Migracja PCLab na ITH - Sugestie zmian na forum
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez sideband · Opublikowano
Ludzie tam pokazują wydajność w różnych scenach i zgłaszają masę problemów bo inaczej to nie uwierzą. Jak trzeba wyłączać przykładowo Nanite żeby wydajność wzrosła 2x do poziomu dobrego buildu to o czym mowa. Nie inaczej jest na 5.5 do tego doszła cała masa błędów. Także te filmiki z YT to se można kant......... Śmiechowe jest, że na 5.5 trzeba włączyć ML żeby odzyskać wydajność jak na dobrym buildzie Tylko kogo to obchodzi, że ML generuje piękne artefakty Niestety tak jest ze względu na praktyczny brak konkurencji. Ludzie dalej wierzą, że Pan magik developer poprawi to co EPIC spaprał. Developer może najwyżej działać na pewnych ograniczeniach by nie spaprać wydajności. Praktycznie w każdej grze na UE5.x widać problemy z optymalnym wykorzystaniem GPU - niski pobór mocy. Taki SH2 dopiero wyłączając RT i detale na low/medium dopiero GPU zaczyna hulać nieco lepiej. -
Przez senac · Opublikowano
Panowie, możecie wrzucić fragment gdzie te przycinki widać? Porównałbym sobie jak to u mnie wygląda. -
Przez Reddzik · Opublikowano
https://ithardware.pl/aktualnosci/nintendo_switch_2_premiera_kiedy-37603.html -
Przez JeRRyF3D · Opublikowano
@skypan@caleb59 Odnoszę wrażenie, że opacznie zrozumieliście wypowiedź typa. USER, który ma możliwość optymalizacji itd. to IMO... developer. Typ ma na myśli developera, który ma sobie dostosować opcje / optymalizować, itd. Nigdzie nie pada stwierdzenie "gracz". Dla silnika i jego twórców użytkownikiem... jest IMO twórca gry / developer. Paradoksalnie i niechcący - tym przykładem i linkiem do Batmana - potwierdzasz, że: a) na UE da się, b) to, co pokazujesz, jako przykład (że UE i WOW!), może być też od razu przykładem, jak można spierniczyć temat, gdy dev jest dzbanem. Czy to nie ten właśnie tytuł był przykładem spektakularnej klapy i kompromitacji, do tego stopnia, że aż wycofano grę ze sprzedaży (co się nieczęsto zdarza). https://tinyurl.com/24s7s8ej To jest to dobry silnik, czy słaby? No właśnie. Wszystko w rękach devów. Trudno to wyjaśnić, ale ja na siłę nie próbuję niczego bronić. Nie mam ani akcji epic, ani nie jestem devem. Próbuję tylko walczyć z obarczaniem za cały gnój i niedoróbki gamingu - samego silnika, a nie devów. Przecież nie ma przymusu stosowania go. To decyzja devów i ich odpowiedzialność, za to jak go użyją i jaki finalny produkt wypuszczą w świat.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się