azgan Opublikowano 20 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Szkoda a mogli wydać też na STEAM https://ithardware.pl/aktualnosci/alan_wake_2_remedy_wyniki-36293.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODIN85 Opublikowano 17 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Pewnie kolejnej części już nie będzie. Nie chcieli kasy ze Steama i koszty gry do tej pory się nie zwróciły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszawy Opublikowano 7 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Kiepsko. Bardzo lubię ich gry, mimo, że nie we wszystkie tytuły grałem. Chciałbym zobaczyć co wyjdzie z "ujednolicenia uniwersum" bo mają je niegłupio wymyślone, na Control II czekam, a Alan II coraz bardziej mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keller Opublikowano 6 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Gra jest źle zoptymalizowana i też to wpłynęło na sprzedaż. Straszne wymagania. Nie każdy kupuje karty graficzne po 2000zł + i to dla 60 fps, a co mają powiedzieć ludzie z monitorami o wyższym odświeżaniu. Edytowane 5 godzin temu przez Keller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddzik Opublikowano 5 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keller Opublikowano 5 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu 35 minut temu, Reddzik napisał(a): Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów. Jedynka jest super. A co do grania 60 fps na 165Hz to pewnie czuje się że to 30 fps jak na 60Hz monitorze. No chyba że te gsync i freesync coś dają, bo u mnie nie zauważałem różnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddzik Opublikowano 5 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Większość gier gram na padzie, więc te 60fps mi nie jest straszne, szczególnie, że nie zwiększam czułości gałki- zazwyczaj gram na domyślnych ustawieniach, ale z rzadka zmieniam, tak jak w FF16, gdzie z 4 dałem na 5, zaś 6+ jest za szybko, wyłączam wszelkie motion blury, DoF itp. Chyba, że strategie, hns, i mmo jak teraz New World to gram na klawie i mam odblokowany fps. Ja nie czuję problemu w graniu 60fps na 165hz, czasem lockuję by grafa się nie pociła, nie ciągnęła prądu pod korek itp. Nie używam vsync, mam gsync to wszystko działa bez problemu w grach, ruch myszką w 60fps to coś innego niż granie na padzie, a po drugie wolę dać lepsze detale i mieć 60fps niż 120fps a mieć low/med detale Edytowane 4 godziny temu przez Reddzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszawy Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu 60 fps w Alanie to tam jest po włączeniu FG i DLSS, jeżeli ktoś chce używać RT plus PT. Nie mam pojęcia, czy to optymalizacja, czy po prostu RayTracing plus PathTracing tyle wymagają od bebechów. Mam na dysku też Control, z modyfikacją dodającą Uber RT i też nie da się w to grać bez DLSS, a DLSS nie dość, że obniża jakość grafiki (wszystkie obiekty mające kontrastowe tekstury składające się z małych elementów, takie jak kratki wentylacyjne, metalowe podesty z drobnych kratek są po prostu masakrowane) to obniża też jakość RT bo pojawia się zauważalny szum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddzik Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Na pewno z moją kartą to nie mam do czego wyskakiwać, dlatego mi nie śpieszno do zagrania w ten tytuł, plus dodatkowo nie znam historii, bo nie zagrałem w poprzednią część, za to grałem w Control. Gra nie ucieknie, może zagram na PS5, nie wiem, to się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razeks Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu 17 minut temu, Ryszawy napisał(a): 60 fps w Alanie to tam jest po włączeniu FG i DLSS, jeżeli ktoś chce używać RT plus PT. Nie mam pojęcia, czy to optymalizacja, czy po prostu RayTracing plus PathTracing tyle wymagają od bebechów. W 3440x1440? To ja mam zależnie od lokalizacji 60-90 z samym fg w 2560x1440 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się