Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez przesady z tą trudnością. Ludzie chcieliby aby wszystko przed nimi padało na kolana. Gram wiedźmą i końcowy boss pierwszego aktu zmusił mnie do zmiany taktyki, brakowało mi dpsu, moje miniony zbyt szybko padały itp, wiec trochę pogrindowałem, wróciłem do niego parę poziomów później z nowym skillem, odpornością na zimno, i dzięki bonestormowi udało mi się go pokonać.

Edytowane przez DITMD
  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

A nie jak w D4, że wydropisz uber item na 100 lvl, to nowa postać musi mieć 100 lvl żeby ją ubrać -.- Z tego powodu nie robiłem więcej niż jedną na sezon. 

Obecnie to wyglada zupelnie inaczej po zmianie z max lvl 60 :P Dropniesz mystica i jest do ubrania od 35lvl. Dlatego itemizacja D2 to dalej perfekcyjny system na ktorym nalezy sie opierac robiac h&s, POE sie na tym oparlo, dodalo swoje rozwiazania, a 2 tylko to boostuje dalej.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja odpukać nie mam problemów technicznych z grą. Działa jak bez zająknięcia. Żadnych stutterów ścin czy innych cyrków.

 

Jedyny problem to problem gdy chce sprawdzić discorda czy forum czasem gra crashuje przy wróceniu do niej, mimo że gram w oknie

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

Po przejściu "kampanii" pierwszy raz stwierdziłem, że olewam miniony i robię witch/chaos dmg/chaos dot/tank. :) 

 

Respec połowy drzewka, kosztowna zabawa.... ale czemu nie. :) 

Edytowane przez Imm
Opublikowano
22 minuty temu, babayaga napisał(a):

U mnie po 16h grania zero crashy.

niemożliwe musisz mieć coś z komputerem, ja ci załatwie inny, nie da się nie mieć crashy, musisz innych spróbować, bo różne są :E

  • Confused 2
Opublikowano (edytowane)

Panowie, jesteśmy w temacie PoE II. Załóżcie sobie temat o ludzikach z YT - to przecież żaden problem i tam sobie dyskutujcie o nich.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, Imm napisał(a):

I słusznie, bo nie wnoszą nic wartościowego, w końcu takowa treść nie sprzedaje się dobrze. ;)

 

Wracając do tematu, build pod chaos póki co jest zdecydowanie przyjemniejszy niż minionki.

Ja gram pod chaos, ale jeszcze używam minionków, przynajmniej dopóki mi coś sensownego nie wypadnie, a tak to contagion, essence drain, i bolt, ale ostatnio zmieniłem ostatniego na volatile dead, i mam niezłą frajdę z tego oglądając jak te orby ścigają moby po całym ekranie, momentami jest taka rozpierducha ze hej :glodny:

Edytowane przez DITMD
Opublikowano
12 minut temu, DITMD napisał(a):

Ja gram pod chaos, ale jeszcze używam minionków, przynajmniej dopóki mi coś sensownego nie wypadnie, a tak to contagion, essence drain, i bolt, ale ostatnio zmieniłem ostatniego na volatile dead, i mam niezłą frajdę z tego oglądając jak te orby ścigają moby po całym ekranie, momentami jest taka rozpierducha ze hej :glodny:

Jest to jakaś myśl. Ja planuje jeszcze tarczę wrzucić jak już będę miał odpowiednią ilość punktów w drzewku, do tego maks życia na wszystkich itemach i przejście na Blood Mage, gdzię +crit dmg od ilości życia. :Up_to_s:

  • Like 1
Opublikowano

Swoją drogą ciekawe ile było najwięcej graczy razem online. Steam miał 578 569 peak ale ciekawe ile do tego jest graczy na innych platformach. Myślicie że GGG poda to info?

