Paw79 137 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Jeszcze szybkie pytanko: gracie z dubbingiem angielskim czy z francuskim?
Reddzik 2 777 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Angielskim, France odpada A teraz mam pytanie, Really?
Paw79 137 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 14 minut temu, ODIN85 napisał(a): Angielskim. A jakieś bardziej wiarygodne opinie? Zwykle najlepszy jest podkład w języku twórców, ale tu się waham, bo np. podczas walki nie zawsze da się przeczytać napisy, a słyszany angielski pozwala jednak coś tam zrozumieć.
userKAMIL 857 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Pierwsze słyszę o tej grze. To coś jak final fantasy w klimatach?
Reddzik 2 777 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Angielski, są dobrzy aktorzy, jak już pisałem jedna z aktorek z Baldura 3, Jennifer English która podkładała głos Shadowheart- Posępne Serce w polskiej wersji. Jennifer English (Baldur’s Gate III), Ben Starr (FINAL FANTASY XVI), Kirsty Rider (The Sandman), Shala Nyx (The Old Guard), Rich Keeble (Good Omens), and Maxence Cazorla (Ineffable) 1 1
Paw79 137 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 3 minuty temu, Reddzik napisał(a): Angielski, są dobrzy aktorzy, jak już pisałem jedna z aktorek z Baldura 3, Jennifer English która podkładała głos Shadowheart- Posępne Serce w polskiej wersji. Jennifer English (Baldur’s Gate III), Ben Starr (FINAL FANTASY XVI), Kirsty Rider (The Sandman), Shala Nyx (The Old Guard), Rich Keeble (Good Omens), and Maxence Cazorla (Ineffable) Ok. Na dodatek właśnie czytam że lip-syncing jest zsynchronizowany z angielskim, a nie z francuskim, więc to dla mnie ostatecznie przeważa. 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 13 minut temu, Paw79 napisał(a): A jakieś bardziej wiarygodne opinie? Zwykle najlepszy jest podkład w języku twórców, ale tu się waham, bo np. podczas walki nie zawsze da się przeczytać napisy, a słyszany angielski pozwala jednak coś tam zrozumieć. Kij z walką ale podczas zwiedzania napisy są po prawej a nie na środku i głos angielski się wtedy przydaje. 10 minut temu, userKAMIL napisał(a): Pierwsze słyszę o tej grze. To coś jak final fantasy w klimatach? Duchowy spadkobierca FF7 Edytowane 24 Kwietnia przez ODIN85 2
zoomehsak 49 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 1 godzinę temu, ODIN85 napisał(a): Przez te dwie ostatnie wartości sobie regulujesz. Pod Oleda mam 800 8. r.HDR.Display.MidLuminance=8 r.HDR.Display.MaxLuminance=800 tak ?
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 50 minut temu, Paw79 napisał(a): A jakieś bardziej wiarygodne opinie? Angielski ma lepiej dopasowany lip-sync. Trochę sobie eksplorowałem i przypadkiem wpakowałem się w miejscówkę, w której ewidentnie nie powinno mnie być. Trafiłem na jakiegoś bossa, co był dużo mocniejszy ode mnie - rozwalał moich kompanów na dwa hity. Musiałem wykuć uniki na pamięć, ale za piątym podejściem w końcu padł. Za to wpadło ponad 2000 expa, fajna broń +3 levele. Warto było!
