Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba zaopatrzyć się w popcorn na premierę, bo będzie się działo gdy RTX 4090 zaczynają klękać, tyle pieniędzy poszło w piach:wariat:  Będzie zabawa, będzie się działo całą noc, zobaczymy te wymagania jak wszystkie karty zostaną :bandyta:

  • Haha 1
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
10 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Tu nie trzeba na nic czekać. W cyberpunk masz pierdyliard elementów, Indii wygląda jak gra z późnego PS3 tylko, że w 4k.

 

Tu się nie da usprawiedliwić wymagań. Wukong chodzi jak gówno, ale wygląda 11/10, Cyberpunk wygląda 11/10 ale chodzi okej. Nawet gniot STALKER 2 chodzi w trybie Quality w ponad 100FPS. A tu masz w gorszym trybie 60 :D 

Ale co to wszystko ma do samego PT. Mnie interesuję jak wypadnie sama implementacja PT, a nie czy gierka będzie dobra gameplayowo, jakie ma animacje itd. Bo tu pewnie będzie co najwyżej średniak.

 

Stalker nie ma nawet grama RT, zwalone oświetlenie, cienie i przy tym nie trzyma nawet 60klatek w 4k na 4090 :E.

Ta gra z tabelki niby ma trzymać 60 klatków na ultra i to z jakimiś elementami RT na 4080. 

Zobaczymy w praniu, do testów w passie dobre to będzie :E

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Stjepan napisał(a):

Pewnie do 8K z PT wymagana będzie grafa RTX5090 z 48GB VRAM. :E 

RTX 5090 to już następna generacja, 4K z PT bez wspomagaczy będzie dla niej wyzwaniem. RTX 4090 w 4K z PT w CP2077 wyciąga ok. 20 klatek. Interpolując po liczbie pikseli, w 8k miałby z 5 fps.

Edytowane przez Lypton
Opublikowano
44 minuty temu, Gret napisał(a):

jak to w piach poszło? :D

No co, nie widzisz tych wymagań, śmieje się, że będzie mieć krucho, kiepsko, ciężko zwał jak zwał. Do tego używanie dlss czy FG na karcie za 10 patyków... na prawdę dobry interes.:magik: Trzeba czasem się pośmiać i poszydzić z TOP sprzętu, który miewa problemy, jak i z twórców za te problemy optymalizacyjne.

Opublikowano

Przecież to gra pod GP, gra się bez poszanowania w podłym klatkażu na minimalnych ustawieniach z grubym zjazdem rozdzielczości i presją czasu bo zaraz ABO wygaśnie, to jest nowoczesny gaming - ja tak gram. 

  • Upvote 1
Opublikowano

@Gret te słabiutkie karcioszki, to raczej wiedzą, że nie są do tego stworzone, więc muszą się liczyć, że będzie piach, kiedyś zagram, ale teraz nie mam na to ochoty i jeszcze jak widzę te wymagania to utwierdzam się w przekonaniu, że dobrze zrobiłem.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Gret napisał(a):

iD tech z reguły nie miał żadnych wymagań a tu niespodzianka. :E

 

Z reguły jeśli wychodził DOOM od Id Software czyli twórców silnika, tu mamy MachineGames, a samo Id Software jest zajętę bo klepią nowego Dooma the Dark Ages

 

Przypomnij sobie jak wyszło Dishonored2 na zmodyfikowanym Id Tech (STEM Engine) też na premiere byla kaszanka i nikomu to dobrze nie chodziło.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
11 minut temu, azgan napisał(a):

RTX ON z RT/PT

Bo pewnie w grze nie na żadnej kałuży, a lustra nie mają odbić bo na 4090 by musiał być dlss HIPER WYDAJNOŚĆ i oryginalna rozdzielczość byłaby 480p :sex:

Opublikowano
58 minut temu, Frog67 napisał(a):

Z reguły jeśli wychodził DOOM od Id Software czyli twórców silnika, tu mamy MachineGames, a samo Id Software jest zajętę bo klepią nowego Dooma the Dark Ages

 

Przypomnij sobie jak wyszło Dishonored2 na zmodyfikowanym Id Tech (STEM Engine) też na premiere byla kaszanka i nikomu to dobrze nie chodziło.

a czasem  MachineGames nie robiło nowych wolfów? One też nie miały wymagań, doświadczenie z tym silnikiem mają. 

