Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, tuhmunud napisał(a):

1 broń ma też tę zaletę że w dwóch łapach masz 50% siły więcej i łatwej w ten sposób osiągnąć wymagania cięższych broni lub hard-/softcapa. Z ciekawości jakie są Wasze ulubione bronie z podstawki (dlc nie przeszedłem)?

U mnie

  Pokaż ukrytą zawartość

Z początku oczywiście Bloodhound's Fang :E

ER_Icon_weapon_Bloodhounds_Fang.thumb.webp.2421dce4312dc073ff15e8416c0601b7.webp

mój ulubiony setup: Nightrider Glaive + Flaming Strike

ER_Icon_weapon_Nightrider_Glaive.thumb.webp.64196dac2fc0e494760ff3ca514dbb9e.webp

Jeszcze wyróżnienie dla "wiertary" (Marais Executioner's Sword)

ER_Icon_weapon_Marais_Executioners_Sword.thumb.png.4c6e20d28c28773ea597f4862c4f95ca.png

 

Dla mnie wspomniany wyżej greatsword, a także Prelate's Inferno Crozier+ Giant-Crusher, Nagakiba, Dark Moon Greatsword, Moonveil, Nightrider Glaive.  Nie wiem, czy najlepsze, bo ogarniecie wszystkich byłoby trudne :D, ale tymi mi się najlepiej walczyło.  Jak widać przeważają kolosalne bronie.  Jest jeszcze jedna od bestii księżycowej?, ale nie pamiętam jak się nazywała. Mega OP była jak grałem. 

 

Edit: znalazłem na wiki ER:

 

fallingstar_beast_jaw_elden_ring_wiki_gu

Fallingstar Beast Jaw 

 

Szkoda tylko, że ta późno można znaleźć.

 

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Jest jeszcze jedna od bestii księżycowej?, ale nie pamiętam jak się nazywała. Mega OP była jak grałem. 

https://eldenring.fandom.com/wiki/Fallingstar_Beast_Jaw

Ona dostała olbrzymie nerfy do poise damage (pewnie dlatego że była tak OP)

Cytat

Patch 1.08 decreased poise damage dealt by this weapon (Colossal Weapons more specifically) and greatly decreased the Stance damage dealt by the skill, from 33 (on par with a dual-wielded jump attack of this weapon) to 7 (less than half of that of a light attack).

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, AndrzejTrg napisał(a):

Też czytam żeby stosować ataki z wyskoku, bo one wpływają znacznie na przełamywanie postawy.

Kolejność w wartościach pod względem przełamywania postawy (stance) jest najczęściej taka:
- ładowany ciężki atak
- specjalny atak
- ciężki atak z wyskoku
- ciężki atak
- lekki atak z wyskoku
- lekki atak
W przypadku różnych broni i różnych umiejętności może to się nieco zmieniać, ale zwykle tak to wygląda.
Oczywiście coś za coś: ciężkie ładowane ataki mają dłuższą animację i wymagają dłuższych "okienek" na wykonanie, a np. ataki z wyskoku mają o kilka klatek dłuższą animację "wyjścia" po zakończeniu ataku w stosunku do zwykłych ataków.

 

44 minuty temu, tuhmunud napisał(a):

Z ciekawości jakie są Wasze ulubione bronie z podstawki (dlc nie przeszedłem)?

Sporo tego. :D

Spoiler

Kolejność przypadkowa: Bloodhound's Fang, Dragon Halberd, Crescent Moon Axe, Beastman Cleaver, Iron Balls/Star Fists, Great Omenkiller Cleaver, Antspur Rapier, Zweihander, Troll's Golden Sword, Bolt of Gransax, Dragon King's Cragblade, Alabaster Lord's Sword, Guardian's Swordspear, Loretta's War Sickle- to tak na szybko i tylko z podstawki, bo DLC też ma bardzo fajne opcje.


