Kadajo 7 406 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 https://en.gamegpu.com/iron/nvidia-rtx-4090-removed-from-production-tseny-vyrosli-in-XNUMX-times
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Śmiech na sali. Przygotowania do dupnięcia ceną w 50xx? https://www.ceneo.pl/Komputery;szukaj-rtx+4090
Kadajo 7 406 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Najprawdopodobniej. https://ithardware.pl/aktualnosci/nvidia_geforce_rtx_4090_ceny_dostepnosc-37149.html
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Ameryka to jest jakiś inny świat. Sam ostatnio wszedłem na Newegg i się mocno zdziwiłem widząc ceny RTX 4080. U nas ceny brutto z podatkiem VAT 23% są niższe niż u nich netto.
Doamdor 1 778 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 13 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Śmiech na sali. Przygotowania do dupnięcia ceną w 50xx? https://www.ceneo.pl/Komputery;szukaj-rtx+4090 Cena na premierę nie będzie wygórowana, popyt wywinduje cenę. Coś czuję, że w dniu premiery będzie walka, bo będzie mniej RTX 5090, niż kupujących. Weź teraz sprzedaj RTX i w dniu premiery nie uda się kupić RTX 5090.
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 3 minuty temu, Doamdor napisał(a): Weź teraz sprzedaj RTX i w dniu premiery nie uda się kupić RTX 5090 Na pewno na forum będą uczynni ludzie, którzy za skromne 500 zł odstąpią swoje zamówienie 😇 1
Doamdor 1 778 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Żeby ino 500zł, skalperzy zacierają rączki. RTX 4090 w sklepach poszybował w górę, a ludzie w listopadzie za skromne 7tys zł sprzedawali RTX 4090.
maras2574 890 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 W dniu 7.12.2024 o 10:36, Lameismyname napisał(a): Inno3d Poland i Inno3d Europe potwierdzają, że pastę można wymienić na własną rękę. Tak samo jak ASUS W dniu 7.12.2024 o 10:36, Lameismyname napisał(a): A co mnie obchodzi sklep z którego się kupiło? Leci do nich karta która łapie na HS ~100*C, a oni dalej ślą do centrum Inno3d w Europie. Inno nie ma serwisu w PL więc nikt łap nie będzie pchał. A to Cię obchodzi, że reklamację przyjmuje sklep i po oględzinach ich wewnętrznego serwisu karta idzie dalej do producenta. 100st to jednak nie 105 Reklamowałem kiedyś MSI 3080 i dopiero po oględzinach serwisu sklepowego wysłali kartę na serwis MSI. Zobacz co mi odpisał ASUS:
Kadajo 7 406 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep. Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji. Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana. Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ? Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta.
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 7 minut temu, Kadajo napisał(a): Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. 1 1
maras2574 890 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! Robiło tak tylko EVGA, gdzie kartę wysyłało się bezpośrednio do nich do Niemiec. A jeśli chodzi o reklamację gdzie sklep upadł/zwinął się, można wysłać bezpośrednio do producenta, ale nie jest to też takie oczywiste. Było nie raz o tym na labie pisane 6 minut temu, Radio Tirana napisał(a): W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Jak pisałem wyżej, tylko EVGA omijali sklep Edytowane 9 Grudnia 2024 przez maras2574
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 17 minut temu, maras2574 napisał(a): Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! I to jest oczywiste. Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy". 34 minuty temu, Kadajo napisał(a): Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep. Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji. Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana. Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ? Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta. Trzeba by jakiś precedens zbadać. Sprawdzić, jak to się robi na świecie. U nas od lat jest przyjęte, że sprzęt odsyła się do sklepu. To sklep jest gwarantem, a jak realizuje gwarancje - nic do tego kientowi. Czy robią sami, czy mają wróżki - nie interesuje nas to, jako usera. Karta ma wrócić sprawna. To, że sklepy - wiadomo - odsyłają do serwisu producenta - tak jest najczęściej, ale wcale tek być nie musi. Producent w 9 na 10 przypadków odbije piłkę, bo on nie jest od detalu. Słynne był tu już afery z niefortunnym padem GPU & padem sklepu jednocześnie i był zong. 1
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 19 minut temu, maras2574 napisał(a): Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Karty PNY też można słać bezpośrednio do ich serwisu we Francji, ale z zastrzeżeniem, że minęło więcej jak 12 miesięcy od zakupu. W ciągu pierwszego roku formalności z tytułu gwarancji załatwia dystrybutor/sprzedawca.
maras2574 890 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 21 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy". Jasna sprawa ale.... Oczywiście napisałem również do sklepu jak oni to widzą, minął tydzień i jeszcze nie odpisali 3
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 16 minut temu, maras2574 napisał(a): minął tydzień i jeszcze nie odpisali I nie odpiszą. Wysłałeś maila na adres [email protected] a prawidłowym adresem jest [email protected] 1 5 3
Lameismyname 2 340 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Najgorsza w tym wszystkim jest afera pastowa, która dotyka większość producentów o czym było głośno. Ktoś wie czy siostrzana sytuacja jest z kartami czerwonych? Nie obiło mi się o uszy...
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Na logikę, te same składownie, więc pewnie tak.
maras2574 890 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Godzinę temu, Radio Tirana napisał(a): I nie odpiszą. Wysłałeś maila na adres [email protected] a prawidłowym adresem jest [email protected] No to nieźle, dzięki Tym razem wysłałem jeszcze na [email protected]
Sebastiansbk 131 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)...
ODIN85 3 501 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 2 godziny temu, Radio Tirana napisał(a): W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. Ale to tylko gpu? Bo fona sam wysyłałem poprzez ich stronę.
Radio Tirana 1 041 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Asusa Zenfone 2 w 2017 roku też wysyłałem do nich bezpośrednio. Ale płytę główną albo kartę graficzną musisz oddać przez sklep. 1 1
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 10 minut temu, Sebastiansbk napisał(a): X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... Wystarczy sama cesja. To zupełnie oczywisty i niezbędny manewr, gdy dochodzi do zwrotu kasy, gdy sprzętu nie da się naprawić.
maras2574 890 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a): Wystarczy sama cesja. Spisywałem takie coś gdy sprzedawałem 3070 kiedyś, klient sobie zażyczył
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) Bardzo rozsądne. Edytowane 9 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się