Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są nowe szczegóły dotyczace gry

https://www.ppe.pl/news/359325/mafia-the-old-country-w-szczegolach-gra-zapowiada-sie-niesamowicie.html

"Akcja rozgrywa się w brutalnym przestępczym półświatku Sycylii lat 1900.

Liniowa, napędzana narracją gra mafijna

Zawiera systemy walki z „mechaniką skradania się i strzelania o wysoką stawkę”

Gracz wciela się w Enzo, nowego bohatera „w czasach, gdy umiejętność posługiwania się sztyletem była śmiertelnym atutem, strzelba lupara ulubioną bronią palną, mordercze wendety szalały przez dziesięciolecia, a mafiosi patrolowali swoje granice pieszo, konno lub za kierownicą samochodów z przełomu wieków”.

Enzo przeżył dzieciństwo pracy przymusowej w kopalniach siarki na Sycylii.

Zyskał możliwość dołączenia do potężnej rodziny przestępczej Dona Torrisi, aby zapewnić sobie lepsze życie

Przysięga oznacza zobowiązanie do przestrzegania kodeksu honorowego rodziny Torrisi, gdzie „rodzina wymaga poświęcenia”

 

Super, że liniowa :) 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 20:17, MAKU napisał(a):

O tak, oby tak dobrze byla zrobiona jak Mafia 2 proszeee.

Trochę się zgadzam, bo wiadomo że zimowa sceneria tam nas rozkochała jeżdząc starym samochodem, ale w trójeczce też było sporo miłych rzeczy ale nie każdy pogra dłużej, odstawił i oceni źle. A gra była dobra i też pięknie się jeździło, strzelało i słuchało muzyczki.

Opublikowano

No ja jakoś ostatnio ograłem ponownie Mafię - ta edycję ostateczną bo była w game pass bo I to jest gra właśnie gdzie liniowa fabułą jest super. Masz historię do przeżycia jak film i nie ma niedosytu.

Więc też się dołączam do grona radosnych ludków.

  • Like 3
Opublikowano
8 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Tam był problem przez te bzdety do odblokowania misjí. Sama fabuła by się obroniła bez tych zapychaczy które sztucznie wydłużały grę.

W trójce fabuła była tylko dodatkiem do masy powtarzalnych niby misji. Ukończyłem raz i nigdy więcej nie tknąłem. A to był taki potencjał - ksiądz, Vito, Donovan, ścieżka dźwiękowa… To nie jest zła gra, ale ten projekt fabularny oparty na tak powtarzalnych aktywnościach… Szkoda.

  • Upvote 1
Opublikowano
16 godzin temu, Zas napisał(a):

Niby jest klimat, ale i tak jakoś nie pasują mi te czasy i miejsce, żeby grę o nich robić... Może niech film nakręcą? 

Oglądałeś Ojca Chrzestnego? Jeśli tak to powiedź mi w jakich czasach w 2 części pokazali genezę Vito Corleone? No właśnie akcja zaczynała się w 1917 roku we Włoszech. Warto czasem poczytać genezę powstania prawdziwej Mafii "Sycilijskiej" i jak to było z ich przenosinami do USA.

Nie bardzo rozumiem więc problemu z tym że pokazuję historię w Sycylii i takich czasach. Ale każdy ma swoją opinię.

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Mam nadzieję, że będą misje poboczne a nie jak w Mafii 2 że fabułka, a potem niedosyt.

 

Z drugiej strony ja faktycznie lubię klimat ale bardziej nowoczesnych Włoch, nie jakieś żółte odcienie, tereny, a same, ponure miasto.

Opublikowano

Ale co ma piernik do wiatraka? Oglądałem filmy, kojarzę skąd się wzięła Cosa Nostra, ale mam wątpliwości, czy to dobry materiał na grę, zwłaszcza, że Hangar już położył Mafię III - i to umiejscowioną w kapitalnych, "filmowych" czasach.