Jeden z youtuberów specjalizujących się w Elden Ringu zadał podobne pytanie swoim widzom: Jaka jest ich ulubiona broń w grze?
I nie miał na myśli najpotężniejszego oręża, ale po prostu ten dający im najwięcej zabawy/satysfakcji przy korzystaniu.
No i ludzie w komentarzach pod filmem wymienili dosłownie połowę uzbrojenia dostępnego w grze.
Ten tytuł ma swoje wady, ale różnorodność broni, ich wykonanie i animacje to jest jedna z najmocniejszych stron tej produkcji.
Chyba jedyną kategorią która im nie wyszła do końca to korbacze (Flails) i częściowo bicze (Whips).

Edytowane przez Paw79
  • Like 2
  • Thanks 1
Opublikowano

Właśnie tutaj zacząłem stosować ciężkie ataki, jak w soulsach uważałem to bez sensu, zjadało dużo staminy i wolałem 2-3 szybkie ataki zastosować niż jeden ciężki, to jednak tutaj tej staminy jest nawet na samym początku dość sporo i śmiało można poprawić lekkim atakiem, a nawet dwoma ciężkimi, jak jeszcze "przełamanie" wjedzie to bajka.  

Opublikowano

Ja pierwszą postać i przejście jechałem na Bloodhound's Fang i trochę szkoda bo broń można zdobyć na poczatku, a zmieniłem ją dopiero na ostatnim bossie z DLC bo po prostu wolałem coś szybszego. 

Testował ktoś randomizera w Elden Ringu ? Chętnie bym się pomęczył trochę ale z tego co patrzę jeszcze nie ogarneli do końca rzeczy z DLC.

Opublikowano
4 minuty temu, Little Sun napisał(a):

Chętnie bym się pomęczył

Jak chcesz się pomęczyć, to polecam RL1 bez summonów. :D
Ja właśnie jestem na "gangbangu" w Enir-Ilim i mogę napisać jedno:

Spoiler

To jest pierwsza i ostatnia rozgrywka w której pozwoliłem Moore'owi przeżyć jego questa.

 

Opublikowano

Ja pierwsze godziny w ER spędziłem trzymając wielki miecz rycerski (jest do zdobycia na samym początku gry, ukryty jest w wozie obok bazy rycerzy). Klasycznie grałem mieczem i tarczą, a runy ładowałem w siłę. Jak zdobyłem Bloodhound's Fang (też dostępny jest na początku) to przeszedłem nim całą grę. Teraz gram w ng+ i latam z kataną Rivers of Blood. Ładnie szlachtuje bossów. Dobre w ER jest to, że już w początkowej fazie gry można zrobić reset punktów i dopasować build do ulubionej broni.

Opublikowano
15 minut temu, Paw79 napisał(a):

Jak chcesz się pomęczyć, to polecam RL1 bez summonów. :D
Ja właśnie jestem na "gangbangu" w Enir-Ilim i mogę napisać jedno:

  Ukryj zawartość

To jest pierwsza i ostatnia rozgrywka w której pozwoliłem Moore'owi przeżyć jego questa.

 

SL1 czy RL1 nigdy mnie nie kręciły jakoś, a poza tym mam nowego pada i mi go szkoda :E Randomizery z auto equipem tego co podnosisz też bywają ciekawe.

Opublikowano
3 godziny temu, ghostdog napisał(a):

Ja pierwsze godziny w ER spędziłem trzymając wielki miecz rycerski (jest do zdobycia na samym początku gry, ukryty jest w wozie obok bazy rycerzy). Klasycznie grałem mieczem i tarczą, a runy ładowałem w siłę. Jak zdobyłem Bloodhound's Fang (też dostępny jest na początku) to przeszedłem nim całą grę. Teraz gram w ng+ i latam z kataną Rivers of Blood. Ładnie szlachtuje bossów. Dobre w ER jest to, że już w początkowej fazie gry można zrobić reset punktów i dopasować build do ulubionej broni.

Też nim walczę, tym mieczem z początku 🙂.