Opublikowano

Sama gra cudo. Spowolnienie tempa bardzo mi się podoba, w D4 też tak było na początku, a potem się zesrało. Ogólnie POE2 robi dobrze dużo rzeczy które D4 chciało zrobić, ale mu nie wyszło. Choćby oprawa graficzna - ma bardzo podobny styl tyle że w POE nie zapomnieli o kolorach i wyrazistych projektach. 

 

Po aktualizacji W11 grać się nie dało. Trochę pomogła zmiana na DX11, ale generalnie to na steam decku lepiej chodzi.

Opublikowano

22 lvl, drugi akt wiedzma, no gra sie elegancko ^^ super design potworów i lokacji.

Co do ilosci crashy to mialem 3 w przeciągu 10 godzin.

 

Tutaj jest w miarę spoko ale czytam komentarze pozostawiane na YT pod filmikach i no nie mogę z ludzi, czego oni się spodziewali :E a przecież PoE1 jest całkowicie darmowe to mogli sobie chociaż sprawdzić jak to wygląda tak pi razy drzwi.

"Gra jest za trudna dla przecietnego kowalskiego." to przeciętny kowalski jest jakiś upośledzony? xD

Nie no, serio, Ci ludzie albo sobie jaja robią albo żyli pod kamieniem.

Opublikowano (edytowane)

Przywykli do tego, co sobie "wypracowali" płaczem u innych devów. Klik i cała mapa ubita, 12 godzin gry i masz maks level i top ubraną postać, ubber boss? Nie ma sprawy - 2 kościane włócznie i po "problemie", myślenie - niepotrzebne.

 

A tutaj zonk, od startu jest na poziomie niektórych lig z PoE i nic się zmieni, tak jak się nie zmieniło przez lata w pierwowzorze. Mi póki co, absolutnie wszystko pasuje.

Edytowane przez Imm
  • Like 2
Opublikowano

Dla mnie też jest dobrze. Jestem gdzieś pod koniec drugiego aktu i świetnie mi się gra. Moje minionki zbierają całe agro od mobów, a zboostowana przez profane ritual i przelatująca przez flame wall bonestorm robi swoje. Jeśli coś jeszcze zostanie, to volatile dead załatwia sprawę. Mało co może się przedostać do mnie jak trzymam się z tyłu schowany za bone cagem i flame wallem :faja:

Opublikowano

Znając GGG to prędzej polecą nerfy na jakieś silniejsze skille/nodki jak by miała być uproszczona gra. Mi tam się to podoba. Tylko mam obawy co to przechodzenia tak kampanii co 3 miesiące jak będą nowe ligi, pewnie zaraz powymyślają jakieś optymalne startery i będzie się ją robić w 5-10h  ale jednak obawa jest. :P

Opublikowano

Nie gralem w POE1 ale ludzie mowia, ze 2'jka to calkiem inna gra, czesc pierwsza ma nadal byc rozwijana i stawiac ma na szybsza gre a tutaj mamy dostac wolniejsza rozgrywke, IMO ciekawe rozwiazanie. Myslalem, czy by nie zmienic klasy 3 raz ale, jednak zostane przy czarodziejce a mercanery zagram jak jakis reset bedzie.

 

Nie ma co ukrywac, WSAD i mozliwosc przemieszczania sie casterami podczas rzucania czarow to jest cos czego ARPG brakowalo, znacznie lepsza dynamika. W koncu nie musze stac jak kolek przez co dynamika jest spojna. Po raz pierwszy chce mi sie grac ranged i nawet porzucilem monka na rzecz wspomnianej czarodziejki. 

 

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)

Podobno w EA nie ma być wipów, będą za to dodawać nowe postacie a z nimi nowe gemy nowe itemy klasowe. Każde kolejne przejście gry nową postacią będzie dużo łatwiejsze z racji tego że w ekwipunku będziemy mieli masę currency i przedmiotów. 

 

Ja zacząłem warriorem później przesiadka na łuczniczkę ale wróciłem do warriora. :P 

Edytowane przez Gret

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...