Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages - PC, XSX, PS5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
33 minuty temu, Imm napisał(a):

Panie CPMA?

 

DM2, DM4, DM6... i lanparty/turnieje na 200-500 komputerów, gdzie każdy oczywiście targał swojego PC przez pół Polski. Mowa oczywiście o QW(Q1).

 

Sorry za offtop.

W QW również troszkę grałem. W tamtych czasach Q2/Q3 największym turniejem na skale PL był CGL oraz lanparty Huminilation  :- )

Polecam kanał na discord sporo osób typu czm, zero4, rat, tam siedzi. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Jinx napisał(a):

60 fps wystarcza w tak dynamicznej grze?

Wystarczy to nie jest 30FPS ;) Wiadomo doznania przy tak dynamicznych scenach w 120 klatkach są naprawdę fantastyczne ale nie dajmy też się zwariować, że 60 to za mało...

 

Kolejne etapy za mną im dalej tym lepiej! Ta tarcza naprawdę świetny dodatek.

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

Przypomniało mi się – w ogóle nie brakuje mi glory kills. W Eternalu, na wyższych poziomach trudności, były wręcz koniecznością, a tutaj ich brak wcale nie przeszkadza - nie brakuje mi  amunicji. Poza tym tamte przerywniki podczas glory kills wybijały z flow.

Zdobyłem Superstrzelbę i... jest super! :D Ale to ma powera!

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Da się. Nie wystraczy.

Nie, nie da się. Jak już zostało udowodnione wielokrotnie. Wszystko zależy od percepcji, a ta u różnych ludzi może i często jest inna. Dodatkowo, jak wiele osób potwierdziło - 60 kl/s im wystarcza, a z drugiej strony jest też wielu, którzy marudzą przy 120+ kl/s. Wszystko zależy od człowieka.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, zoomehsak napisał(a):

W QW również troszkę grałem. W tamtych czasach Q2/Q3 największym turniejem na skale PL był CGL oraz lanparty Huminilation  :- )

Polecam kanał na discord sporo osób typu czm, zero4, rat, tam siedzi. 

Kolego, jest w ogóle dzisiaj możliwość grania w CPMA? są w ogóle serwery? do dzisiaj na pamięć! znam swój CD Key z Q3 na płycie, ciężko dostępny był. 

 

Offtop offtopem, ale korzenie ID Software są i w Doomie. A co do jeżdżenia z kompem przez pół polski, pamiętam do dzisiaj swojego SyncMastera od Samsunga który właśnie wyciągał w .cfg te 144 Hz :) był najcięższy. Do tego był Razer Boomslang z kulką, marzenie każdego :)

Edytowane przez Sobtainer
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Chwilę pograłem. Gierka chodzi dobrze, wygląda w miarę, ale bez szału i strzela się nieźle.

Mam wszystko na maksa, bez wspomagaczy klatek z taa. Jakoś nie chciało mi się wiele z tym bawić, różnic nie widać, a tyle klatek starczy do rozwałki. Zawsze jest 100+.

NyEbcYs.thumb.jpeg.31a9f58ce78f96e355b0a13e0d15a4f5.jpeg

OBhKzyi.thumb.jpeg.b87fdbb40a5f5abbd5c666e8c65db21c.jpeg

 

Edit: a i zapomniałem wspomnieć, że to moja pierwsza strzelanka na padzie na PC, po ponad dwudziestu latach grania k+m. Ostatni raz grałem na padzie ps, jak jeszcze byłem konsolowcem, czyli jakoś tak to było chyba w 2003 lub 2004. :lol2:

Względy zdrowotne odebrały mi moc grania myszką. :kwasny:

Edytowane przez Kakarotto
Opublikowano

Pograłem wczoraj z godzine, no Doom jak Doom - jak na razie może być, ale śmieszne było jak zobaczyłem w tle tytana i smok ział na niego ogniem i tak ział bez końca aż nie doszedłem do momentu gdzie walczyłem z tym tytanem, no trochę mogli to dopracowac chociaż że podlatuje tym smokiem zieje i odlatuje a nie że wisi nad nim w nieskończonośc i co on ma w sobie zbiornik jak czołg że tyle może ziać?

Opublikowano
Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Da się na luzaku. Doom 2018 ograłem na xbox. 

Gram na luzie, na padziku, czwarty poziom trudności ("Koszmar") - żaden problem. Trochę ginę tu i tam, ale na szczęście checkpointy są co parę kroków i czasami używam tych kamyków wskrzeszających. 
Swoją drogą - kto wymyślał te nazwy trudności? "Ultraprzemoc” brzmi jak koniec świata, a w praktyce jest łatwiejszy niż "Koszmar”. :E  Trzeba się zagłębiać w opcje, co faktycznie oznaczają. 

Opublikowano

Ja to się tylko zastanawiam skąd te wymagania z kosmosu jak gierka nie wyglada jakoś mega kozacko względem poprzedniej wersji.. Jest ładniej, ale zeby wydajność nawet na 5090 była tak lipna ze muszę odpalać DLSS w trybie perf to już jest kiepsko..


 

Opublikowano
19 minut temu, dawidoxx napisał(a):

ale zeby wydajność nawet na 5090 była tak lipna ze muszę odpalać DLSS w trybie perf to już jest kiepsko..

Na 4090 i DLAA masz przecież praktycznie 120FPS. Chyba, że później są etapy gdzie dropi. 

Opublikowano

Gra jest, jak zapowiadali, wolniejsza i nawet jakoś idzie na tym padzie, choć trochę więcej hp tracę, niż bym normalnie grał.

Nie jest tak źle, jak można by wywnioskować z faktu, że "on gra na padzie w Dooma, hehe". :lol2:

Opublikowano

To by było na tyle,niecałe 12h.

 

Od połowy nuda straszna-poszli w ilość a nie jakość.Filmowo też przestało być.

 

Tak nudnych walk z bossami dawno nie widziałem. Uciekanie przed światełkami i strzelanie. Szczytem jest finałowy boss z którym walczymy 4 k...a razy.

 

Filmiki dobre i gunplay na początku,potem cienizna.

 

6/10

doom_1.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

W Q3 był fov, większość gier dzisiaj to ma co bardzo podnosiło prędkość wizualnie.

 

Na zwykłym q3 bez promode'a nie skakałeś tylko chodziłeś, na cpma się skakało co nie dość że przyspieszało postać po kilku skokach to dawało to ogromną dynamikę, bardzo mi tego brakuje dzisiaj.

 

Swoją drogą, nie rozumiem dlaczego nie ma aktualnie po prostu q3 dostosowanego do dzisiejszych standardów, z trybem multi tylko. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...