 

W wypadku tamtej gry chodziło nie tylko o strukturę gameplay'u (grind), ale też o przerysowaną na modłę ostatnich wysrywów Ubisoftu albo Tarantino historię... co pokazuje, że nie każdy jest Rockstarem i nie każdy zdoła zrobić dobrą grę w dowolnych realiach. 
A przecież niektóre cut-cenki były i w trójce kapitalne, nie mniej klimatycznie i z nie mniej gęstą atmosferą niż ten trailer.

 

Oczywiście - strzelby, pistolety i koktajle Mołotowa mogą wystarczyć, przy dobrze przemyślanej strukturze misji i dobrze zaprojektowanym modelu walki, historia może całość podkręcić, ale ja nie jestem pewien, że to im się uda. Bo realia, które ograniczają możliwości gameplay'u trzeba bardzo sprawnie wykorzystać.

 

Przede wszystkim jednak kłóci mi się ta wizja z pewnym standardem gatunku ukutym przez GTA i pierwszą Mafię dwie dekady temu - duże miasto, fury, klimat pewnych ikonicznych dla popkultury czasów (czy to lata 20./30, czy 60., czy 80.). W kolejną taką grę ze świetnie zrealizowaną, filmową fabułą, chciałbym zagrać.

 

A tak naprawdę, poza Mafią I i częściowo II która jednak była strasznie uboga) - żadna inna podobna gra nie powstała. III położyli, nie wykorzystali ani potencjału Włochów w latach 60. (patrz właśnie Ojciec Chrzestny), ani gangów lat 70., ani kolorowych lat 80. - materiału mieliby pod dostatkiem na kilka ikonicznych, mafinjno-gangsterskich gier. 

A oni znowu kombinują, tak jak z groteską w III - teraz będzie włoskie "dzikie południe"...

 

Może się miło rozczaruję. Póki co mam mieszane uczucia. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.12.2024 o 23:53, Keller napisał(a):

Trochę się zgadzam, bo wiadomo że zimowa sceneria tam nas rozkochała jeżdząc starym samochodem, ale w trójeczce też było sporo miłych rzeczy ale nie każdy pogra dłużej, odstawił i oceni źle. A gra była dobra i też pięknie się jeździło, strzelało i słuchało muzyczki.

Ograłem trójkę dawno temu i jeśli człowiek nie porównywał jej za bardzo do wcześniejszych wersji to po jakimś czasie grało się spoko, ot takie trochę GTA.

Podobna sytuacja była z Max Payne 3, niby to już nie to samo co 1 i 2, i ludzie kręcili nosem, ale sama gierka zła nie była.

Jak dla mnie może być duży otwarty świat, ale żeby to się trzymało wszystko kupy.

Edytowane przez MAKU
Opublikowano

Jak akurat Maxem Payne'm 3 się zachwyciłem :) 
Ogólnie chyba przypadł mi do gustu nawet bardziej niż dwójka, choć wiadomo, w okresie premiery to było coś, i klimacik też był ciekawy.

  • Like 1
  • Upvote 2
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Z Hiszpanskiego steama

 

Nick Baynes, prezes studia; Alex Cox, dyrektor gry; oraz Tomas Hrebicek, reżyser scen przerywnikowych, podzielą się z nami retrospekcją ostatnich 23 lat serii Mafia, pokażą, jak Hangar 13 ożywiło brutalny świat przestępczy Sycylii z początku XX wieku w Unreal Engine 5 dla gry *Mafia: The Old Country*, wezmą udział w sesji pytań i odpowiedzi oraz przekażą więcej informacji o procesie tworzenia gry.  

 

Uczestnicy wydarzenia mogą liczyć na drobną nagrodę za swoją lojalność.  

Dla tych, którzy nie będą mogli dotrzeć do Bostonu, polecamy śledzić nasze media społecznościowe — podczas konwentu pojawią się tam upominki i kolejne wiadomości.

 

*Mafia: The Old Country* będzie dostępna od 8 sierpnia 2025 roku.  

Zamów przedpremierowo już teraz na PlayStation®5, Xbox Series X|S i PC przez Steam, i zaglądaj na oficjalną stronę gry Mafia po więcej informacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...