Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MS dba o klimat, albo ekozjeby(z ich poziomem IQ to nawet by było realne) dorwały się do serwerów i blokują. Wiecie ile byście co2 wyemitowali do atmosfery, gdybyście wszyscy zaczęli latać? :D Ja bym na Was jeszcze dodatkowy podatek nałożył .

Edytowane przez AndrzejTrg
Opublikowano
29 minut temu, Gret napisał(a):

Wiadomo że MS tego nie przewidział i zaoszczędził na serwerach ;)

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. 

 

Prawda jest taka że praktycznie każdy developer doskonale zdaje sobie sprawę z tego że przy premierze będą problemy z logowaniem i serwerami i nikt nie wpakuje na ten jeden moment nie wiadomo jakiej infrastruktury skoro wiadomo że sytuacja sama się rozwiązuje kiedy ludzie przestają się logować naraz dokładnie w tym samym momencie. 

 

I żeby nie było ja też kupiłem i chciałbym pograć ale cóż, nie wbiłem odpowiednio wcześniej bo byłem zajęty więc poczekam ten dzień czy dwa i z przyjemnością zagram. 

 

A już zupełnie nie kumam ludzi którzy nawet nie zagrali 5 minut i piszą recenzje typu "MSFS 2024 1/10 MS sucks, game sucks, everything sux, do not buy". To recenzują serwery czy grę? Bo idąc takim tokiem rozumowania to PoE sux 1/10 (ktoś pamięta streamer queue?), Last Epoch sux i setki innych gier 1/10 bo problemy z logowaniem na premierę. 

Opublikowano
3 minuty temu, galakty napisał(a):

Ciekawe jak Stalker jutro wypadnie, może MFS nie jest taki zły :E 

Powinny być lepiej jak nie będziesz musiał się nigdzie logować.  Przynajmniej gra się odpali, ale jak to już inna kwestia. :E

7 minut temu, Asag napisał(a):

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. [...]

No dobra, ale ta gra kosztuje 300 zł, a robiąc gry tylko online powinni się na to przygotować. Co innego PoE, które jest darmowe.

Opublikowano
14 minut temu, Jaycob napisał(a):

 

No dobra, ale ta gra kosztuje 300 zł, a robiąc gry tylko online powinni się na to przygotować. Co innego PoE, które jest darmowe.

I co to zmienia? Płatne gry online miały też takie premiery zwłaszcza te o dużej popularności. I co oni według ciebie mają zrobić? Postawić infrastrukturę która 3 dni później będzie wykorzystywana w max 10%? 

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Tak. Nic mnie to mnie obchodzi. Robią grę online, to ma działać jak należy, przecież dostają za to kasę i to niemałą. A jak im się nie spina kasa z serwerami to niech wydadzą także wersję offline.

Przestań bronić miliardowe corpo.;)

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 5
Opublikowano
42 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Co innego PoE, które jest darmowe.

tam przynajmniej masz sensowne kolejki na start ligi, widzisz ktory w niej jestes, czas ETA etc.
a tutaj albo sie laduje albo nie, czekasz i nie wiadomo czy dawno juz crashowalo czy co :D

  • Like 3
Opublikowano
30 minut temu, Jaycob napisał(a):

Tak. Nic mnie to mnie obchodzi. Robią grę online, to ma działać jak należy, przecież dostają za to kasę i to niemałą. A jak im się nie spina kasa z serwerami to niech wydadzą także wersję offline.

Przestań bronić miliardowe corpo.;)

Nikogo nie bronię. Kasa nie załatwia wszystkiego. To tak jakby napisać żeby zrobić dwudziestopasmowe autostrady bo się w długi weekend korkują. Bezsens. 

Opublikowano (edytowane)

Ja nie w temacie, ani nie grałem w MFS 2020, więc nie linczujcie. :E

Jak wrażenia w porównaniu do MFS 2020? Warto?

Faktycznie ta gra wymaga 64GB pamięci RAM?

 

Edytowane przez Doamdor
Opublikowano
Godzinę temu, Asag napisał(a):

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. 

 

Prawda jest taka że praktycznie każdy developer doskonale zdaje sobie sprawę z tego że przy premierze będą problemy z logowaniem i serwerami i nikt nie wpakuje na ten jeden moment nie wiadomo jakiej infrastruktury skoro wiadomo że sytuacja sama się rozwiązuje kiedy ludzie przestają się logować naraz dokładnie w tym samym momencie. 

 

I żeby nie było ja też kupiłem i chciałbym pograć ale cóż, nie wbiłem odpowiednio wcześniej bo byłem zajęty więc poczekam ten dzień czy dwa i z przyjemnością zagram. 

 

A już zupełnie nie kumam ludzi którzy nawet nie zagrali 5 minut i piszą recenzje typu "MSFS 2024 1/10 MS sucks, game sucks, everything sux, do not buy". To recenzują serwery czy grę? Bo idąc takim tokiem rozumowania to PoE sux 1/10 (ktoś pamięta streamer queue?), Last Epoch sux i setki innych gier 1/10 bo problemy z logowaniem na premierę. 

