Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

i?

I nadal nie odpowiedziałeś na pytanie w kwestii dlaczego stare gry sprzed nawet 20-25 lat po dodaniu np. RTX Remix mają nagle takie same wymagania jak dzisiejsze gry odpalone z RT I PT.

Opublikowano
15 godzin temu, Gothic napisał(a):

I nadal nie odpowiedziałeś na pytanie w kwestii dlaczego stare gry sprzed nawet 20-25 lat po dodaniu np. RTX Remix mają nagle takie same wymagania jak dzisiejsze gry odpalone z RT I PT.

Do każdej gry wrzucane są te same biblioteki z tym samym kodem od NV dlatego implementacja jest zawsze taka sama i tym samym wydajność, ale wynik końcowy w postaci ogólniej lepszej oprawy już niekoniecznie.

Opublikowano
W dniu 26.12.2024 o 20:16, tomcug napisał(a):

Porównujesz prawdziwe odbicia na RT do statycznych odbić na cube mapach, czy jak to tam w HL2 robili. Porównanie zupełnie z czapki.

Nic nie porównuje, wrzuciłem to z HL2, Alan Wake 2 jako prześmiewczą ciekawostkę, a pytanie na które odpowiedziałeś cytując mój post //blabla było kontynuacją pytania sprzed kilku stron do fana i eksperta od RT użytkownika JeRRyF3D i nie dotyczyło tego HL2.

 

Chociaż tak na marginesie zostając przy HL2, a dokładnie modyfikacja RTX to jak myślicie jeżeli wyjdzie w przyszłym roku to gra będzie śmigać dopiero jak należy na RTX 5090 czy premiera się opóźni i gra się załapie już na RTX 6090 i dopiero wtedy tam to będzie grywalne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...