Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nic nie migocze. Wszystko ultra 4k Q FG,bez rozmycia i aberacji.

42 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

To nie ostrość... To jest migotanie... Ale tylko z FG... Wygooglowalem że sporo z tym problemu na oledach ale kurde w innych grach nie migocze tak że się grać nie da z FG... 

.

Opublikowano
12 godzin temu, Ryszawy napisał(a):

To jakie to lata? Bo jak latałem staremu po fajki do kiosku (Sporty plus zapałki, czasami Trybuna Ludu) to żadnego wina i piwa tam nie uświadczyłem.

W jednej z lokacji calendarz pokazuje 21 grudnia 1981.

Roczek mialem 🤣 

Opublikowano
Teraz, aureumchaos napisał(a):

 

 

Czyli, że co jest z moim kompem i z tą grą? Ehh.. 

Wyłącz hdr. Pewnie w tym jest problem.

3 minuty temu, Sheenek napisał(a):

W jednej z lokacji calendarz pokazuje 21 grudnia 1981.

Roczek mialem 🤣 

Ja jeszcze w planach nie byłem:red:

Opublikowano (edytowane)

U mnie tez na oledzie z hdr obraz sie rozjasnia i przyciemnia, cos jest skopane z hdr. A I nie mam FG wlaczonego.

Moze to byc stary problem migotania vrr.

 

Edytowane przez Sheenek
Opublikowano

 

Zaczyna się robić ciekawiej. 

Początek faktycznie mocno monotonny.

 

Testowałem na 1070ti, rtx 2060s, 3080 i 3080ti oraz 4070m - gra jest naprawdę fajnie zoptymalizowana. Nie żyłuje procka, karta generalnie też nie dostaje bęcków. Nawet na 1070ti w 30 fpsach da się spokojnie z lockiem grać. 2060s na niskich/średnich w 1080p też jest 100% grywalny. Ampere pozwala na grę na high/ v high w wfhd na lekko powyżej 60 fps. RT faktycznie męczące, ale ze średnim presetem jest jak najbardziej do ogarnięcia.

 

Opublikowano
8 godzin temu, Sheenek napisał(a):

U mnie tez na oledzie z hdr obraz sie rozjasnia i przyciemnia, cos jest skopane z hdr. A I nie mam FG wlaczonego.

Moze to byc stary problem migotania vrr.

 

Vrr i migotanie na oledzie to stary i aktualny temat, ale w innych grach jakoś się to dało ogarnąć np lockiem fps. A w tej grze za nic nie idzie tego uspokoić... Wył hdr I sprawdzę czy to może to. 

Opublikowano
10 godzin temu, aureumchaos napisał(a):

To nie ostrość... To jest migotanie... Ale tylko z FG... Wygooglowalem że sporo z tym problemu na oledach ale kurde w innych grach nie migocze tak że się grać nie da z FG... 

Migotanie na OLEDach to nie problem FG tylko VRR.

Opublikowano

Sprawdzałem u siebie i z włączonym fg nie ma żadnego migotania - na bank łatwo dostrzec cos takieogo przy tej palecie kolorów w grze :-)

 

Może z włączonym fg wychodzisz poza zakres gsynca na swoim monitorze (mialem przez 2 lata tego della co ty) i pamiętam ze potrafił migotac delikatnie  jak klatkarz wychodził poza zakres 165 :)

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Jestem po trzech godzinach. I chyba zupełnie w inną grę gram niż osoby co wcześniej pisały :) Nie ma żadnej klockowatości. To już Dead Space był bardziej toporny. Postać jest normalnie mobilna, stabilność broni jesteśmy po godzinie już w stanie ulepszyć. Przeciwnicy mają czułe punkty. Klimat świetny. To samo działanie. Mam od czasu do czasu stutter, ale gra działa ogólnie bez większych problemów.

Edytowane przez Necronom
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Necronom napisał(a):

I chyba zupełnie w inną grę gram niż osoby co wcześniej pisały :) Nie ma żadnej klockowatości. To już Dead Space był bardziej toporny. Postać jest normalnie mobilna, stabilność broni jesteśmy po godzinie już w stanie ulepszyć.

Piszesz to z perspektywy gdy już czytałeś nasze wypociny. ;)

Gdybyś bez tej wiedzy podszedł w dniu premiery na świeżo to gwarantuję, że uderzyłbyś w ścianę na samym początku. 

i to naprawdę srogo...

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)

Jaka mechanika? Nie ma tu tak podstawowych rzeczy jak uderzenie z buta trupa aby coś tam wypadło. Wbrew pozorom ta gra nie ma wiele z DS wspólnego oprócz kamery i kombinezonu. 

Co osobiście nawet uważam za plus bo nie potrzebowałem kolejnego DS.

Ktoś wyżej napisał, że Callisto właśnie miał być czymś takim jak Cronos i bardziej ku temu bym się skłaniał.

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)

To deptanie z buta było tylko w dwójce(co było trochę głupie). W jedynce normalnie z wrogów wypadały podczas strzelania. System ulepszeń broni i kombinezonu, deptanie, toporna walka wręcz. Tylko DS miał stazę, która za bardzo ułatwiała.

Edytowane przez Necronom
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Nie w pierwszej części, tej z 2008. Dopiero dwójka dostała kopa. W jedynce postać to był wóz z węglem :) Zobaczę jak się Cronos rozwinie, niemniej powiązania z DS widzę ewidentne, co nie jest wadą. Bo DS to grywalne gry.

Edytowane przez Necronom
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, userKAMIL napisał(a):

Jaka mechanika? Nie ma tu tak podstawowych rzeczy jak uderzenie z buta trupa aby coś tam wypadło. Wbrew pozorom ta gra nie ma wiele z DS wspólnego oprócz kamery i kombinezonu. 

Co osobiście nawet uważam za plus bo nie potrzebowałem kolejnego DS.

Ktoś wyżej napisał, że Callisto właśnie miał być czymś takim jak Cronos i bardziej ku temu bym się skłaniał.

Ale jest walenie z buta żeby kule oszczędzać, to raz a dwa jest nawet coś na wzór latania jak w DS.

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano (edytowane)

Też uważam, że postać jest szybsza i zwinniejsza niż w Dead Space, w strzelaniu też nie widzę nic topornego. A poza tym, jak wszedłem do pomieszczenia z ulepszaczem pancerza i broni, stacją zapisu i jeszcze jakąś trzecią szafką, to poczułem się jak w Dead Space 1.5. Nawet stutter na granicy obszarów jest jak w DS Remake.

Ogólnie gra na razie mi się podoba. Na STEAMie Cronos też się podoba - ocena rośnie, obecnie 86%.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Ale jest walenie z buta żeby kule oszczędzać, to raz a dwa jest nawet coś na wzór latania jak w DS.

Tak, ale DS2 miał to trochę komicznie zrobione. Jak pokonałeś wrogów to tylko padali. Żeby wyleciały z nich rzecz trzeba było je zdeptać albo w nie strzelić po zabiciu za każdym razem.

Edytowane przez Necronom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...