Opublikowano
14 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Ta gra nie zadziała bez rdzeni tensor jak Alan Wake 2 ?

Co większych bzdur nie czytałem, a karty AMD to niby mają rdzenie tensor.

Alan Wake2 wymaga tylko od GPU obslugi Mesh Shaders 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, sideband napisał(a):

Działa wolniej bez, a nie wymaga ;)

No tak, ale bez to będzie w granicach 20-25 jak na 1060TI albo i niżej na gorszej karcie, więc grać sie nie da.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@lukadd Ty chyba nie rozumiesz, że dla niektórych nie istnieje coś innego niż wszystko w prawo.

 

Cyberpunk ma PT i nie trzeba używać PERFORMANCE aby mieć pod 90 fps :)

 

A wygląda ze 100 razy lepiej... 

 

3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Tu nie trzeba na nic czekać. W cyberpunk masz pierdyliard elementów, Indii wygląda jak gra z późnego PS3 tylko, że w 4k.

 

Tu się nie da usprawiedliwić wymagań. Wukong chodzi jak gówno, ale wygląda 11/10, Cyberpunk wygląda 11/10 ale chodzi okej. Nawet gniot STALKER 2 chodzi w trybie Quality w ponad 100FPS. A tu masz w gorszym trybie 60 :D 

 

1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Bo pewnie w grze nie na żadnej kałuży, a lustra nie mają odbić bo na 4090 by musiał być dlss HIPER WYDAJNOŚĆ i oryginalna rozdzielczość byłaby 480p :sex:

 

 

Po prostu nie wierzę w to co czytam! :o

Od kogoś, kto tak gniecie temat i tak atakuje / krytykuje oczekiwałbym minimum kumacji.

Przecież to, jak gra wygląda, ma się nijak do tego, jakiej techniki używa do realizacji.
Jeżeli gra ma mieć RT / PT (nie wnikam, czy zasadnie czy bezsensownie), to "liczy" scenę tak samo, jak w "oczojebnym" Cyberpunku.
Po prostu w CP jest miliard szkieł, mokrych asfaltów, posadzek, itd. i tam "to widać" i pozornie jest "dużo ładniej".
Co nie zmienia faktu, że bez różnicy jest GPU, czy liczy odbicia i wszelkie inne ceregiele RT / PT odbijane od połyskującej posadzki, czy betonu lub klepiska (dajmy na to RT/PT w RDR2 też by poskładało grę), 
Mechanika ta sama. Liczenie / wymagania będą te same. Tylko efekt "wizualny" na ekranie różny.
Więc nie ma co rozkminiać, co "jak wygląda", tylko - jeżeli pojawia się termin RT / PT = bankowo BĘDZIE DOJECHANE WSZYSTKO, co świat IT do tej pory wymyślił = klękanie topu topów.

Abstrahuję od samego talentu i umiejętności implementacji RT / PT.
Jedni zrobią to wybornie / sprawnie w całkiem wymagającym tytule, a inni spierniczą nawet kupę graficzną (w moim mniemaniu = np. STALKER2).

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
28 minut temu, Gret napisał(a):

a czasem  MachineGames nie robiło nowych wolfów? One też nie miały wymagań, doświadczenie z tym silnikiem mają. 

Robiło i nie miały. Ale tutaj rozchodzi się zapewne o wszyte na stałe w silnik rozwiązania raytracingowe. W końcu w minimalnych jest GPU z obsługą RT.

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, azgan napisał(a):

Aż dziwne że się NVIDIA nie pochwaliła jeszcze żadnymi filmikami z DLSS3, FG ani nawet RTX ON z RT/PT 🤭

Za chwilę będzie wysyp recenzji i takich filmików. Możliwe, ze sam sprawdzę, jak uda się sfinalizować kod :cool:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...