 

Miał być smok, ale dupie mnie... Poszedłem do tych tuneli, troll ubity, później wybrałem się na dół drogą i ten nocny na koniu ubity. Ile w tej grze jest możliwości i wyborów, to jest piękne, fajnie że idziesz gdzie chcesz, spotkasz ścianę i możesz śmigać gdzie indziej. Jak tu rozpoznać czy boss to mini czy taki zwykły, bo na razie o dziwo idzie mi dość dobrze i się zastanawiam czemu. Chyba sobie tą mapkę wirtualną odpalę, ale tylko dla zaznaczania bossów/mini których ubiłem, bo później to chyba ciężko się połapać co gdzie i jak?

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, AndrzejTrg napisał(a):

Jak tu rozpoznać czy boss to mini czy taki zwykły

Główni bossowie (Rememberances) mają cut-scenki.
Jak na takiego trafisz, to po prostu będziesz wiedział. ;)

Edytowane przez Paw79
  • Thanks 1
Opublikowano

Tych nocnych jest więcej i pojawiają się tylko w nocy.Fabularnego bossa poznasz 😉. Idzie dobrze bo już jesteś weteranem soulsowym a ER jest bardziej przystępny dla nowych graczy.Ale spokojnie,łatwo nie będzie 🙂

  • Like 1
Opublikowano
11 godzin temu, AndrzejTrg napisał(a):

O kolego @tuhmunud to zakrzywione ostrze już mi się podoba :D ciekawe kiedy i gdzie go znajdę,

Już dostałeś informacje gdzie mieczyka szukać ;-).

 

Ja w drugim podejściu grałem 2 katanami skalowanymi na magię. Kusiło też grać 2 katanami na krew ale w pierwszym przebiegu grałem Bloodhound's Fang na krew więc teraz padło na magię.

 

W dodatku pojawiły się wielkie katany ale jednak nie przypadły mi do gustu.

 

Finałowego bossa z DLC rozjechałem natomiast w mig za pomocą 2 katan przerobionych na lód.

  • Like 1
Opublikowano

Wczoraj olałem smoka, dzisiaj z rana padł za drugim razem, później jakiegoś dyniogłowego spotkałem w drodze po ostrze, więc dzisiaj już chyba dobędę Bloodhound's Fang. W ogóle zwiedzając ta lokację od smoka, trafiłem na ruiny,  a tam zejście, otwieram skrzynkę, siwy dym, myślę aha pułapka a tu psikus i mnie przeniosło do jakiejś kopalni, gdzie później się wychodzi na jakieś bagna, ale na razie jestem za malutki, choć znalazłem miejsce łaski i mnie przeniosło do "okrągłego stołu". Jestem pod mega wrażeniem wielkości tej gry, choć człowiek czasem głupieje i nie wie gdzie się kierować, ale strasznie mi się to podoba :D 

Opublikowano

Nie no, tyle to czaję :D aż takiego nieogara ze mnie nie rób :P . Bardziej chodzi mi o możliwości, których jest od groma można powiedzieć. To mi zaczyna przypominać trochę RDR2 gdzie idąc do misji fabularnej, można było zrobić pierdyliard innych rzeczy, i tak sesja kończyła się wszystkim innym, tylko nie pociągnięciu fabuły do przodu :) 

  • Like 1
Opublikowano

Jeśli się powtórzy, to będzie to okropna wiadomość. Nie tylko dla FS, a dla fanów anime/mangi, bo Kodakawa jest największym wydawcą. Sony będzie miało monopol na te działy rozrywki. Zaraz zacznie się cenzura, podwyższanie cen czy wprowadzenie dei. 

  • Like 1
Opublikowano

Gorzej jeszcze jak Sony wyjedzie z ekskluzywnością gier From na Playstation.  Wolałbym, aby pozostali niezależni jak Kojima.

 

No, ale "poczekamy, zobaczymy". Mam nadzieję, że im odmówią.

