Cappucino 222 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Teraz, GordonLameman napisał(a): Jechałeś kiedyś autem co przyspiesza 4s do setki? Emocje przy takich prędkościach i przyspieszeniach po prostu są. Niezależnie od dźwięku silnika. Szczególnie tego z głośnika Mylisz emocje z przeciążeniem.
DjXbeat 488 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 3 minuty temu, Cappucino napisał(a): Nie porównuj tych dwóch skrajnych przypadków. Kto kupuje tesle jako auto sportowe? Kupując RS masz wartość dodaną w postaci dźwięku silnika, a tesla...to taki szybki odkurzacz na kołach i tyle, zero emocji. Mam świadomość, że RS to auto typowo sportowe i jakością choćby hamulcy zostawia daleko w tyle Teslę jednak samym dźwiękiem człowiek nie żyje. Emocje to również przyspieszenie 1
GordonLameman 8 432 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 1 minutę temu, Cappucino napisał(a): Mylisz emocje z przeciążeniem. To ty mylisz emocje ze swoimi wyobrażeniami. Rimac to też tylko suszarka na kołach?
Cappucino 222 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 1 minutę temu, DjXbeat napisał(a): Mam świadomość, że RS to auto typowo sportowe i jakością choćby hamulcy zostawia daleko w tyle Teslę jednak samym dźwiękiem człowiek nie żyje. Emocje to również przyspieszenie No ze trzy razy tak depniesz i będziesz się rozglądał za ładowarką, więc emocje jakieś będą
SuLac0 353 Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września fakt. jak "depczesz" RSa, to tam paliwa przybywa w zbiorniu. 1
Cappucino 222 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Teraz, SuLac0 napisał(a): fakt. jak "depczesz" RSa, to tam paliwa przybywa w zbiorniu. Tyle, że po 20 40km. bez problemu dotankuje i zajmie mi to kilka minut i dalej jazda.
bleidd 477 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 12 minut temu, Cappucino napisał(a): Kupując RS masz wartość dodaną w postaci dźwięku silnika, a tesla...to taki szybki odkurzacz na kołach i tyle, zero emocji. Dla mnie to żadna zaleta, cisza to ostateczna forma komfortu podczas jazdy. Do tego usztywniony i obniżony zawias to kolejna niepraktyczność. 4
SuLac0 353 Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września do nablizszego przegladu lub kpl punktow ale co tam "„Szlachta na koń siędzie i jakoś to będzie”
DjXbeat 488 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) 30 minut temu, Cappucino napisał(a): No ze trzy razy tak depniesz i będziesz się rozglądał za ładowarką, więc emocje jakieś będą No ze 3 razy tak depnę i ubywa mi 2-3% baterii. Coś jeszcze mam wiedzieć o EV, którym jeżdżę ? 22 minuty temu, bleidd napisał(a): Dla mnie to żadna zaleta, cisza to ostateczna forma komfortu podczas jazdy. Do tego usztywniony i obniżony zawias to kolejna niepraktyczność. Jak w każdym przypadku - indywidualna kwestia. Jeden woli ciszę, drugi ryk silnika i wydechu. Faktem jest, że cisza i miękkie zawieszenie bardziej wpasowuje się w komfort jazdy 27 minut temu, Cappucino napisał(a): Tyle, że po 20 40km. bez problemu dotankuje i zajmie mi to kilka minut i dalej jazda. Zatem rozbijaj „świnkę” i kupuj RS’a Edytowane 28 Września przez DjXbeat
Totek 774 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Dam wam protipa, kupcie sobie starą Ibizę albo Polo w 1.8T, mały chips i macie 5 sekund do setki. Dodatkowo jest śmiesznie tanie w serwisie w porównaniu do 2.0 tfsi Najtansze 200-250 koni dla młodego gniewnego, którym obejdziesz 90% fur na ulicy no i podtlenek biedy łyka jak trzeba.
galakty 3 312 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 2 godziny temu, DjXbeat napisał(a): Hamulce i zawieszenie do Tesli, która robi 4s do 100 są tańsze niż do Forda Mondeo MK5 A bateria? Chyba że wyciągamy pojedyncze elementy żeby się teza sprawdzała? Matko bosko naprawdę z sektą rozmawiam 8 minut temu, Totek napisał(a): Dam wam protipa, kupcie sobie starą Ibizę albo Polo w 1.8T, mały chips i macie 5 sekund do setki. Dodatkowo jest śmiesznie tanie w serwisie w porównaniu do 2.0 tfsi Najtansze 200-250 koni dla młodego gniewnego, którym obejdziesz 90% fur na ulicy no i podtlenek biedy łyka jak trzeba. I dolicz 20k w remont bo żadne 1.8T nie trzyma serii, więc najpierw wymiana turbo, szlif, rozrząd (mało kto wie że tam jest łańcuch), sonda lambda, przepływka... Żeby mieć 200 koni w FWD bez szpery i mielić na każdym biegu, deal życia.
