dzisiaj sobota. Płacą ci chociaż? :E :hmm:

Spoko, o to się nie martw %-) Poza tym czego się nie robi dla Forumowiczów :hihot:

Opublikowano (edytowane)

Jak usuniesz ITH, to wtedy ten domyślny można tak nazwać i będzie "ITHardware (Domyślny)".

 

31 minut temu, tomcug napisał(a):

Spoko, o to się nie martw %-) Poza tym czego się nie robi dla Forumowiczów :hihot:

Już się boje wysokości tej niemej łapówki xD

Edytowane przez Pawelek6
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

@tomcug tak odnośnie trzeciego motywu jakby jednak miał wpaść, gdy wyleci jeden jasny. To coś takiego mi wyszło:

 

Bez nazwy.png

 

Nie bijcie. Mam wizję, ale nie potrafię jej stworzyć :hmm: Coś pośredniego z dodanym jakimś kolorem. Chciałem coś ciepłego, ale jakieś jaśniejsze czerwienie, rude itp. są za ostre i wpadłem na pomysł kontrastu z taką zielenią. Sam nie wiem. Baaa... nie wiem czy w ogóle będzie kolejny ów trzeci motyw. To tylko taki luźny pomysł :lol2:

 

P.S. Coś jest nie halo z emotami chyba. Jak się zapoda np. tego emota: :hmm: i zacznie przewijać strzałkami kursor za niego i przed niego, to widać, że emot jest jakby w innym wierszu.

 

P.S. 2. Pomysł na motyw mi chodził po głowie coś na wzór menu z pierwszego DiRT-a z 2007 r. Jakoś zawsze mi się tamto menu podobało i je pamiętam :E

Edytowane przez Pawelek6
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

jak mogę wyłączyć sobie na stałe dział "ogólny" inaczej "czat"

kompletnie mnie to nie interesuje, zwijam, jest ok

wchodzę ponownie na forum i znowu jest " rozwinięty...

"opuść pokój" też nie pomaga

 

edit, tzn pomaga ale nie zawsze

 

raz wracam i czat aktywny, za 20  minut wracam i jest " zwinięty "  cuda

Edytowane przez miro
Opublikowano
3 godziny temu, miro napisał(a):

raz wracam i czat aktywny, za 20  minut wracam i jest " zwinięty "  cuda

Sprawdź proszę teraz, po zwinięciu przyciskiem z prawej cookie jest zapisywane na stałe i po zamknięciu oraz ponownym otwarciu przeglądarki forum będzie zminimalizowane (a przynajmniej powinno być %-)).

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
45 minut temu, tomcug napisał(a):

Sprawdź proszę teraz, po zwinięciu przyciskiem z prawej cookie jest zapisywane na stałe i po zamknięciu oraz ponownym otwarciu przeglądarki forum będzie zminimalizowane (a przynajmniej powinno być %-)).

Działa. Super! Bardzo podziękował!
 

Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem że magiczna komenda na spoilery nie działa:

[spoiler]TEST[/spoiler], jest na to jakieś inne zaklęcie? :hmm:

 

Spoiler

TEST

Ok, działa :)

Edytowane przez Reverse17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ludzie tam pokazują wydajność w różnych scenach i zgłaszają masę problemów bo inaczej to nie uwierzą.  Jak trzeba wyłączać przykładowo Nanite żeby wydajność wzrosła 2x do poziomu dobrego buildu to o czym mowa. Nie inaczej jest na 5.5 do tego doszła cała masa błędów. Także te filmiki z YT to se można kant......... Śmiechowe jest, że na 5.5 trzeba włączyć ML żeby odzyskać wydajność jak na dobrym buildzie  Tylko kogo to obchodzi, że ML generuje piękne artefakty  Niestety tak jest ze względu na praktyczny brak konkurencji. Ludzie dalej wierzą, że Pan magik developer poprawi to co EPIC spaprał. Developer może najwyżej działać na pewnych ograniczeniach by nie spaprać wydajności. Praktycznie w każdej  grze na UE5.x widać problemy z optymalnym wykorzystaniem GPU - niski pobór mocy. Taki SH2 dopiero wyłączając RT i detale na low/medium dopiero GPU zaczyna hulać nieco lepiej.  
    • Panowie, możecie wrzucić fragment gdzie te przycinki widać? Porównałbym sobie jak to u mnie wygląda.
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/nintendo_switch_2_premiera_kiedy-37603.html
    • A byla zmiana sterownikow w miedzyczasie?
    • @skypan@caleb59 Odnoszę wrażenie, że opacznie zrozumieliście wypowiedź typa. USER, który ma możliwość optymalizacji itd. to IMO... developer. Typ ma na myśli developera, który ma sobie dostosować opcje / optymalizować, itd. Nigdzie nie pada stwierdzenie "gracz". Dla silnika i jego twórców użytkownikiem... jest IMO twórca gry / developer.     Paradoksalnie i niechcący - tym przykładem i linkiem do Batmana - potwierdzasz, że: a) na UE da się, b) to, co pokazujesz, jako przykład (że UE i WOW!), może być też od razu przykładem, jak można spierniczyć temat, gdy dev jest dzbanem. Czy to nie ten właśnie tytuł był przykładem spektakularnej klapy i kompromitacji, do tego stopnia, że aż wycofano grę ze sprzedaży (co się nieczęsto zdarza). https://tinyurl.com/24s7s8ej   To jest to dobry silnik, czy słaby? No właśnie. Wszystko w rękach devów.       Trudno to wyjaśnić, ale ja na siłę nie próbuję niczego bronić. Nie mam ani akcji epic, ani nie jestem devem. Próbuję tylko walczyć z obarczaniem za cały gnój i niedoróbki gamingu - samego silnika, a nie devów. Przecież nie ma przymusu stosowania go. To decyzja devów i ich odpowiedzialność, za to jak go użyją i jaki finalny produkt wypuszczą w świat.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...