Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nowa produkcja From Software: Coop Action Survival w uniwersum Elden Ring:

https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/elden-ring-nightreign

 


Tytuł jest osobną, samodzielną grą, więc zasługuje na swój własny wątek, żeby nie robić bałaganu w temacie o wciąż przecież popularnym Elden Ringu.

 

Osobiście po pierwszym hyp'ie (O, nowy Elden Ring, którego nikt się nie spodziewał!) jestem mocno sceptyczny.
Wygląda to na mix filozofii "użyjmy tych assetów jeszcze raz" połączony z seamless-coop'em (mod społecznościowy do oryginalnej odsłony).
No, ale zobaczymy.
Moim zdaniem Nightreign należy traktować bardziej jako luźną wariację niż jako pełnoprawną, poważną produkcję, o czym świadczy choćby obecność w trailerze takich postaci jak strażniczka ognia czy Bezimienny Król z Dark Souls 3. 

Edytowane przez Paw79
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Gezz, ponad milion wyświetleń w kilka godzin. :o

 

Te same asety i wrogowie z poprzednich gier jak Nameless King i Lady Maria, a nawet podziemia i 100k polubień. Inne marki dostałyby za to wciry. :E Podwójne standardy. :E 

 

Jak będzie można zagrać samemu, to może zagram. Jakoś w coopie sobie tego nie wyobrażam. Ciekawie jak ogarną poziom trudności dla kilku graczy.

  • Upvote 2
Opublikowano

Szczegóły na temat rozgrywki:

https://www.ppe.pl/news/359282/elden-ring-nightreign-to-samodzielna-kooperacyjna-gra-tworcy-znaczaco-odswieza-rozgrywke.html

Cytat

From Software zdecydowało się na intrygujący ruch – Elden Ring Nightreign jest kooperacyjną produkcją, w której maksymalnie trzech śmiałków będzie przedzierać się przez Limgrave. 

Produkcja zostało przygotowana z myślą o „rozgrywce nastawionej na sesje”, a twórcy zapewnią losowo generowanych wrogów oraz struktury, dzięki którym każda sesja będzie unikalna. 

Gracze będą walczyć z obozami wrogów, a ich celem będzie odnalezienie jak najpotężniejszej broni – całe działanie musi zakończyć się przed zmierzchem, ponieważ gdy zapadnie noc, pojawi się boss.
Jeśli ekipa przetrwają trzy dni w grze, zmierzy się z głównym bossem, a w Elden Ring Nightreign jest ich ośmiu.

From Software pracowało nad Elden Ring Nightreign w taki sposób, by tytuł był ciekawy i angażujący dla nowych jak i powracających fanów IP.
Pozycja zapewni ośmiu grywalnych bohaterów na start, a każdy otrzyma unikalne umiejętności i ostateczne ataki.
Jeżeli jednak nie preferujecie trybu współpracy, bądźcie spokojni – Japończycy podkreślają, że pomimo stworzenia gry z kooperacyjną rozgrywką dla trzech graczy, nadal będziemy mogli podejść do zmagań solo.

  • Like 1
Opublikowano

https://www.eurogamer.pl/pierwsza-okazja-do-zagrania-w-elden-ring-nightreign-pojawi-sie-wkrotce-ujawniono-termin-testow

 

Cytat

Już na początku przyszłego roku wybrani gracze sprawdzą potencjał Elden Ring Nightreign - nowej produkcji FromSoftware - w ramach testów infrastruktury sieciowej.
Firma podała szczegóły.

Zgodnie z informacjami podanymi na oficjalnej stronie gry, testy odbędą się w lutym przyszłego roku, a wezmą nich udział wyłącznie użytkownicy konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Obecnie nie jest jasne, czy swoją szansę otrzymają też gracze PC.

Rejestracja ruszy kilka tygodni wcześniej, bo już 10 stycznia.
Do zabawy dołączy tylko wyselekcjonowana grupa chętnych, więc zapewne trzeba po prostu liczyć na szczęście.
Więcej szczegółów na temat czasu trwania testów i ewentualnym powtórzeniu ich w przyszłości powinniśmy otrzymać w przyszłym roku.

Test sieci to wstępny proces weryfikacyjny, w którym wybrani testerzy zagrają we fragment gry przed jej premierą. Różne systemy techniczne infrastruktury zostaną zbadane i zweryfikowane poprzez obciążenie sieci na dużą skale” - wyjaśnia FromSoftware.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

- Będzie można grać solo (choć domyślnym trybem jest coop).

- To nie będzie typowy Souls, ale raczej eksperyment pozwalający From Software wejść w nowe obszary i przetestować rozwiązania które mogą być później implementowane w przyszłych dużych tytułach
- Tego nie robi Miyazaki. Za grę odpowiada Junya Ishizaki, który dostał na nią zgodę od Miyazakiego w ramach poszerzania portfolio firmy:

Cytat

Warto wspomnieć, że Junya Ishizaki został reżyserem gry.

Deweloper miał okazję rozwijać Dark Souls, był jednym z projektantów poziomów oraz walk w Bloodrobne, a także był designerem pojedynków w Elden Ring.

"Jako deweloper miałem wiele pomysłów na to, co potencjalnie mogłoby być nowymi grami podczas rozwoju tytułów, nad którymi pracowałem, w tym Elden Ring.
Tym razem stanąłem na czele jako reżyser, dostałem możliwość pokierowania tym pomysłem dla Nightreign.
Zawsze byliśmy postrzegani jako firma, która tworzy te Soulslike'i lub tego rodzaju tradycyjne formuły gier Soulslike, więc uznałem to za okazję do zrobienia czegoś innego.
Rzucić wyzwanie sobie i firmie, aby zbudować coś nowego, jednocześnie wykorzystując to, co wypracowaliśmy w naszych poprzednich tytułach.
Osobiście lubię też doświadczenia kooperacyjnego trybu wieloosobowego, a w Nightreign chciałem stworzyć coś, co będzie bardzo na tym skupione."

Źródło

 

Tutaj jeszcze film dość dobrze tłumaczący czym ma być ta gra:
 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

Mówisz? Ja widzę, że większość w razie niepowodzeń wzywa duchy graczy czy botów. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...