Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MS dba o klimat, albo ekozjeby(z ich poziomem IQ to nawet by było realne) dorwały się do serwerów i blokują. Wiecie ile byście co2 wyemitowali do atmosfery, gdybyście wszyscy zaczęli latać? :D Ja bym na Was jeszcze dodatkowy podatek nałożył .

Edytowane przez AndrzejTrg
Opublikowano
29 minut temu, Gret napisał(a):

Wiadomo że MS tego nie przewidział i zaoszczędził na serwerach ;)

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. 

 

Prawda jest taka że praktycznie każdy developer doskonale zdaje sobie sprawę z tego że przy premierze będą problemy z logowaniem i serwerami i nikt nie wpakuje na ten jeden moment nie wiadomo jakiej infrastruktury skoro wiadomo że sytuacja sama się rozwiązuje kiedy ludzie przestają się logować naraz dokładnie w tym samym momencie. 

 

I żeby nie było ja też kupiłem i chciałbym pograć ale cóż, nie wbiłem odpowiednio wcześniej bo byłem zajęty więc poczekam ten dzień czy dwa i z przyjemnością zagram. 

 

A już zupełnie nie kumam ludzi którzy nawet nie zagrali 5 minut i piszą recenzje typu "MSFS 2024 1/10 MS sucks, game sucks, everything sux, do not buy". To recenzują serwery czy grę? Bo idąc takim tokiem rozumowania to PoE sux 1/10 (ktoś pamięta streamer queue?), Last Epoch sux i setki innych gier 1/10 bo problemy z logowaniem na premierę. 

Opublikowano
3 minuty temu, galakty napisał(a):

Ciekawe jak Stalker jutro wypadnie, może MFS nie jest taki zły :E 

Powinny być lepiej jak nie będziesz musiał się nigdzie logować.  Przynajmniej gra się odpali, ale jak to już inna kwestia. :E

7 minut temu, Asag napisał(a):

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. [...]

No dobra, ale ta gra kosztuje 300 zł, a robiąc gry tylko online powinni się na to przygotować. Co innego PoE, które jest darmowe.

Opublikowano
14 minut temu, Jaycob napisał(a):

 

No dobra, ale ta gra kosztuje 300 zł, a robiąc gry tylko online powinni się na to przygotować. Co innego PoE, które jest darmowe.

I co to zmienia? Płatne gry online miały też takie premiery zwłaszcza te o dużej popularności. I co oni według ciebie mają zrobić? Postawić infrastrukturę która 3 dni później będzie wykorzystywana w max 10%? 

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Tak. Nic mnie to mnie obchodzi. Robią grę online, to ma działać jak należy, przecież dostają za to kasę i to niemałą. A jak im się nie spina kasa z serwerami to niech wydadzą także wersję offline.

Przestań bronić miliardowe corpo.;)

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 5
Opublikowano
42 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Co innego PoE, które jest darmowe.

tam przynajmniej masz sensowne kolejki na start ligi, widzisz ktory w niej jestes, czas ETA etc.
a tutaj albo sie laduje albo nie, czekasz i nie wiadomo czy dawno juz crashowalo czy co :D

  • Like 3
Opublikowano
30 minut temu, Jaycob napisał(a):

Tak. Nic mnie to mnie obchodzi. Robią grę online, to ma działać jak należy, przecież dostają za to kasę i to niemałą. A jak im się nie spina kasa z serwerami to niech wydadzą także wersję offline.

Przestań bronić miliardowe corpo.;)

Nikogo nie bronię. Kasa nie załatwia wszystkiego. To tak jakby napisać żeby zrobić dwudziestopasmowe autostrady bo się w długi weekend korkują. Bezsens. 

Opublikowano
Godzinę temu, Asag napisał(a):

Ja już tyle razy widziałem te same teksty przy premierach różnych gatunków gier online że mnie aż dziwi że ludziom nadal się chce to pisać. 

 

Prawda jest taka że praktycznie każdy developer doskonale zdaje sobie sprawę z tego że przy premierze będą problemy z logowaniem i serwerami i nikt nie wpakuje na ten jeden moment nie wiadomo jakiej infrastruktury skoro wiadomo że sytuacja sama się rozwiązuje kiedy ludzie przestają się logować naraz dokładnie w tym samym momencie. 

 

I żeby nie było ja też kupiłem i chciałbym pograć ale cóż, nie wbiłem odpowiednio wcześniej bo byłem zajęty więc poczekam ten dzień czy dwa i z przyjemnością zagram. 

 

A już zupełnie nie kumam ludzi którzy nawet nie zagrali 5 minut i piszą recenzje typu "MSFS 2024 1/10 MS sucks, game sucks, everything sux, do not buy". To recenzują serwery czy grę? Bo idąc takim tokiem rozumowania to PoE sux 1/10 (ktoś pamięta streamer queue?), Last Epoch sux i setki innych gier 1/10 bo problemy z logowaniem na premierę. 

Ekhm, ale kolego, wiesz że microsoft posiada chmure azure, na której to msfs jest oparty? Azure jest automatycznie skalowane, oni maja skopany kod i tyle. Blizzard w końcu to w wowie ogarnął a silnik pamięta czasy Warcrafta 3.  No ale jak się przenosi jak najwięcej do chmury a potem testuje na produkcji to tak jest. Daliby preload jak ludzie, odpalili premiere w ciągu dnia po kilka stref czasowych na raz to nie, jebudub wszystko na raz, niech się kwadryliard terabajtów pobiera, co może pójść nie tak. 

17 minut temu, Doamdor napisał(a):

Ja nie w temacie, ani nie grałem w MFS 2020, więc nie linczujcie. :E

Jak wrażenia w porównaniu do MFS 2020? Warto?

Faktycznie ta gra wymaga 64GB pamięci RAM?

 

Warto bo teraz to bardziej przypomina grę, nie, nie wymaga tyle, ale dobrze mieć te 32GB.

32 minuty temu, Ali napisał(a):

tam przynajmniej masz sensowne kolejki na start ligi, widzisz ktory w niej jestes, czas ETA etc.
a tutaj albo sie laduje albo nie, czekasz i nie wiadomo czy dawno juz crashowalo czy co :D

Nie ładuje się bo instancje nie są porobione, ja jestem pewien że mają tylko kilka world serwerów odpowiedzialnych za logowanie i dlatego tak to wygląa, bottleneck sie robi i nara, a systemu który by odpowiadał za kolejkowanie niema.  I teraz jakiś pajeet albo inny struga coś na kolanie. Choć nie, to Czesi więc może oni dłubią, napisałbym że pewnie MS i spece od azure pomagają ale tam teamy od apki xbox i windowsa się porozumieć nie potrafią więc w sumie to nic mnie nie zdziwi. 

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...