Skocz do zawartości

Alan Wake 2


azgan

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Reddzik napisał(a):

Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów.

 

Jedynka jest super.

A co do grania 60 fps na 165Hz to pewnie czuje się że to 30 fps jak na 60Hz monitorze. No chyba że te gsync i freesync coś dają, bo u mnie nie zauważałem różnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość gier gram na padzie, więc te 60fps mi nie jest straszne, szczególnie, że nie zwiększam czułości gałki- zazwyczaj gram na domyślnych ustawieniach, ale z rzadka zmieniam, tak jak w FF16, gdzie z 4 dałem na 5, zaś 6+ jest za szybko, wyłączam wszelkie motion blury, DoF itp.
Chyba, że strategie, hns, i mmo jak teraz New World to gram na klawie i mam odblokowany fps. Ja nie czuję problemu w graniu 60fps na 165hz, czasem lockuję by grafa się nie pociła, nie ciągnęła prądu pod korek itp. Nie używam vsync, mam gsync to wszystko działa bez problemu w grach, ruch myszką w 60fps to coś innego niż granie na padzie, a po drugie wolę dać lepsze detale i mieć 60fps niż 120fps a mieć low/med detale

Edytowane przez Reddzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 fps w Alanie to tam jest po włączeniu FG i DLSS, jeżeli ktoś chce używać RT plus PT. Nie mam pojęcia, czy to optymalizacja, czy po prostu RayTracing plus PathTracing tyle wymagają od bebechów. Mam na dysku też Control, z modyfikacją dodającą Uber RT i też nie da się w to grać bez DLSS, a DLSS nie dość, że obniża jakość grafiki (wszystkie obiekty mające kontrastowe tekstury składające się z małych elementów, takie jak kratki wentylacyjne, metalowe podesty z drobnych kratek są po prostu masakrowane) to obniża też jakość RT bo pojawia się zauważalny szum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...