Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, MrKetiw napisał(a):

W tej grze nie bardzo mi potrzeba tego RT a wolę wyższy klatkarz 👍

Zazdroszczę takiego podejścia.

Ja tam, jak widzę RT albo ustawienia Epic, to muszę mieć to wszystko włączone. W ten sposób zmarnowałem sobie doświadczenie z Indiana Jones, grając z PT, co wywoływało niemiłosierne szarpanie (obok idealnie płynnej pracy gry przez większość czasu). Pod koniec gry wyłączyłem RT i Indiana zaczął dobrze chodzić ale wtedy już mi się nie chciało skończyć gry.

Edytowane przez tgolik
  • Upvote 1
Opublikowano
53 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Ale Twoja karta pozwala na Rt:hmm:

Ale widocznie woli wyższy klatkarz niż Lumen Hardware'owy. róznica minimalna tutaj między software a hardware - w klatkarzu przepaść

Opublikowano
48 minut temu, Frog67 napisał(a):

Ale widocznie woli wyższy klatkarz niż Lumen Hardware'owy. róznica minimalna tutaj między software a hardware - w klatkarzu przepaść

przcie do tej gry wcale taki wysoki klatkarz nie jest potrzbny, nie jest az tak dynamiczna. 

 

54 minuty temu, tgolik napisał(a):

Zazdroszczę takiego podejścia.

Ja tam, jak widzę RT albo ustawienia Epic, to muszę mieć to wszystko włączone. W ten sposób zmarnowałem sobie doświadczenie z Indiana Jones, grając z PT, co wywoływało niemiłosierne szarpanie (obok idealnie płynnej pracy gry przez większość czasu). Pod koniec gry wyłączyłem RT i Indiana zaczął dobrze chodzić ale wtedy już mi się nie chciało skończyć gry.

ja mam podobnie ;( to nie jest zdrowe podejscie.. 

  • Like 1
Opublikowano
56 minut temu, tgolik napisał(a):

Zazdroszczę takiego podejścia.

Ja tam, jak widzę RT albo ustawienia Epic, to muszę mieć to wszystko włączone. W ten sposób zmarnowałem sobie doświadczenie z Indiana Jones, grając z PT, co wywoływało niemiłosierne szarpanie (obok idealnie płynnej pracy gry przez większość czasu). Pod koniec gry wyłączyłem RT i Indiana zaczął dobrze chodzić ale wtedy już mi się nie chciało skończyć gry.

Miałem podobnie z Indiana ale w połowie gry po prostu nie chciało mi się w to już grać, spadki fps z RT były niemiłosierne i jeszcze mi szarpało przy wchodzeniu do nowej lokacji, dramat ekapirjens. 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, MrKetiw napisał(a):

Miałem podobnie z Indiana ale w połowie gry po prostu nie chciało mi się w to już grać, spadki fps z RT były niemiłosierne i jeszcze mi szarpało przy wchodzeniu do nowej lokacji, dramat ekapirjens. 

podpowie kto dlaczego tak się dzieje? ja podobne doznania miałem ostatnio w CONTROL z RT czasami tak rwało, ze niemal to freeze były, chyba nawet z DLSS się to działo, FPS był okej, ale rwało strasznie, bez RT działa super, po co pchać ro RT kiedy to tylko psuje doświadczenie z gry. 

Opublikowano

Wydaje mi się, że obecnie przy ustawieniach 4k, RT, HDR i "wszystko na ultra", tworzą się w systemie (płyta główna, magistrale danych, dyski, pamięć) wąskie gardła, które tłumią przepływ danych. Wydaje mi się, że na słabszych maszynach (czyli przy niższych ustawieniach gry) bywa mniej stutteru niż na mocnych kompach z ustawieniami na maksa.

Opublikowano (edytowane)

Do pasji mnie ta gra z tym migotanie doprowdzi xD Przetestowalem juz 6 gier innych z FG i RT i tylko ta Cronosowa mi migocze na TV i Monitorze... jakis kosmos. Nawet zrobilem customowa rozdzielczosc na 100Hz i dalej nawet jak klatki stoja na 100 fps ( i pewnie wbija sie vsync z nvidi bo wlaczony mam razem z gsync) to i tak migocze... Przy 80Hz tez migocze... Jak tylko wlacze FG to jest stroboskop... Jak wylacze gsync to nie miggocze z FG ale jest lag i stuttering co jakis czas... Nie chce grac bez gsync i RT... Co za padaka... Pozostalo mi jeszcze moze stery zmienc bo uzywam tych studyjnych co byly z ta opcja smooth motion... Zamontuje game ready... ale watpie, ze to cokolwiek da... 