DjXbeat 488 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) 7 minut temu, galakty napisał(a): A bateria? Chyba że wyciągamy pojedyncze elementy żeby się teza sprawdzała? Matko bosko naprawdę z sektą rozmawiam Napisałem wcześniej - koszt utrzymania EV o mocy ~500km należy porównywać do kosztów utrzymania auta spalinowego o podobnej mocy. Przy takim porównaniu koszt EV jest śmiesznie niski a ludzie najczęściej porównują stare diesle do EV. Ja podałem przykład ile kosztują hamulce z zawieszeniem w aucie EV o mocy 500km. Są tańsze niż w Mondeo MK5. Teraz pokaż koszt hamulcy i zawieszenia w aucie spalinowym o mocy 500km Ups Edytowane 28 Września przez DjXbeat
galakty 3 312 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września To teraz pokaż mi koszt wymiany baterii i silników elektrycznych w Tesli? No i sorry ale Tesla ma TYLKO przyspieszenie, to nigdy nie będzie się tak prowadzić jak sportowe auto o podobnej mocy. Ale rozumiem, fanatycy EV zawsze podniecają się tanim prądem i przyspieszeniem, bo niczym innym nie ma zwyczajnie
marko 714 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) . Edytowane 28 Września przez marko 1
SuLac0 353 Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września 7 minut temu, galakty napisał(a): To teraz pokaż mi koszt wymiany baterii i silników elektrycznych w Tesli? koszt "wymiany", to nie koszt "utrzymania". nie mylmy pojec
galakty 3 312 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) A to zależy jak długo ją będziesz użytkować, w końcu kiedyś regenerację lub wymianę trzeba zrobić. Tarcz ceramicznych tez nie wymieniasz co 20kkm To inaczej, wjeżdża Ci baba na skrzyżowaniu i uszkadza baterię Ciekawe kiedy ubezpieczalnie przestaną to opłacać albo podniosą koszty OC przy EV. Edytowane 28 Września przez galakty
SuLac0 353 Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września (edytowane) to OC, albo AC przyklad. oczywiscie brakuje paru rzeczy po stronie tesli, ale nie za kolejne 75k euro i to pod warunkiem, ze po lewej stronie to nie hybryda tylko niech przypadkiem nikt nie wyskakuje z cenami ze szrotu - piszecie o cenach serwisowych tesli, to piszmy o cenach serwisowych mocnych aut spalinowych a jak ktos ma ochcte polemizaowac z kosztami naprawy ICE vs BEV, to zapraszam Edytowane 28 Września przez SuLac0 1
DjXbeat 488 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) 32 minuty temu, galakty napisał(a): To teraz pokaż mi koszt wymiany baterii i silników elektrycznych w Tesli? Mylisz pojęcia wymiany z kosztem utrzymania. Proszę 32 minuty temu, galakty napisał(a): Tesla ma TYLKO przyspieszenie, to nigdy nie będzie się tak prowadzić jak sportowe auto o podobnej mocy. Ale rozumiem, fanatycy EV zawsze podniecają się tanim prądem i przyspieszeniem, bo niczym innym nie ma zwyczajnie Zerknij na czasy okrążeń aut o mocy 500km na torze Nurburgring łącznie z krytykowaną przez Ciebie Teslą. Jak się zaznajomisz z wynikami może nabierzesz pokory przed kolejnym postem Edytowane 28 Września przez DjXbeat
SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września I gdzie wam te setki kW są potrzebne, skoro to jest traktowane jako kupić, albo nie kupić dane auto? Wszyscy tu codziennie jeżdżą na tor? W normalnym ruchu 150kW + 6-7s do 100, wystarczy z zapasem. Chyba ze następny poluje na spalenie rodziny w innym aucie, ludzi czekajacych na przystanku, albo chce sprawdzić jak plastyczne jest jego auto po spotkaniu z drzewem. 3
galakty 3 312 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 8 minut temu, DjXbeat napisał(a): Zerknij na czasy okrążeń aut o mocy 500km na torze Nurburgring łącznie z krytykowaną przez Ciebie Teslą. Jak się zaznajomisz z wynikami może nabierzesz pokory przed kolejnym postem Nurburgring czy Nordshleife? No dobra, a moze być słabsze auto?
huudyy 2 837 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) 8 minut temu, SylwesterI. napisał(a): W normalnym ruchu 150kW + 6-7s do 100, wystarczy z zapasem. Czasem potrafisz napisać coś z sensem Mi na przykład nie jest potrzebne 500 kucy, 250 Z fajnym wydechem i dobrym zawiasem wystarczy by się fajnie bawić. Kurde nawet w moim audi na serpentynach fajnie się bawiłem, więcej mocy to by było proszenie się o lot w przepaść. Edytowane 28 Września przez huudyy 1
SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Żeby się dobrze bawić to i taczka na torze starczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się