Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

image.thumb.png.e6dff9b807dabddd6d17b6b70dfd4d1e.png

 

Zapraszam do dyskusji.

 

Od siebie kilka spostrzeżeń, bo ogrywam drugi raz teraz na PS5P po wersji PCtowej.

- może jakoś balans gry się zmienił, ale wydaje mi się że niektóre segmenty stały się prostsze, za to inne WYRAŹNIE trudniejsze. Np. na Bagnach z bossem to walczyłem teraz z 30x :E aż doszło do tego, że musiałem farmić za dukatami po owoce dla zjawy i karmiłem ją zdrówkiem. Podobnie walka z tą zjawą w upadłym krat, co swoją kopię robi. No chyba z 20 podejść :/ Wyjątkowo szybko ubiłem Bractwo, ale już np. zainfekowany trumbmayor to też z 15x - w dodatku na tym etapie gra wyłacza możliwość podróżowania i z farmy za pociskami nici :/ 

- gra była lekko masłowa na PS5 w trybie performance, na PRO dostała balans z 40 fps i wygląda wyraźnie ładniej, ale trzeba mieć monitor z vrr żeby z tego korzystać.

- jakoś tak cicho o dlc? Miało niby coś być już jakoś a tu nawet zapowiedzi nie ma.

 

Jaka jest Wasza ulubiona kombinacja broni (w sumie najfajniejsza mechanika tej gry)? 

W co pakowaliście kwarc przy pierwszym podejściu, czy NG+ ?

Opublikowano
W dniu 12.01.2025 o 22:52, Qrdello napisał(a):

Jaka jest Wasza ulubiona kombinacja broni (w sumie najfajniejsza mechanika tej gry)? 

Dużo nie kombinowałem. Pierwsze przejście przeszedłem pod siłę z pałką policyjną i tym dużym kluczem francuskim, nie pamiętam nazwy. Dla większego zasięgu zmieniałem rękojeść na coś dłuższego. Ogromne obrażenie taka kombinacja zadawała i bardzo szybki stagger. 

Za drugim razem (nieskończonym) to poszedłem w zręczność. Jakiś długi kijek+ ten "scyzoryk" z obrażeniami od ognia. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie jakoś na cieżkich broniach nie mogę rytmu w tej grze wyczuć. Najszybciej idzie mi łączenie rękojeści od szabli marionetek albo tancerki z typowo żywiołowymi głowniami, np. pałką elektryczną czy piłą kostną. Przez to u mnie stagger trwa wieki, ale za to obrażenia od ognia czy elektryczności zadają ciągłe straty bossom. Generalnie mam kilka głowni wyciągniętych na +8/9 i tak żongluję jak trzeba coś pod bossa wybrać. To też się wiąże z dużą liczbą podejść :E farmy też specjalnie jakoś nie robiłem, może z 2-3x na bagnach i później przy widmie za przedmiotami do rzucania. 

Co do lvlu to w 11 rozdziale mam 76 i głównie idę w 3 pierwsze statsy, trochę w czwarty.

Brakuje mi przywołania innego gracza do pomocy, bo widmo czasem zachowuje się jak idiota i trzeba bardziej o niego dbać kostkami niż o siebie :E 

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano (edytowane)

Farma była duża u mnie jak zawsze ale zauważyłem że w tego typu grach jak wbiję 100lvl jest dużo łatwiej;)

W takim Wukongu to 2 akt kończyłem na 75 poziomie:E

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

No i pyknęło dzisiaj zakończenie Good boy. Jako, że na PC wybrałem walkę to chciałem zobaczyć czym się różni to zakończenie. Teraz leci NG+.

Ostatni dwaj-trzej bossowie to przy niektórych spammerach z wcześniejszych aktów bułka z masłem :E finalny boss to generalnie poszedł na pierwszy rzut, a Laxasię pokonałem po 5-6 próbach. Skończyłem z 83 lvlem. 

  • Like 1
Opublikowano

Rozpędem wczoraj dojechałem do Fuoco.

Generalnie, za wyjątkiem bossów, mobki są znacznie łatwiejsze niż były na starcie LOP - no ale to oczywiste, mamy wszystkie upgrady, swój poziom, mnóstwo broni, modyfikacje ramion etc. No i najważniejsza kwestia - mamy doświadczenie. To wtedy zupełnie inna gra.

Gdzie natomiast zmiana jest, można powiedzieć, monumentalna - to zdrówko bossów. 

O ile wcześniej ubicie takiego Trumbmayora czy Fuoco polegało na wymyśleniu taktyki jak przetrwać baraże i jak po trochę ucinać zdrowie - tak teraz "po trochę ucinać zdrowie" trwa wieki :E bossowie mają chyba z 3x więcej zdrówka niż w podstawowej grze, więc nawet z bronią na +10 czy +5 łupie się po 10-15 minut takie pojedynki :/ zamiast nowego zestawu ataków, czy dodatkowej fazy do nauczenia mamy po prostu gąbki na ciosy. Trochę słabo. :E 

Tak samo trochę słabo, że dostajemy 2x te same bronie, amulety etc w skrzyniach. 

Lepszym pomysłem byłoby dawanie częściej kwarcu lub chociaż dużych kamieni do upgradu broni czy brył ergo.

Na plus, że levelowanie na ng+ jest latwiejsze, bo przyrost ergo między poziomami jest znikomy.

Opublikowano

I padł Romeo, czyli taka druga połowa już.

Może zapeszę, ale NG+ wydaje się prostsze niż normal game. Głównie przez to, że ergo sypie się hektolitrami a przyrost punktów karnych za lvlowanie to teraz 1 pkt na 2-3 podniesienia poziomu. Zaczynałem więc z poziomem 93 a mam 120, bez żadnego grindu :D 

Druga kwestia - jak się mądrze inwestuje w kwarc, to extrasy z wrzucania poszczególnych funkcji są tak przydatne, że generalnie gra staje się chwilami trywialna.

No i podczas starć z bossami jak się włączy widmo, to generalnie na pierwsze podejście ludziki padają :E

A tu przykład:

 

 

  • Like 1
Opublikowano

Oj Victor już taki prościutki nie był :E kurła normalnie wiadro zdrowia, stagger u niego praktycznie nie istnieje, skacze jak powalony po całej mapie :E zaczyna się robić ciekawiej :> No i pierwszy raz mi widmo padło w ng+, ale przyjął biedny z 70% łomotu :P 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

5dea88383bd5aa137403.jpg

 

eccb3cad5255edb76b86.jpg

 

Podobno akcja dodatku ma mieć miejsce przed wydarzeniami z podstawki:

Cytat

Akcja Overture rozgrywa się przed wydarzeniami ukazanymi w podstawowej wersji. W DLC trafiamy do miasta u schyłku swej belle époque. Na krawędzi masakry zwanej Szałem Marionetek, podążamy za Legendarnym Prześladowcą – tajemniczym przewodnikiem – odkrywając nieopowiedziane historie i mroczne sekrety.

A byłem przekonany że Pinokio został "odpalony" dopiero w pociągu, żeby "posprzątać" w Krat.
No nic- pewnie jakoś to uzasadnią.

  • Like 2
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...