Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, ryba napisał(a):

Obowiazkowa edukcja w PL jest do 18 roku zycia, ale fakt, mozna dokonac tego ambitnego czynu w podstawowce.

Dokładnie tak. Szkoła podstawowa i 18 lat.
Spryciaki dekują się w podstawówce do 18ki, i (kiedyś) - prosto do woja. ;)

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

Zarówno Cyberpunk 2077 jak i Alan Wake 2 działa u mnie lepiej z PT niż Indiana Jones, tyle kończąc temat bo będzie dalej gra w ping ponga. 

U ciebie na pewno działają lepiej, bo jest jeszcze kwestia vram, która ogranicza. Ta gra ma większe wymagania od strony vram.
Z 12GB nie ma sensu tutaj nawet podchodzić do PT, chyba, że eksperymentalnie obniżając odpowiednio mocno bufor dla tekstur i testując pojedyncze efekty PT. FG też zjada vram.


CP czy AW2 mają mniejsze wymagania od strony vram.

  • Upvote 1
Opublikowano

Ja na razie zwiedzam Watykan i nie mam zamiaru się spieszyć. Definitywnie siadają mi takie klimaty "kościelnych tajemnic" + jeszcze naziole do zestawu. 

 

Mechanicznie gra nie jest specjalnie rozbudowana, tutaj faktycznie były większe możliwości. Z drugiej strony moze takie były założenia, jest system skradania, ale nie wymusza się jego bezwzględnego użycia. Trochę się więc skradam, trochę leję po gębie, w zależności od sytuacji. 

  • Like 2
Opublikowano
30 minut temu, samsung70 napisał(a):

Hej poszukiwacze przygód. 

Szybkie pytanie. 

Jak zmienić język na polski i dlaczego xbox store pobrał mi grę po angielsku mimo że windows mam w języku polskim? Czy ma to coś wspólnego z regionem i tym że przebywam w uk? 

Czytałem że są jajca z wyborem języka itd czy jedyna opcja to pobierać od nowa, oraz czy muszę coś pozmieniać na koncie Microsoft? W ustawieniach apki xbox na pc nic nie widzę.. 

Pozdro. 

Spróbuj tego.

  • Upvote 1
Opublikowano

Do czego dokładnie służy opcja texture pool size? Jak dam oczko niżej to rosną fpsy ale mam wrażenie, że trochę rozmydla grafikę albo mój mózg 🧠 tak kombinuje. Mi vram pokazuje 16 z groszem w grze. Generalnie idzie ładnie bez stutteringu ale kilka fps zawsze się przyda ale wolałbym nie kosztem grafiki... Ktoś coś? 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, lukadd napisał(a):

U ciebie na pewno działają lepiej, bo jest jeszcze kwestia vram, która ogranicza. Ta gra ma większe wymagania od strony vram.
Z 12GB nie ma sensu tutaj nawet podchodzić do PT, chyba, że eksperymentalnie obniżając odpowiednio mocno bufor dla tekstur i testując pojedyncze efekty PT. FG też zjada vram.


CP czy AW2 mają mniejsze wymagania od strony vram.

 

Ja o tym wszystkim wiem ale celowo zjechałem z rozdziałki w której testowałem zresztą w tej samej odpalałem również CP2077 oraz AW2 no i nie tylko działa lepiej ale i wygląda. Wiem co widziałem. Indiana Jones to jest jeden z nielicznych przykładów jak nie robić gier z PT a samo RT również wypada tutaj biednie aczkolwiek nie od strony wydajności tylko bardziej tego jak wygląda. Zresztą VRAM można łatwo zaoszczędzić bo masz ustawienia z buforem na textury podobnie jak w Resident Evil 2, 3, 4 Remake więc spokojnie da się to ogarnąć.

Edytowane przez azgan
Opublikowano
9 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Do czego dokładnie służy opcja texture pool size? Jak dam oczko niżej to rosną fpsy ale mam wrażenie, że trochę rozmydla grafikę albo mój mózg 🧠 tak kombinuje. Mi vram pokazuje 16 z groszem w grze. Generalnie idzie ładnie bez stutteringu ale kilka fps zawsze się przyda ale wolałbym nie kosztem grafiki... Ktoś coś? 

There isn’t a texture quality setting in Indiana Jones and the Great Circle. Instead, you get a texture pool size. This is a cache, stored in your GPU’s memory, that functions like a level-of-detail setting for textures. At higher sizes, you’ll see higher quality textures further away from the camera. And if you’re not running into VRAM limitations, the quality difference basically doesn’t exist.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Vulc napisał(a):

Trochę się więc skradam, trochę leję po gębie, w zależności od sytuacji. 