 

W ogole to migotanie jest jakies dziwne, bo jak stoje w miesjcu nic sie nie ruszam to ono tak pulsuje 8:E to znaczy nie migocze i za sekunde strobo i znow na 1 lub 2 sek nie migocze i znow strobo i znoe nie migocze wtf.

Edytowane przez aureumchaos
Opublikowano

Zrobiłem 2h, klimat gęsty jak śmietana, na razie czuć też, że to survival horror pełną gębą, gra nie rozpieszcza amunicją i ogólnie przedmiotami. Graficznie bez szału. Zapowiada się na dobry "klon" Dead Space.

Opublikowano
33 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

Do pasji mnie ta gra z tym migotanie doprowdzi xD Przetestowalem juz 6 gier innych z FG i RT i tylko ta Cronosowa mi migocze na TV i Monitorze... jakis kosmos. Nawet zrobilem customowa rozdzielczosc na 100Hz i dalej nawet jak klatki stoja na 100 fps ( i pewnie wbija sie vsync z nvidi bo wlaczony mam razem z gsync) to i tak migocze... Przy 80Hz tez migocze... Jak tylko wlacze FG to jest stroboskop... Jak wylacze gsync to nie miggocze z FG ale jest lag i stuttering co jakis czas... Nie chce grac bez gsync i RT... Co za padaka... Pozostalo mi jeszcze moze stery zmienc bo uzywam tych studyjnych co byly z ta opcja smooth motion... Zamontuje game ready... ale watpie, ze to cokolwiek da... 

 

W ogole to migotanie jest jakies dziwne, bo jak stoje w miesjcu nic sie nie ruszam to ono tak pulsuje 8:E to znaczy nie migocze i za sekunde strobo i znow na 1 lub 2 sek nie migocze i znow strobo i znoe nie migocze wtf.

od zmiany sterownikow to chyba kolega pownien zaczac w pierwszej kolejnosci :D

6 minut temu, Vulc napisał(a):

Zrobiłem 2h, klimat gęsty jak śmietana, na razie czuć też, że to survival horror pełną gębą, gra nie rozpieszcza amunicją i ogólnie przedmiotami. Graficznie bez szału. Zapowiada się na dobry "klon" Dead Space.

mnie tez sie podoba, ale wedlug mnie graficznie jest bardzo fajne taki poziom ostatnich residentow czyli super, jedynie o wiele wieksze wymagania... 

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Zazdroszczę takiego podejścia.

Ja tam, jak widzę RT albo ustawienia Epic, to muszę mieć to wszystko włączone. W ten sposób zmarnowałem sobie doświadczenie z Indiana Jones, grając z PT, co wywoływało niemiłosierne szarpanie (obok idealnie płynnej pracy gry przez większość czasu). Pod koniec gry wyłączyłem RT i Indiana zaczął dobrze chodzić ale wtedy już mi się nie chciało skończyć gry.

W zdecydowanej większości gier do obraz bez RT/PT przyzwyczaić się idzie w ciągu kilkunastu minut maks, a dzięki temu fpsy są stabilne i gra się zupełnie w porządku. Ta technologia, pomimo bycia już na rynku konsumenckich GPU od kilku lat, wciąż mocno kuleje pod kątem optymalizacji i często jest implementowana na zasadzie bo ue5 to mogę a potem płacz bo 40 klatek na 4090 :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Upvote 1
Opublikowano
36 minut temu, Vulc napisał(a):

Zrobiłem 2h, klimat gęsty jak śmietana, na razie czuć też, że to survival horror pełną gębą, gra nie rozpieszcza amunicją i ogólnie przedmiotami. Graficznie bez szału. Zapowiada się na dobry "klon" Dead Space.

