Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Instaluję to tylko jak mam voucher na grę a potem leci z dysku:E

Pierwszy raz to zainstalowałem przy okazji aktywacji Wukonga i .... zostało ;)  Nawet stery przez tą aplikację aktualizuję, póki co nic się nie wykrzaczyło jeszcze :) Np. tego całego Geforce Experience nigdy nie instalowałem ;) Do Nvidia app poniekąd zostałem zmuszony, ale jakoś mi nie przeszkadza, a że nieraz lubię też coś sobie nagrać.... :)  Wcześniej używałem Action! 

Opublikowano (edytowane)

bede wymieniał swojego leciwego 1060 6gb na 4070 (cały pc nowy). mam do wydania około 2500

 

wolałbym zostać przy złączu 8pin. pytanie który będzie w miarę dobry w tej cenie?

 

myślę nad windforce 3x, inno3d twin x2, zotac edge

 

jeszcze takiego cudaka przed chwilą znalazłem. na stronie inno jest że miedziana podstawa na gpu i vram

 

https://www.x-kom.pl/p/1177926-karta-graficzna-nvidia-inno3d-geforce-rtx-4070-twin-x2-oc-white-stealth-12gb-gddr6x.html

Edytowane przez krzysiek_1990
Opublikowano (edytowane)

@Radio Tirana Jedyny zarzut to kiepska pasta, pół roku i wymiana na termopad obowiązkowo. Ale producent w przeciwieństwie do innych zezwala i nie traci się przez to gwarancji. Jak wiadomo większość producentów kart zielonych daje kiepską pastę, nawet ASUS w najwyższych modelach.

 

Po zmianie na termopad temperatury, kultura bardzo dobra, cewki nie piszczą. W tym pieniądzu myślę, że ok

EDIT: Kolega wrzucił 4070 non-SUPER, w tym pieniądzu szukać 4070 SUPER. 2,5k za zwykłego 4070 to jakieś nieporozumienie...

Edytowane przez Lameismyname
  • Upvote 3
Opublikowano
8 godzin temu, Lameismyname napisał(a):

Ale producent w przeciwieństwie do innych zezwala i nie traci się przez to gwarancji.

A co na to sklep ? Chyba że Inno3D przyjmuje RMA bezpośrednio od klienta indywidualnego 

Opublikowano

@maras2574 Inno3d Poland i Inno3d Europe potwierdzają, że pastę można wymienić na własną rękę.
                          A co mnie obchodzi sklep z którego się kupiło? Leci do nich karta która łapie na HS ~100*C, a oni dalej ślą do centrum Inno3d w Europie. Inno nie ma serwisu w PL więc nikt łap nie będzie pchał.
                          A jeżeli chodzi o niestandardową plombę, po jej przerwaniu da się skręcić kartę tak, że praktycznie na pierwszy rzut oka nie wygląda jakby ktoś łapy pchał, a plomba się "schodzi".
                          Co ciekawe z tydzień temu wymieniałem pastę na termopad w karcie kolegi (RTX 2060) i tam da się radiator odkręcić bez przerwania identycznej plomby.

                          To plombowanie kart to jakiś komunistyczny archaizm.

  • Like 3
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.12.2024 o 14:29, Lameismyname napisał(a):

@Radio Tirana 

EDIT: Kolega wrzucił 4070 non-SUPER, w tym pieniądzu szukać 4070 SUPER. 2,5k za zwykłego 4070 to jakieś nieporozumienie...

Nie ma innych cen

 

Najtanszy 4070 super jest w cenie 2700-2800.

 

A co do ceny za zwykłego 4070 to ostatnio była promka w xkom gainward ghost za 2350. Ceny gołego 4070 to zazwyczaj 2499

 

Ale finalnie nie kupiłem, a może w święta lub po swiętach się coś trafi

 

Wolę kupić np zwykłego 4070 zotac trinity niż 4070 super gainward ghost. A cena prawie ta sama ...

Edytowane przez krzysiek_1990
Opublikowano
W dniu 7.12.2024 o 10:36, Lameismyname napisał(a):

 Inno3d Poland i Inno3d Europe potwierdzają, że pastę można wymienić na własną rękę.

Tak samo jak ASUS

W dniu 7.12.2024 o 10:36, Lameismyname napisał(a):

A co mnie obchodzi sklep z którego się kupiło? Leci do nich karta która łapie na HS ~100*C, a oni dalej ślą do centrum Inno3d w Europie. Inno nie ma serwisu w PL więc nikt łap nie będzie pchał.

A to Cię obchodzi, że reklamację przyjmuje sklep i po oględzinach ich wewnętrznego serwisu karta idzie dalej do producenta. 100st to jednak nie 105 :E Reklamowałem kiedyś MSI 3080 i dopiero po oględzinach serwisu sklepowego wysłali kartę na serwis MSI.

 

Zobacz co mi odpisał ASUS: 

Zrzutekranu2024-12-02171909.png.4a0622d55e961dd76f0d50e26d4035de.png

Opublikowano

Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep.
Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji.

Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana.

Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ?

 

Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta.

Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba

W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. 

 

W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...