Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w końcu skończyłem. Dla mnie arcydzieło. Czuję taką cholerną przejmującą pustkę. Teraz pewnie będę z godzinę słuchał muzyki po skończeniu gry. Mentalnie aktualnie nie funkcjonuje. 

  • Like 8
  • Upvote 2
Opublikowano
26 minut temu, Pavel87 napisał(a):

Ja w końcu skończyłem. Dla mnie arcydzieło. Czuję taką cholerną przejmującą pustkę. Teraz pewnie będę z godzinę słuchał muzyki po skończeniu gry. Mentalnie aktualnie nie funkcjonuje. 

U mnie była identyczna reakcja po ukończeniu NieR Automaty, dlatego tamtą fabułę oceniam na 10/10.


Ciekawe, czy tutaj będzie podobnie. 

  • Like 2
Opublikowano
12 godzin temu, jankooo napisał(a):

Nie wszystko udało się zrobić ale to dobrze- będzie większa motywacja do ponownego przejścia od początku za jakiś czas. Ktoś spędził więcej godzin? :)

clair- ilosc godzin.png

obraz.png.6591aed327877ffc51e827325884e97a.png

 

Pod koniec ogarnąłem że jedyne co mogę robić to dalej łazić i ciapać potwory, żadnej fabuły nie będzie więc polazłem do Lumiere i skończyłem grę. Początek słaby, rozwinięcie zajebiste, końcówka spoko ale tylko główny wątek jest fajny, nic więcej w tej grze nie ma.

  • Like 1
Opublikowano

Skończyłem fabułę 

Spoiler

i obejrzałem oba zakończenia. W sumie to dalej się zastanawiam kto miał rację. Z jednej strony przyznając rację Maelle kończymy żyjąc w iluzji , ale jest to "happy end" gdzie wszyscy poza Verso wracają. Z drugiej strony popierając Verso niszczymy iluzję i na pewno jest to lepsze rozwiązanie dla rodziny malarzy, ale jako gracze praktycznie nie mamy żadnego emocjonalnego przywiązania do niej poza Maelle.

 

Opublikowano
16 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Pierwsza walka i wpierdol, nic nie kumam z tego systemu.  

Jak mnie początek oczarował, to teraz mnie szlag trafia. 

Ja też się załamałem na początku. Kumpel mi objaśnił zależności i poszło jak z płatka.

Opublikowano

Skup się póki co na unikach a nie parowaniu (mają  większy margines błędu od parowania) ta dziewczyna jest dość ciężka jeśli idzie o sam początek,ale potem jest lepiej

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Nic nie udaje mi się uniknąć, naciskam B albo RB i nic z tego nie wynika.

Potestuj, ogólnie ataki często mają sygnał dźwiękowy, gdzie na pewno nie wypada robić uniku wcześniej. 
Oraz rób unik, a nie paruj, ale masz to robić nie w ostatniej chwili, bo postać musi zdążyć wykonać unik.
Sam potrenowałem kilka razy na niej, ale lepszy moment jest później na wrogu przy fladze.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
29 minut temu, Element Wojny napisał(a):

To dawaj namiary na kumpla, zanim gra poleci z dysku. 

4 podejścia, ani razy nie udało mi się pokonać dziewczyny na pomoście, a to przecież prolog. 

Cała grę przeszedłem na unikach bo na kontrę jestem za wolny. Tam jest mnóstwo czasu i nic nie jest w stanie cię uderzyć. Tę grę przechodzi się na słuch i za nic na świecie dźwięk nie może być bluetooth bo jest opóźnienie.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Sheenek napisał(a):

Olej walke, mnie strasznie meczyla i w moment zjechalem na easy. Do tego auto qte i mozna grac :E

I tak chyba zrobię, za 6 podejściem na styku pokonałem dziewczynę z prologu, przecież na dowolnym bossie będzie to dla mnie koniec gry. Jak bardzo mi na ten moment podoba fabuła i styl artystyczny tej gry, to ten system walki to jakaś abstrakcja.

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

to ten system walki to jakaś abstrakcja.

