Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

https://lowcygier.pl/recenzje-gier/gralismy-w-kingdom-come-deliverance-2-warhorse-odrobilo-lekcje/

 

Cytat

Osobna kwestia dotyczy optymalizacji. Grę testuje na laptopie wyposażonym w GPU Nvidia RTX 4060, CPU AMD Ryzen 7 7735H i 32 GB pamięci RAM. Konfiguracja ta, po aktywacji DLSS w trybie quality, pozwala mi na komfortową rozgrywkę w wysokich ustawieniach, w zabetonowanych 60 klatkach na sekundę w Full HD. Po wyłączeniu zdarzają się drobne spadki, lecz w większości sytuacji bez problemów utrzymywane jest 60 fps. Na ten moment ciężko znaleźć mi powody do narzekań, lecz z wydaniem ostatecznego wyroku wstrzymam się do pełnej recenzji. W międzyczasie przyjdzie mi zapewne uczestniczyć w nieco większych zawieruchach niż dotychczas. Z niewiadomych mi jednak przyczyn, wszystkie cutscenki wyświetlane są w 36 klatkach.

 

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

Teraz jest, jak się samemu doszukam, ale na powyższym screenie się nie mieści xD

Ładna padaka z tej karty, a ludzie nadal kupują 8gb vram... Optymalizacja po skurczybyku.

Vramu chyba tyle nie siorbie jak widzę ale cóż optymalizacja to jednak jest bardzo kiepska,  i chyba nie pobije Stalkera 2.

 

1440p

obraz.thumb.png.9a048a9c1260b30a22c515140e6b7b73.png

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
Opublikowano

Zerknąłem na materiał wyżej, jak ktoś z miejsca daje grze dychę i top 3 ever, to od razu zapala się lampa ostrzegawcza. :E Tak czy inaczej sequel wygląda na klasyczne "więcej, lepiej, sensowniej", co nie jest trudne do zrobienia, bo jedynka miała trochę mniej udanych mechanik i rozwiązań. Jest tez ponoć znacznie lepiej od strony technicznej, ale nie ma się co czarować - to będzie bolesna premiera.

Opublikowano

Był na wycieczce w Disneylandzie Czeskim ;D

39 minut temu, DEFTONES101 napisał(a):

Już nawet wrzucili wyniki wydajnościowe i zapowiada się, że na pewno jest lepiej niż w jedynce. Tutaj w 1440p:

 

 

Są testy z miasta?

Opublikowano

Ciekawe czy będzie gre crashować jak KCD1, bo będę zmuszony zainstalować moda na save'y, a wolałbym tego nie robić - wtedy za często gre zapisywałem, nie umiałem się powstrzymać. A bez tego moda się grać nie dało, jak mi gre wyrzuciło pare razy ze stratą ~1h grania to wleciał mod. A grałem w grudniu ostatnio, więc gra już po update'ach wszystkich.

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, DEFTONES101 napisał(a):

Już nawet wrzucili wyniki wydajnościowe i zapowiada się, że na pewno jest lepiej niż w jedynce. Tutaj w 1440p:

 

image.thumb.png.1c427d169e713ecb1095c6bfc786306f.png

procek nie wyrabiał? 122 vs 115 to coś mała różnica 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...