U mnie identycznie. Aktualnie zwiedzam Watykan, a że nigdy nie byłem to przyjemnie popatrzeć na te wszystkie zabytki 😀 zauważyłem też jedną rzecz jeśli chodzi o sam sposób grania, np, jestem w jakimś miejscu gdzie muszę się skradać, alarmuje wszystkich, nie skradam się, nie walczę tylko biegnę przed siebie do punktu kontrolnego w którym odpala się cutscenka. Po cutscence w tym miejscu cichutko, jakby nigdy nic, nikt mnie już nie szuka, alarmu nie ma, jakby się to nie wydarzyło :E

Edytowane przez Pavel87
  • Haha 1
Opublikowano
9 minut temu, azgan napisał(a):

 

Ja o tym wszystkim wiem ale celowo zjechałem z rozdziałki w której testowałem zresztą w tej samej odpalałem również CP2077 oraz AW2 no i nie tylko działa lepiej ale i wygląda. Wiem co widziałem. Indiana Jones to jest jeden z nielicznych przykładów jak nie robić gier z PT a samo RT również wypada tutaj biednie aczkolwiek nie od strony wydajności tylko bardziej tego jak wygląda. Zresztą VRAM można łatwo zaoszczędzić bo masz ustawienia z buforem na textury podobnie jak w Resident Evil 2, 3, 4 Remake więc spokojnie da się to ogarnąć.

RT jest skrojone pod konsole w tej grze dlatego jest bieda ;) Przy PT tez chyba doszli do wnioski, że za dużo nie mogą dać bo będę slajdy dlatego to tak wygląda jak wygląda. Pewnie za jakiś coś może się pochwalą czy to ich własna implementacja czy jednak korzystali z kodu od NV lub modyfikacja kodu od NV.

Poza tym idTech to nie jest żaden magiczny silnik jakby pocisnęli bardziej Dooma to też by biednie działał bez RT czy PT, a to nie to chodzi w tego typu grach.

Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

 

 

Screenshot-20241210-222304-Samsung-Inter

 

 


Cały czas bawi mnie ten screen, :) jako dowód mądrości adwersarzy i ludu sieci.
Też coś mam w odpowiedzi. :)

 

Spoiler

image.png.7f312bad972ab66bf4e520dfde5a9b53.png


 

10 minut temu, Kadajo napisał(a):

A co ty sam jakości obrazu nie umiesz ocenień przełączając dwie opcje w menu ?

Nie bądź parówą, tylko powiedz chłopu, jak jest dobrze i jak ma grać, bo nie zagra!
I co wtedy? Krew na rękach? Mod?!

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

@JeRRyF3D odpowiedziałem Ci ale zrobiłem to już 2x a @Zhao pousuwał posty prosząc żeby zakończyć z Tobą dyskusję więc niestety musisz pisać sam z sobą bo dyskusja gdzie jedna strona może a druga nie, nie ma dla mnie sensu. Odszukałem nawet Twojej posty z wcześniejszych stron i je zacytowałem gdzie z innymi prowadziłeś identyczną narrację zanim jeszcze na oczy zobaczyłeś jak wygląda PT w tej grze i zanim ja włączyłem się do tej komicznej dyskusji więc ja się wypisuję już z tego cyrku. 

Edytowane przez azgan
Opublikowano

Yo, chłopaki, odpuśćcie te grafiki tematy,
Czy to 4K, czy pikseli klimaty.
Zamiast się spinać, kto ma lepszą jakość,
Rzućcie na głośnik bit, w tym jest cała radość.

Gra to gra, liczy się frajda z teamu,
Nie licz na RTX, gdy brak jest feelingu.
Na co komu tekstury i bajery na ekranie,
Gdy vibe przy muzyce lepsze daje wrażanie.

Bit jak boss fight, każdy level wciąga,
Muzyka resetuje, jak checkpoint odciąga.
Zamiast flame war, wrzućcie track na chill,
Niech ten bit gra w kółko, aż zgaśnie wasz skill.

Więc zamiast o piksele prowadzić te spiny,
Dajcie basowi wkręcić się w wasze machinie.
To nie FPS-y, to flow nas jednoczy,
Muzyka zamiast wojny — to nasz koniec nocy.

 

0_0_11fd93a7-840c-4ecb-a7d8-2a7fa1317566

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@azgan Brałeś pod uwagę, że tak po prostu, po ludzku, pie** głupoty i dlatego je usunęli?

 

Jesteś w totalnym błędzie. Nie rozumiesz czym jest RT i PT oraz jak działają i jaki mają cel.

 

Filozofujesz i do tego próbujesz przekonać innych do tego, że Twoje błędne teorie są prawdziwe. 

 

Wrzucasz jakieś wycięte komentarze ludzi którzy mają identyczne braki wiedzy jak Ty, i chcesz aby dla innych były wzorem i jakąś wartością.

 

To się nie uda, bo tu niektórzy wiedzieli o RT, na długo zanim nvidia go wprowadziła do kart :)

Nie, bo posty które poznikały zawierały głównie cytaty @JeRRyF3D z wcześniejszych stron a żeby było zabawnie to on zacytował Ciebie w odpowiedzi od której zaczęły się te wasze wywody :lol2:. Posty które ja akurat pisałem zostały więc bez obaw 🤭. A teraz sobie z dzióbków razem spijacie :E

Edytowane przez azgan
  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...