Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, miro napisał(a):

 

ważne, jeśli piszesz o quattro.

 

możesz jaśniej, kompletnie tego nie rozumiem ? ten daje i ten daje

 

 

Chodzi mi o to, że jak ktoś kupuje nowe auto i patrzy na papierze ile co ma 0-100 km/h to VAGowe 2.0 TSI + DSG wypadają dobrze. Tak jak mówisz, każdy kto zna różnicę między ilością cylindrów doceni inne auta dające 6 cylindrówi. Ale powiedzmy sobie szczerze, przeciętny nabywca patrzy na specyfikację takiego auta i woli 4 cyl. bo mniej pali i jest tańsze w utrzymaniu i ewentualnych naprawach. Tak samo napęd na 4 koła. Ludziom to nie robi różnicy i nie każdy jest w stanie wyłapać różnicę między różnymi opcjami AWD, chociaż każdy system działa inaczej u różnych producentów i nawet w różnych modelach samochodów.

 

Co do BMW serii 1 to miałem służbowe BMW 120d 2019 170KM automat RWD. I to auto bezsensownie często latało bokiem nawet gdy się nie chciało, mówię o mokrym. Przy tak krótkiej ośce jaką to ma, napęd na 4 koła w mocniejszych wersjach to jednak super sprawa.

Edytowane przez KiloKush
Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.11.2024 o 08:36, trepek napisał(a):

Najsłabsze 2.0 TSI ma 204KM. 150KM ma 1.5 TSI evo.

Nie. Najsłabsze 2.0 to 150 KM, i takie masz w A4 i nowym A5 jako podstawowy silnik. Bardziej im się najwidoczniej opłaca montować 1 typ silnika (2.0 TSI) i manipulując mocą oferować 2 wersję silnikowe zamiast mieć 1.5 150 i 2.0 204.

Edytowane przez bleidd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...