Reddzik 2 762 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) https://store.steampowered.com/app/2246340/Monster_Hunter_Wilds/ Aktualnie otwarta beta na PS5 dla osób posiadających PS+, zaś otwarta beta dla wszystkich platform rozpocznie się 31 października o godzinie 4:00 czasu polskiego i potrwa do 3 listopada. Edytowane 30 Października 2024 przez Reddzik
Phoenix. 4 713 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 Testuje ktos otwarta bete??
Reddzik 2 762 Opublikowano 2 Listopada 2024 Autor Opublikowano 2 Listopada 2024 Pograłem, wygląda lepiej niż na PS5, ale działa beznadziejnie, wydajność leci na pysk, za przeproszeniem. Nie tylko u mnie, ale jak widziałem to lepsze karty miewają problem, FSR 3.0.3 bo taka jest wersja, jakoś dziwnie działa i jest zabugowane, co pokażę na filmiku, przejście z DLSS Q 53fps na Balans 58fps, zaś wydajność dało mi z 61fps. Gra sama w sobie też nie wygląda ładnie, ale może to też wina pustyni i nie ma co tam ładnie wyglądać. Gdy jesteśmy w obozie, kilka npc na krzyż a fps na poziomie Dragons Dogmy 2, CPU leci pod 60-70%+ a GPU na ok 65%, jak pamiętam liczby a fps waha się między 38-46fps coś w ten deseń, identycznie jak DG2. Grafa w ogóle się nie poci, jak i nie ciągnie Watów pod korek. Kompilacja shaderów trwała ok 9min A tu problem z FSR 3.0.3 FG (wersję FSR pokazuje w menu)
tuhmunud 207 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 U mnie shadery się kompilowały 7 min. Ogólnie obserwacje mam podobne, z GPU pokroju mojego raczej trzeba grać z oszukiwaczami jak DLSS. Też jak w Dragon's Dogmie 2 czasami czuję "masło" ruszając myszką. W obozie FPSy nieźle lecą, u mnie z ~70-80 do 45 (preset high z wyłączonymi bloomami, DoF etc.) DLSS Quality. Jeszcze zdarzyło mi się 1-2x mieć losowy spadek poza obozem, też zużycie GPU spadło, CPU skoczyło. Ostatni Monser Hunter, w który grałem to MH: World (podstawka) i nie wiem czy część zmian była już wcześniej, ale na plus: nasz hunter w końcu coś mówi, a nie tylko stęka Alma jest dużo lepszym Handlerem, chodzi też z nami, komentuje, w końcu jest ten element badawczy Seiket też fajny dodatek, chociaż sterowanie jest dla mnie nieintuicyjne (domyślnie chodzi, trzeba przytrzymać przycisk, żeby przestał) tutoriale moim zdaniem lepsze niż w Worldzie focus mode + rany Z minusów: HUB jest mały (może to się zmieni później w fabule/przy pełnym wydaniu) liczyłem, że będzie wyglądać lepiej wydajność
Phoenix. 4 713 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 (edytowane) Gra na nowych Core Ultra Intela nie korzysta z E-Core, sa uspione. Edytowane 3 Listopada 2024 przez Phoenix.
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Niby all ok, ale do takiego starego choćby Horizona, IMO nie ma podjazdu. 2
Phoenix. 4 713 Opublikowano 29 Listopada 2024 Opublikowano 29 Listopada 2024 https://www.ppe.pl/news/358236/prezenty-dla-graczy-monster-hunter-wilds-w-polsce-wydawca-potwierdza-polska-lokalizacje.html
Reddzik 2 762 Opublikowano 5 Lutego Autor Opublikowano 5 Lutego Zrobiłem test, niestety ale w tej grze potrzeba też szybkiego procka, jak spoglądałem na tego benchmarka to widziałem miejscami <70% użycia GPU. Wyniki, preset ultra + dlss jakość- tak mi ustawiło- jedynie ręcznie wyłączyłem motion blur i głębię ostrości. Gra ma możliwość włączenia FG i włączenia RT- chyba same odbicia, taki jest opis. Miejsce gdzie akurat zrobiłem screena z 61% użyciem GPU, procek 88%, mignęło mi 90%+ A tu końcowy wynik, z lepszym prockiem tu powinno być spokojnie z 100 jak nie 120fps.