Ekhm, ale kolego, wiesz że microsoft posiada chmure azure, na której to msfs jest oparty? Azure jest automatycznie skalowane, oni maja skopany kod i tyle. Blizzard w końcu to w wowie ogarnął a silnik pamięta czasy Warcrafta 3.  No ale jak się przenosi jak najwięcej do chmury a potem testuje na produkcji to tak jest. Daliby preload jak ludzie, odpalili premiere w ciągu dnia po kilka stref czasowych na raz to nie, jebudub wszystko na raz, niech się kwadryliard terabajtów pobiera, co może pójść nie tak. 

17 minut temu, Doamdor napisał(a):

Ja nie w temacie, ani nie grałem w MFS 2020, więc nie linczujcie. :E

Jak wrażenia w porównaniu do MFS 2020? Warto?

Faktycznie ta gra wymaga 64GB pamięci RAM?

 

Warto bo teraz to bardziej przypomina grę, nie, nie wymaga tyle, ale dobrze mieć te 32GB.

32 minuty temu, Ali napisał(a):

tam przynajmniej masz sensowne kolejki na start ligi, widzisz ktory w niej jestes, czas ETA etc.
a tutaj albo sie laduje albo nie, czekasz i nie wiadomo czy dawno juz crashowalo czy co :D

Nie ładuje się bo instancje nie są porobione, ja jestem pewien że mają tylko kilka world serwerów odpowiedzialnych za logowanie i dlatego tak to wygląa, bottleneck sie robi i nara, a systemu który by odpowiadał za kolejkowanie niema.  I teraz jakiś pajeet albo inny struga coś na kolanie. Choć nie, to Czesi więc może oni dłubią, napisałbym że pewnie MS i spece od azure pomagają ale tam teamy od apki xbox i windowsa się porozumieć nie potrafią więc w sumie to nic mnie nie zdziwi. 

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Lepiej żeby oni nie implementowali RT do tej gry bo z ich umiejętnościami to nawet 5090 nie wyrobi z 4K/30fps 
    • Prosze bardzo, wg zyczenia Pana intelektualisty wysokich lotow:        Gdzies wspomnial o nowych IP od N, czy poprostu stwierdzil, ze te gry sa dobre = jest sprzedaz = jest zysk = kolejne gry (nawet jesli jest to Mario edycja pierdylion). Jeszcze na koncu zarzucasz cos, czego nie napisal i zakazujesz uzywac jakiegos argumentu, bo nie, akurat ten sie nie liczy  
    • @rybaJak cytujesz to cytuj dokładnie, a nie wkładasz swoje słowa w usta innych. W każdym razie brawa za nadinterpretację. Te pyskówki o szkole sobie daruję, bo nie chcę się zniżać do Twojego poziomu.   A nie zauważasz tego, że dla kogoś innego mogą to być bardzo dobre gry i powód do zakupu konsoli? Sam jako przykład sztandarowego exa od Sony podajesz TLOU2, które jest bardzo kontrowersyjne i nie trudno znaleźć jakiegoś antyfana, który nazwie ten tytuł crapem. Dla mnie Returnal niszczy prawie wszystkie exy z PS4 i jest grą 10/10. A Ratcheta wstawiłem na tę listę głównie dlatego, bo to ex (nie uważam go za coś świetnego/wybitnego tak jak Ty).   Sequel zazwyczaj oferuje lepiej/więcej tego samego i to dostaliśmy w przypadku Horizon, GOW i Spider Mana. Tobie te gry się nie podobają i spoko, ale nie zmienisz rzeczywistości - są to wysoko oceniane system sellery. Nie wiem jakich postępów graficznych oczekiwałeś po przejściu z PS4 na PS5, ale wspomniany Horizon FW, który Cię nie zachwycił, należy aktualnie do topki najładniejszych gier i sporo w nim poprawiono.   Sprawdziłem i przenosiny miały miejsce na początku 2016 roku, czyli sporo przestrzeliłeś i ten argument o spadku jakości z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby nie ma sensu. Już lepiej winić Jima     BOTW było oryginalne w 2017 roku i co wydali po 6 latach? TOTK - gdybym oceniał krytycznie jak Ty gry Sony to stwierdziłbym, że to kalka poprzednika z cheatami. Z Mario mnie też nie rozśmieszaj. 2D stoi od lat i nic się nie zmienia. W 3D jest znacznie lepiej, ale z tym totalnym zmienianiem sposobu zabawy nie przesadzaj. Odyssey się ciepło przyjęło to od razu polecieli w podobne Kirby 3D. Plus najnowszy dodatek do remastera 3D World jakoś bardzo nie odbiega od utartego schematu platformówek i nie zwiastuje niczego nowego. Ale dobra, wymieniłeś Zeldę, Mario i co dalej? Gdzie ta oryginalność? Większość świetnych exów od Nintendo to sequele, które aż tak bardzo nie różnią się od swoich poprzedników. Już kiedyś o tym pisałem - ludzie traktują Nintendo jak egzotykę, coś dodatkowego i przez to nie są tak krytyczni.
    • wszystko masz w instrukcji płyty   w 99,9% płyt głównych należy obsadzić banki 2 i 4
    • Bo widzisz - branża poszła w tę stronę, że większość gier osiąga swój "peak jakości" po kilkunastu tygodniach/kilku miesiącach. A wtedy zainteresowanie gameplayerów oraz publiczności jest znacznie niższe niż w chwili premiery. 
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      161
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...