CavieZ 89 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 6 godzin temu, Jaycob napisał(a): No przecież dokładnie tak to wygląda. Co tu niby nowego? Parowanie, uniki i jeszcze QTE, które swoją drogą jest całkiem wyrozumiałe. W zwykłej turówce jak wróg atakuje, to nie masz za dużo do gadania - po prostu otrzymujesz dmg. A tutaj chociaż masz szansę się wybronić, sparować albo uskoczyć. To raczej plus, a nie minus. Naprawdę nie wiem, w czym niektórzy mają taki problem z tym. Zagraj w prawdziwe rasowe RPG z turowymi walkami to się chłopie przekonasz jakie pierdoły wypisujesz
userKAMIL 857 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Kupiłem, odpaliłem i płaczę... Ta muzyka totalnie mnie rozbiła na początku! Złamany symbol Pryża? WTF! Ładunek emocjonalny w pierwszych minutach to jest jakiś kosmos... P.S. Za możliwość wyłączenia ''osoby mówiącej'' w napisach jak zawsze oskar! Brak natywnego HDR w tym świecie to jakiś ku*wa żart XD Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1
Paw79 137 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia W prologu warto "zmolestować" jeden z koszy na śmieci (ten "najzwyklejszy" ). 1
Sobtainer 67 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia No dobrze. 1. Graficznie, miazga 2. Muzycznie, aż nie wiem co powiedzieć 3. Fabularnie, nieźle mnie poryło przez 3h grania w słuchawkach. Kończę już dzisiaj bo mi się śnić będzie 4. Czy tylko ja widzę twarze gwiazd z Hollywood? 5. Złamana statua wolności jako świeczka mnie tak samo sponiewierała Zapowiada się mocny klimat. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 43 minuty temu, CavieZ napisał(a): Zagraj w prawdziwe rasowe RPG z turowymi walkami to się chłopie przekonasz jakie pierdoły wypisujesz Grałem w jakieś 10 turówek RPG - nie wiem, czy były typowo "rasowe", ale zwykle schemat walki wygląda podobnie: atakujesz przeciwnika, wzmacniasz drużynę, leczysz się, korzystasz z przedmiotów, osłabiasz wrogów, a potem następuje ich tura. Tutaj jest podobnie, z tym że na ten moment nie ma opcji bloku (nie wiem, jak będzie dalej, bo nie odblokowałem wszystkich perków) ani możliwości ucieczki. Za to pojawiają się nowości, jak unik, sparowanie albo wzmocniony atak z QTE. 34 minuty temu, userKAMIL napisał(a): Brak natywnego HDR w tym świecie to jakiś ku*wa żart XD To jest jakiś żart, biorąc pod uwagę, że technologia jest już od lat obecna, a HDR-u brak. Wszystko wskazuje na to, że winny jest silnik UE5? Black Myth, Robocop, Clair Obscur, Oblivion Remastered - każda jedna na UE5 i żadna nie miała HDR na premierę. Przypadek? Nie sądzę. 31 minut temu, Sobtainer napisał(a): 4. Czy tylko ja widzę twarze gwiazd z Hollywood? Ja tam widzę Pattinson'a. 1
Vulc 2 191 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Zrobiłem godzinkę, czyli nawet nie cały prolog. Historia zapowiada się intrygująco, fajnie że nie wszystko podano na tacy, przez co chce się grać dalej, aby odkrywać kolejne elementy układanki. Dialogi całkiem w porządku, podobnie voice acting. Walka w sumie dość typowa. Mam mieszane uczucia co do QTE, ale zobaczymy. Rozwój postaci nie wygląda na specjalnie rozbudowany, ale w tej produkcji główną rolę będzie grała fabuła, więc powinno być okej. Od strony art designu gra robi świetne wrażenie, od strony czysto technicznej jest już zauważalnie gorzej. Tekstury na niektórych obiektach pozostawiają wiele do życzenia, NPC w pierwszej lokacji to sklonowane kukły. Zabrakło albo czasu, albo funduszy (lub obu). To z pewnością nie jest topka, ale też nie musi być, pamiętając o tym, że za całość odpowiada małe studio. Wręcz przeciwnie, nie ma się specjalnie czym wstydzić przy molochach od dużych wydawców.
Reddzik 2 777 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Mam 8lvl, jak udało się zdobyć fajne itemki, lvl i wydaje się być łatwo, nie zawsze ofc, bo nadal nie zawsze trafię z okienkiem na parowanie czy unik, ale bywa tak, że idzie w 1 turze wykończyć przeciwnika jak dobrze pójdzie. Przy okazji wróciłem do tamtego mini bossa co miał mnie na hita, nadal ma, ale jego HP dosyć szybko zeszło, tym razem wystarczyło trafić z parowaniem albo unikami i poszło. Zrobiłem też questa na znalezienie światła. Gram na normalu, nie mam zamiaru podwyższać, bo nie czuję się ekspertem w parowaniu ani w unikaniu ciosów, raz wyjdzie raz nie, raz za szybko, a raz za późno i tak się unika te ciosy. Jedynie nie wiem co rozwijać i w co dawać staty, jedna broń ma C na to, inna na tamto, zmieniasz broń i lipa, bo skalowanie nie te co trzeba.