Powiem tak, po godzinie gry zmieniłem z normala na łatwy i włączyłem auto QTE- dotyczy to tylko ataków, ale zawsze coś. Skupiłem się na unikach i parowaniu. Mało albo w ogóle nie grasz w soulsy stąd odczuwasz wyższy poziom trudności. Mi też do końca nie pasowało, ale idzie to jakoś ukończyć. 

Edytowane przez Reddzik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak, może źle napisałem - nie odnosiłem się do konkretnych Twoich pamięci, tylko tak bardziej ogólnie. Moduły CL30 wcale nie są jakoś specjalnie szybsze od CL36, a obecnie przy kombinacjach producentów potrafią być wolniejsze...    
    • Tą płytę doradzałem ostatnio koledze z forum ale ty ją odradzałeś mówiłeś że to wymysły są a teraz sam doradzasz to samo😊
    • nie X870 a X870E, bo to kolosalna różnica musisz sam zdecydować co ci bardziej odpowiada, od wyjśc/wejśc po bolączki jednej i drugiej   masz podwieszonego posta z tabelą, wyswietl sobie jedną i drugą , obydwie mają kulawe audio, tylko alc897, ale x670e ma 4 m2, a x870e tylko 3, co komu pasuje itd    osobiście bym nie dopłacał, wolałbym 4 m2.. ale to ja
    • Samych Castlevanii uzbierałem 10, ale niektóre pewnie tylko sprawdzę.   Castlevania SNES Castlevania IV Rondo of Blood (PC Engine) Symphony of the Night (PS 1) (Game Boy Advance / DS) Aria of Sorrow Portrait of Ruin Dawn of Sorrow Order of Ecclesia Harmony of Dissonance Circle of the Moon Harmony of Despair (traktuję ją jako mechaniczne podsumowanie serii na PS3 /Xbox, zbalansowana jest pod coopa)   Metal Slug trochę Megamana trochę Metroid np. Fusion do retro handhelda The Legend of Zelda: Ocarina of Time  Discworld point and click God Hand kiedyś RE:Outbreak, gdy zacznę ponownie ogrywać oryginalne 1-3 Silent Hill 1, 2 raczej na PC z HD modami lub co tam znajdę na monitorze CRT DMC 1, 3, w trakcie na PC, a będzie jeszcze 5 i może 4  Zone of the Enders 2nd Runner, jakoś nie dokończyłem Do popatrzenia na sprity i mechaniki dawnych bijatyk: może Street Fighter Alpha 3 / MAX oraz Darkstalkers, gdybym dalej był głodny   I "zwieńczenie retro" to Ninja Gaiden 1-2 na xboxy. Chyba ich jedyny ex, który mnie interesuje. Sigmy oraz porty są innymi wersjami gry, ponieważ stracili kod źródłowy.    Jeszcze napatoczy się starszych tytułów, bo to lista na szybko, a współczesnych masy gier szkoda wymieniać. Akurat robię retro handleda ze smartfona, a jak będzie niewygodnie w gamesir g8 to wymienię na coś z chin lub nastąpi powrót na PC. Dawno temu odrzuciłem sporo tytułów, przy okazji nadrabiania i odbijania się od gier na emulacji z WiiU i przeglądania gier z playstation 1-3, choć trzeba będzie zrobić rewizję odrzutków.  Współczesne "retro" do nadrobienia to m.in.: DEVIL BLADE REBOOT Shadow of the Ninja - Reborn Oh, jeszcze oryginalne Dead Space 1 i 2   Nex Machina Signalis Bloodstained: Ritual of the Night Forgive Me Father 2 Vanquish Demon's Souls z PS3 (rozgrzebane, do okolic smoka) Lost Planet 1, 2 (pudełko od lat leży, kupiłem z sentymentu do trailerów i artykułów, jakoś nie odpalając.) Od biedy seria yakuza do 6, ale szkoda mi czasu na to i wystarczy mi same, już skończone Y0. ....iii musiałem zapomnieć dodawać do list steam.   Koniecznie muszę jeszcze skończyć RE:Village, ale przy nadrabianiu całej serii, w końcu DLC do RE7 zaczęło mnie męczyć, stąd skok w DMC. Po nowym RE z 2026r wskoczę w Dying Light 1. Podejrzewam że będzie to najlepsza mechanicznie gra "SP" o Zombi, więc zostawiłem na koniec. RDR2 czeka na odpowiedni nastrój.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...