Gothic 120 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca Po pokazie Wiedźmina 4 na Unreal Engine tych dwóch panów od dodatku mówiła, że ten pokaz miał w ciągu kilku dni pojawić się też polskimi głosami i do dzisiaj cały czas go nie ma, jeżeli nie będzie go teraz na Pyrkonie to te bajki o dodatku spuściłbym w kiblu.
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca Jak to kiedyś mówili, "obiecanki, cacanki a głupiemu radość"
Phoenix. 4 730 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) Polskie głosy były pokazane kolejnego dnia wraz z językiem niemieckim ale pełnego filmu w PL brak. Edytowane 14 Czerwca przez Phoenix.
leven 548 Opublikowano 10 Lipca Opublikowano 10 Lipca Mam prośbę i i zarazem problem. Gdy pykam w W3 to automatycznie zaczyna się tremowanie na dysk systemowy. W końcu dysk zostaje zapełniony pod korek. Jak wyłączyć tę opcje w grze ?
samsung70 210 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca W dniu 2.06.2025 o 14:06, JeRRyF3D napisał(a): Mod był tym, co skłoniło mnie do "wyłapania" tego, albo do podjęcia prób "szukania" babola. Miałem już prawie dolizanego configa i mocno dociśniętego pod korek (4K, RT, full modów = i dawało to ok. 75-80 fps w DX12), czyli całkiem zjadliwy próg bólu. I zauważyłem, że przy ostrych siekankach, młynkach, wilkach, itp. i z tym "tryskaniem" juchy... pomimo 80 fps, pomimo fr 7ms wrażenie płynności jest jakieś z dupy. Przełączam na dx11 (wiadomo bez rt i ok. 130-140 fps) i jest M A S Ł O ! wracam do dx12... wyłączam RT (!), doskakuję do 100-110 fps i... dalej "wizualne" odczucie jest dużo gorsze. ;( Fps 100, fr 7ms, niby wszystko OK na OSD, ale... coś nie bangla. Wbijam dx11 i MASŁO. Już nawet skasowałem mody, co do sztuki i odpalałem golasy DX11 vs DX12. DX11 miód, DX12 znacznie gorsze "w odczuciu" pomimo 80 fps na budziku. ogarnął kolega problem?
Crew 900 1 000 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca 11 godzin temu, leven napisał(a): Mam prośbę i i zarazem problem. Gdy pykam w W3 to automatycznie zaczyna się tremowanie na dysk systemowy. W końcu dysk zostaje zapełniony pod korek. Jak wyłączyć tę opcje w grze ? Nie ma takiej opcji. W systemie weź ogranicz pamięć wirtualna bo pewnie masz ustawione na kontrolowane przez system. Chociaż dziwne, że zapycha ci cały dysk.
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca (edytowane) 13 godzin temu, leven napisał(a): Mam prośbę i i zarazem problem. Gdy pykam w W3 to automatycznie zaczyna się tremowanie na dysk systemowy. W końcu dysk zostaje zapełniony pod korek. Jak wyłączyć tę opcje w grze ? Pierwsze słyszę o takiej akcji w W3. To chyba nie sprawa gry, jako takiej, tylko ustawień systemowych. Coś masz IMO pokiszone w zarządzaniu ramem i dyskami. 3 godziny temu, samsung70 napisał(a): ogarnął kolega problem? Kurcze, póki co nie, ale przyznam, że od tego czasu nie wiedźminowałem. Niewykluczone, że to taki już urok DX12 (vs DX11). Edytowane 11 Lipca przez JeRRyF3D
leven 548 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Wczoraj pograłem może z pół godziny i tyle wsiąkło z powodu stremowania W3
JohnyWol 81 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca 4 minuty temu, leven napisał(a): Wczoraj pograłem może z pół godziny i tyle wsiąkło z powodu stremowania W3 Spróbuj usunac caly folder witcher3 z folderu Streamline i zobacz. Zgodnie z info ze strony
leven 548 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Za każdym razem, jak pykam, to muszę usunąć cały folder stream wiedźmina, a ten dziad znowu się odradza Nie rozumiem tego, bo nic nie kombinowałem. Gram tyle lat i nie było nigdy żadnego strimingu. A teraz mam 5060ti i mogę grać w 1440p z suwakami na prawo z włączonym RT i jest cacy z DLSS równowaga. Za to jakiś stiming się pojawił. Może to z powodu zmiany platformy z socket 1151 na 1700 ? System cały czas W11 z aktualizacjami bez żadnych modów itp. Czyste ISO od MS. Nie wiem, gdzie szukać powodu uruchamiania strimingu, gdy gram. Klawisze przypisane do gry zawsze te same co od lat. Może to robi sterownik grafiki ?