Jaycob 1 934 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Kompilacja shaderów u mnie 21 min. Zrobiłem kilka testów: Bez RT i z FG: Z FG i z RT (Wysoka jakość): Dziwna sprawa, że z RT uzyskałem wyższy wynik. Odnośnie samego RT to ja specjalnie dużych różnic nie widzę. Wydaje mi się, że brakuje także ceni. Natywnie (bez upscalera) i bez RT: "Da się grać" - mam wątpliwości. Dropy w osadzie miałem do 29 klatek. Generalnie podoba mi się ta zapowiedź, ale pełną wersję sprawdzę, dopiero gdy przekonam się do Monster Hunter Rise, w którego właśnie gram. Nie jestem pewny czy ten typ rozgrywki jest dla mnie. 1
Lypton 953 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego (edytowane) 37 minut temu, Jaycob napisał(a): Nie jestem pewny czy ten typ rozgrywki jest dla mnie. Testowałem na Monster Hunter: World i test wypadł negatywnie. To taka gra-usługa, ale głośno nikt o tym nie mówi. I jak każda gra-usługa, z ziomkami bawi znacznie lepiej niż solo. Gameplay loop totalnie do mnie nie trafił. Edytowane 5 Lutego przez Lypton 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego W sieci Rise jest uważany za znacznie lepszy. Ludzie grają solo i również chwalą. Gra jest w GP, które wciąż mam aktywnego więc sobie sprawdzę z czym to się je.
Reddzik 2 762 Opublikowano 5 Lutego Autor Opublikowano 5 Lutego (edytowane) Lubię MH ale nigdy nie poświęciłem temu dłuższej uwagi, nie wiedzieć czemu, mam MH Rise na Switchu, bo akurat mimo grafiki to gra się bardzo fajnie. Zrobiłem dwa testy w 4K Ultra. DLAA + FG DLSS Jakość + FG A tu test z yt, RTX 5080 z RX 5900x 4K + dlss jakość + FG Spoiler Edytowane 5 Lutego przez Reddzik 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Czytam dziś newsa, że wystartowały beta testy. Uruchomiłem grę, skompilowały się shadery (ponad 20 minut) i co? Pojawił się komunikat Nie dali mi sprawdzić.:(
Reddzik 2 762 Opublikowano 6 Lutego Autor Opublikowano 6 Lutego Pierwsza tura od 7-10, a druga 14-17 lutego.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego (edytowane) Powiem szczerze, optymalizacja lezy, bez FG nie podchodz. To nie jest gra ktora wyglada jak milion dolarow, a mimo to gniecie srogo. Capcom nie odrobil lekcji po dragons dogma 2. Edytowane 6 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Yep. Ten ich silnik - RE Engine nie nadaje się do otwartych światów. Co do FG, cóż... takie czasy. Mimo to będę raczej chciał zagrać w tą grę. Gram już od 12h w Rise i wkręciłem się w te polowanie na potwory. Jednak uprzedzam, gra nie jest dla każdego. Loop gameplayu jest ciągle taki sam.
Reddzik 2 762 Opublikowano 7 Lutego Autor Opublikowano 7 Lutego (edytowane) Tak jak pisałem u nas dopiero od 7go jest dostęp, od 6go był dostęp ale czasu PT. Sprawdziłem, ubiłem jednego dziada solo. Ultra + DLAA, w trybie dlss jakość niestety ale w osadzie mam bootlenecka i to dosyć mocnego, z DLAA jest dużo lepiej w 1440p. W czasie bitki z wielkim potworem zależnie od lokalizacji gdzie uciekał miałem 50+ ale przez większość czasu miałem 65-70fps, pewnie z lepszym prockiem byłoby dużo lepiej. To bez RT i FG. Ogólnie grywalne, na pewno gra się sto razy lepiej niż na poprzedniej becie z rtx 3060ti gdzie fps nie powalał. W ogóle nie zmieniłem DLSS. Teraz zmieniłem, to potem odpalę na nowym dlss. Tu w osadzie jest bootleneck, z DLAA mam te 63fps tak jak stałem, bez tego z 10fps mniej Edytowane 7 Lutego przez Reddzik 1
lamparcicho 697 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego (edytowane) Też przetestowałem u siebie, nie ma tragedii a shadery robiły się równo 10 min Grał w to raczej nie będę ale jak widzę, że tutaj jest PL a w Residentach nie ma to mną lekko telepie edit: z generatorem po zmianie DLSS Q na FSR Q Edytowane 8 Lutego przez lamparcicho
TheMr. 2 602 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego 5800X3D, 4070S. Wszystko stock. 1440p ustawienia Ultra, DLSS i FG off. Średnio 76 niby, ale spadki poniżej 60 były, wyniki mocno podbiły inne miejsca w których było 80-90 FPS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się