Gęsto to dopiero będzie. Początek jest lajtowy;)

Opublikowano
8 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Gęsto to dopiero będzie. Początek jest lajtowy;)

a ja dotarlem dopiero do pierwszego workbencha gdzie mozna ulepszac kombinezon i bronie, czyli dopiero czeka mnie jazda i jatka? bez spilerow prosze 

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Gęsto to dopiero będzie. Początek jest lajtowy;)

Dobrze, na to liczę. Liczę też, że pod względem survivalu również będzie "gęsto". 

Edytowane przez Vulc
Opublikowano
55 minut temu, samsung70 napisał(a):

a ja dotarlem dopiero do pierwszego workbencha gdzie mozna ulepszac kombinezon i bronie, czyli dopiero czeka mnie jazda i jatka? bez spilerow prosze 

Wygląd kombinezonu można zmienić w menu głównym w sekcji Dodatki.

 

Statystyki ulepszasz w grze.

33 minuty temu, Vulc napisał(a):

Dobrze, na to liczę. Liczę też, że pod względem survivalu również będzie "gęsto". 

Będzie gorączkowe szukanie skrzynek z ammo;)

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, samsung70 napisał(a):

od zmiany sterownikow to chyba kolega pownien zaczac w pierwszej kolejnosci :D

mnie tez sie podoba, ale wedlug mnie graficznie jest bardzo fajne taki poziom ostatnich residentow czyli super, jedynie o wiele wieksze wymagania... 

 

No nie wiem czy w pierwszej kolejnosci skoro inne gry dzialaja a te jedna nie.. Szczerze watpie ze to w migotaniu  pomoze... 

Edytowane przez aureumchaos
Opublikowano
4 godziny temu, samsung70 napisał(a):

a ja dotarlem dopiero do pierwszego workbencha gdzie mozna ulepszac kombinezon i bronie, czyli dopiero czeka mnie jazda i jatka? bez spilerow prosze 

To nie jest nawet godzina gry jeszcze.

Opublikowano
1 minutę temu, Necronom napisał(a):

To nie jest nawet godzina gry jeszcze.

dzięki, i tak wiem- ja się zawsze ociągam gdzie gra jest normalnie na 20 godzin u mnie to zawsze jest 35 godzin bo taki niedzielny ze mnie grajek jest, no skill, just luck :D

  • Like 1
Opublikowano

Dotarłem do Huty. Jak na razie jest nieźle, survival horror pełną gębą, trzeba mocno oszczędzać ammo i zapasy. Udało mi się już trochę zachomikować, pistol i shotgun ulepszone na 2 poziom. Do tego miotacz na 2 ładunki, mega się przydaje w kryzysowych sytuacjach. Fabuła dość intrygująca, ciekawe czy planowane jest jakieś wyjaśnienie, choć sporo można też wyczytać między wierszami. Lokacje prima sort.

 

Podoba mi się system upgrejdowania się przeciwników, skutecznie zniechęca do omijania ich bez walki, jeśli ktoś nie chce mieć później mini bossów w lokacji, wściekle za tobą latających. Przydałoby się większe urozmaicenie w ich przypadku, ale nie jestem jeszcze aż tak daleko.

  • Thanks 1
Opublikowano
34 minuty temu, Frog67 napisał(a):

Niech tylko Blooberzy nie ważą się nierfić gry bo już widze na forach (nie tutaj :E )  splakanych że gra jest za trudna.

Wprowadzą pewnie stopnie trudności do wyboru.

Godzinę temu, Vulc napisał(a):

Dotarłem do Huty. Jak na razie jest nieźle, survival horror pełną gębą, trzeba mocno oszczędzać ammo i zapasy. Udało mi się już trochę zachomikować, pistol i shotgun ulepszone na 2 poziom. Do tego miotacz na 2 ładunki, mega się przydaje w kryzysowych sytuacjach. Fabuła dość intrygująca, ciekawe czy planowane jest jakieś wyjaśnienie, choć sporo można też wyczytać między wierszami. Lokacje prima sort.

 

Podoba mi się system upgrejdowania się przeciwników, skutecznie zniechęca do omijania ich bez walki, jeśli ktoś nie chce mieć później mini bossów w lokacji, wściekle za tobą latających. Przydałoby się większe urozmaicenie w ich przypadku, ale nie jestem jeszcze aż tak daleko.

Coś tam wyjaśnią ale zostawią Cię z masą pytań:E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...