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca (edytowane) To na 100% będzie robił soft od grafiki @leven spróbuj tego " Here's a more detailed breakdown: 1. Disable NVIDIA Streamer Service: Open the Services manager by searching for "services.msc" in the Windows search bar and pressing Enter. Locate "NVIDIA Streamer Service" in the list. Double-click the service, and click "Stop" to stop the service. Change the "Startup type" to "Disabled" and click "Apply". You might be prompted that stopping this service will also stop the NVIDIA Streamer Network Service. Click "Yes" if prompted. 2. Disable GeForce Experience Share (Optional): Open GeForce Experience. Go to Settings > GENERAL. Toggle the SHARE switch to the OFF position to disable the in-game overlay. . " Edytowane 11 Lipca przez AndrzejTrg
Crew 900 1 000 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca (edytowane) No to się wyłącza w ustawieniach steama Edytowane 11 Lipca przez Crew 900
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Może steam, może sterownik, w steamie ta opcja jest domyślnie wyłączona lub ptaszek jest przy "nagrywaniu ręcznym" także jak nic na steamie z nagrywaniem nie kombinował to bym go raczej odrzucił, ale zerknąć zawsze można
leven 548 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Uuuu. chyba rozwiązałem problem usuwając cały plik Nvidii z Appdata. Pograłem teraz z pół godzinki i nie utworzył się folder Nvidi z strimem. Dobra, na razie temat zawieszony Dobry jest ten sofcik WinDirStat https://portableapps.com/apps/utilities/windirstat_portable W każdym razie dzięki za zainteresowanie, a Wieśka mam od początku z GOG-a
leven 548 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Jednak znowu pojawił się folder Nvidia w Apdata. Skoro to folder nvidii, to musi być wywołany sterownikiem. Hmmm. Wymuszony striming. Jakieś opcje od strony rejestru ?
caleb59 1 633 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca Przestań pan łapy wsadzać do nvidia inspectora i nie instaluj nvidia app.
galakty 3 340 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Ani inspector ani apka nie robi takich problemów. Tam jest problem na innym połączeniu ale z grzeczności nie napiszę 2
JohnyWol 81 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca A byla jakas podmiana plików DLSS? Może przywrócić oryginalna wersję jeśli tak. Bo ten folder który się tworzy jest powiazany z DLSS 1
SebastianFM 344 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca 10 godzin temu, leven napisał(a): Jednak znowu pojawił się folder Nvidia w Apdata. Skoro to folder nvidii, to musi być wywołany sterownikiem. Hmmm. Wymuszony striming. Jakieś opcje od strony rejestru ? To nie ma nic wspólnego ze streaming'iem! Streamline to biblioteka stworzona przez NVIDIA do tego, żeby twórcom gier było łatwiej implementować DLSS i FG. U mnie też raz ten sam katalog zajmował dużo miejsca na dysku, ale tylko wtedy jak coś testowałem i gra się często zawieszała. Tylko wtedy. Czy ty korzystasz z najnowszych sterowników do karty graficznej?
leven 548 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca (edytowane) Sebek, doskonale to zinterpretowałeś. Tak, gra po jej wyłączeniu pokazuje błąd (często) ale nie wziąłem tego pod uwagę, że to właśnie ten komunikat może generować striming Teraz pyknąłem, zakończyłem grę i nie widzę wpisu w tym katalogu (gra po jej zakończeniu nie pokazała błędu) Przypatrzę się wpisom w tym katalogu, gdy pojawi się komunikat "problem" po zakończeniu gry. Tylko co ma problem po wyłączeniu gry do strimingu, który tworzy katalog Nvidia w Appdata i rośnie do momentu zapełnienia całego dysku systemowego ? Co jest ? To fotka z dzisiaj, pyknąłem i nie ma daty dzisiejszej, jest wpis z wczoraj, gdy zamknięcie gry wygenerował błąd gry. Sterownik: Edytowane 12 Lipca przez leven
leven 548 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Nie ma artefaktów, nie przegrzewa się, nie zacina się, jest OK UV na 0.975V 3000mhz gpu + 2000mhz vram. Ustawienia fabryczne karty grafiki niczego nie zmieniają.
caleb59 1 633 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Godzinę temu, leven napisał(a): Tak, gra po jej wyłączeniu pokazuje błąd (często) ale nie wziąłem tego pod uwagę, że to właśnie ten komunikat może generować striming To nie jest normalnie zachowanie, coś jest nadal nie tak.
galakty 3 340 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Kurde ciekawe to jest, piszą że DLSS/Reflex mogą to powodować i wychodzi na to że głównie W3 (choć znalazłem coś o CP2077 też), ale na tyle mało powszechny problem że nie ma nawet info.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się