userKAMIL 857 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Jestem po prologu i nie pamiętam kiedy tak się wzruszyłem... Ta historia muzyką stoi bez dwóch zdań! Przerywniki są zrobione tak bardzo ''plastycznie''? Szukam słowa w głowie... Paleta barw i jakaś taka specyficzna kreska... Poruszanie się straszne drewno ale walka turowa to strzał w dychę! Do tego te elementy w czasie rzeczywistym pod czas walki. Kurczę dawno takiego powiewu świeżości w tym segmencie nie było. Jestem oczarowany! P.S. FIlmy w 30FPS znowu, naprawdę? jprdl! Czarny koń tego roku chyba wjechał! edit: Mod na zdjęcie tych 30FPS z przerywników: https://steamcommunity.com/app/1903340/discussions/0/592895445665058620/ Działa elegancko. Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) 8 godzin temu, Jaycob napisał(a): Grałem w jakieś 10 turówek RPG - nie wiem, czy były typowo "rasowe", ale zwykle schemat walki wygląda podobnie: atakujesz przeciwnika, wzmacniasz drużynę, leczysz się, korzystasz z przedmiotów, osłabiasz wrogów, a potem następuje ich tura. Tutaj jest podobnie, z tym że na ten moment nie ma opcji bloku (nie wiem, jak będzie dalej, bo nie odblokowałem wszystkich perków) ani możliwości ucieczki. Za to pojawiają się nowości, jak unik, sparowanie albo wzmocniony atak z QTE. To jest jakiś żart, biorąc pod uwagę, że technologia jest już od lat obecna, a HDR-u brak. Wszystko wskazuje na to, że winny jest silnik UE5? Black Myth, Robocop, Clair Obscur, Oblivion Remastered - każda jedna na UE5 i żadna nie miała HDR na premierę. Przypadek? Nie sądzę. Ja tam widzę Pattinson'a. Idzie włączyć przecież. Tu jest różnica niebo a ziemia i polecam się pobawić. Ten system walki jest genialny. Jak już myślisz że koniec idzie tak zakombinować by jednak wygrać. Mimów jest jednak więcej 6 godzin temu, Reddzik napisał(a): Mam 8lvl, jak udało się zdobyć fajne itemki, lvl i wydaje się być łatwo, nie zawsze ofc, bo nadal nie zawsze trafię z okienkiem na parowanie czy unik, ale bywa tak, że idzie w 1 turze wykończyć przeciwnika jak dobrze pójdzie. Przy okazji wróciłem do tamtego mini bossa co miał mnie na hita, nadal ma, ale jego HP dosyć szybko zeszło, tym razem wystarczyło trafić z parowaniem albo unikami i poszło. Zrobiłem też questa na znalezienie światła. Gram na normalu, nie mam zamiaru podwyższać, bo nie czuję się ekspertem w parowaniu ani w unikaniu ciosów, raz wyjdzie raz nie, raz za szybko, a raz za późno i tak się unika te ciosy. Jedynie nie wiem co rozwijać i w co dawać staty, jedna broń ma C na to, inna na tamto, zmieniasz broń i lipa, bo skalowanie nie te co trzeba. Masz kamyki do resetowania statów. Edytowane 25 Kwietnia przez ODIN85
@MUZ 109 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 13 godzin temu, Paw79 napisał(a): Ok. Na dodatek właśnie czytam że lip-syncing jest zsynchronizowany z angielskim, a nie z francuskim, więc to dla mnie ostatecznie przeważa. Jeszcze głosy podkładają Andy Serkis czyli Golumn z LotR i Charlie Cox czyli Daredevil - zbyt dobra obsada i jakość angielskiego voiceactingu, aby grać w to w innym języku. 1
Sobtainer 67 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia Po kiego grzyba producenci te przerywniki robią w 30 fpsach? jaki to ma cel?
ODIN85 3 503 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 4 minuty temu, Sobtainer napisał(a): Po kiego grzyba producenci te przerywniki robią w 30 fpsach? jaki to ma cel? Tv i filmów też nie oglądasz z tego powodu? 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się