  • Like 1
Opublikowano

Skończyłem NG+. Tak biegałem od bossa do bossa i wyszło 11h gry. Łącznie spędziłem w świecie ER 90h. Postać dobiła  do poziomu 207. Najtrudniejszy boss to finałowy (dla mnie). O ile pierwsza faza jakoś mi szła, to ten dziwaczny stwór w 2 fazie trochę napsuł mi krwi. Eldeńska Bestia wg jest słabo zaprojektowana pod względem wizualnym a sama walka jest dość frustrująca, szczególnie jak boss uciekał na koniec mapy lub wzbijał się w powietrze, no i te nieszczęsne obszarowe ataki. Jak grałem za pierwszym razem to musiałem wezwać na pomoc innego gracz do finałowej walki. Teraz w ng+ pokonałem go sam. Najlepszy projekt bossa to Malenia. Świetny klimat wprowadzający do walki. Muzyka i design bossa to ogromny plus.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Sam wybrałem romans z Bellarą z braku laku   W tej grze nie ma ani jednej ładnej postaci kobiecej. Trzeba być postępowym i płeć piękna nie moze mieć kobiecych kształtów...
    • Lepiej żeby oni nie implementowali RT do tej gry bo z ich umiejętnościami to nawet 5090 nie wyrobi z 4K/30fps 
    • Prosze bardzo, wg zyczenia Pana intelektualisty wysokich lotow:        Gdzies wspomnial o nowych IP od N, czy poprostu stwierdzil, ze te gry sa dobre = jest sprzedaz = jest zysk = kolejne gry (nawet jesli jest to Mario edycja pierdylion). Jeszcze na koncu zarzucasz cos, czego nie napisal i zakazujesz uzywac jakiegos argumentu, bo nie, akurat ten sie nie liczy  
    • @rybaJak cytujesz to cytuj dokładnie, a nie wkładasz swoje słowa w usta innych. W każdym razie brawa za nadinterpretację. Te pyskówki o szkole sobie daruję, bo nie chcę się zniżać do Twojego poziomu.   A nie zauważasz tego, że dla kogoś innego mogą to być bardzo dobre gry i powód do zakupu konsoli? Sam jako przykład sztandarowego exa od Sony podajesz TLOU2, które jest bardzo kontrowersyjne i nie trudno znaleźć jakiegoś antyfana, który nazwie ten tytuł crapem. Dla mnie Returnal niszczy prawie wszystkie exy z PS4 i jest grą 10/10. A Ratcheta wstawiłem na tę listę głównie dlatego, bo to ex (nie uważam go za coś świetnego/wybitnego tak jak Ty).   Sequel zazwyczaj oferuje lepiej/więcej tego samego i to dostaliśmy w przypadku Horizon, GOW i Spider Mana. Tobie te gry się nie podobają i spoko, ale nie zmienisz rzeczywistości - są to wysoko oceniane system sellery. Nie wiem jakich postępów graficznych oczekiwałeś po przejściu z PS4 na PS5, ale wspomniany Horizon FW, który Cię nie zachwycił, należy aktualnie do topki najładniejszych gier i sporo w nim poprawiono.   Sprawdziłem i przenosiny miały miejsce na początku 2016 roku, czyli sporo przestrzeliłeś i ten argument o spadku jakości z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby nie ma sensu. Już lepiej winić Jima     BOTW było oryginalne w 2017 roku i co wydali po 6 latach? TOTK - gdybym oceniał krytycznie jak Ty gry Sony to stwierdziłbym, że to kalka poprzednika z cheatami. Z Mario mnie też nie rozśmieszaj. 2D stoi od lat i nic się nie zmienia. W 3D jest znacznie lepiej, ale z tym totalnym zmienianiem sposobu zabawy nie przesadzaj. Odyssey się ciepło przyjęło to od razu polecieli w podobne Kirby 3D. Plus najnowszy dodatek do remastera 3D World jakoś bardzo nie odbiega od utartego schematu platformówek i nie zwiastuje niczego nowego. Ale dobra, wymieniłeś Zeldę, Mario i co dalej? Gdzie ta oryginalność? Większość świetnych exów od Nintendo to sequele, które aż tak bardzo nie różnią się od swoich poprzedników. Już kiedyś o tym pisałem - ludzie traktują Nintendo jak egzotykę, coś dodatkowego i przez to nie są tak krytyczni.
    • wszystko masz w instrukcji płyty   w 99,9% płyt głównych należy obsadzić banki 2 i 4
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      161
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...