Jaycob 1 934 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Są takie walki z bossami, które zostają w głowie na długo - czy to przez klimat, muzykę, design przeciwnika, czy sam poziom trudności. Dla mnie jednym z takich starć było: The Nameless King - Dark Souls 3 To jeden z najlepszych bossów w DS3 pod względem zarówno gameplayu, jak i klimatu. Świetny design. Senator Armstrong - Metal Gear Rising: Revengeance "Nanomachines, son.” Ten boss to szczyt absurdu i epickości jednocześnie. Sztuczny, przesadnie napakowany polityk, który walczy wręcz, a wszystko podkręca świetny soundtrack. Genchiro Ashina - Sekiro Pierwsza ściana gdy gra mówi do gracza: "sprawdzam" i brutalnie weryfikuje skill czy jesteśmy godni dalszej gry. God of War 3 to istna perełka, jeśli chodzi o epickie walki z bossami. Cała gra to jeden wielki mortal kombat z bóstwami. Można wymienić starcia z Posejdonem, Kronosem, Heliosem czy finałową walkę. Hyperion - Returnal. Nie był to przesadnie trudny boss fight, ale bardzo podobał mi się cały klimat i muzyka, jaka temu towarzyszyła. Nie pamiętam ile razy musiałem powtarzać walkę, ale ulga była niesamowita. Final Fantasy XVI - większość walk z Eikonami, banalne gameplayowo, ale skala i epickość jest niesamowita. Z pozostałych: finałowa walka Octopath Traveler 2, Mantis Lords z Hollow Knight i Simone z NieR: Automata. Jakie walki zapadły Wam najbardziej w pamięć? Edytowane 26 Lutego przez Jaycob 1
GordonLameman 8 432 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Odkurzacz centralny z It takes two 1
musichunter1x 1 308 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Nie mogę powiedzieć konkretnie, bo będzie to ogromny spoiler. Nier Automata ending E, mało kto umie tak dobrze wykorzystać gry jako nowe medium, a bez kontekstu to nie ma zbytnio sensu. Jeśli chodzi o samo widowisko, to oczywiście MGR:R, szczególnie przez genialną parodię walki z senatorem, gdzie nie musieli zmieniać wielu linii dialogowych. Nastrojem walka z Samem i Mistral to pewnie jest pozostałość podium. Mechanicznie to Sekiro najbardziej zapadło mi w pamięci, choćby z tym wielkim rycerzem, przez komedię i ciekawe rozwiązanie bossa... Ale taniec walki najlepszy był z różnymi wersjami Genichiro Ashina i ostatnim bossem, choć wielka małpa też była fajna. Gdyby nie to, że przestały mnie bawić FPSy, to podałbym przykład walki w jaskiniach z utworem Vortal Combat w HL2:EP2 oraz ostatnią walkę... Również Black Messa przed wejściem do portalu, gdzie kończyła się wersja sprzed dodania XEN. Oh, jako fanserwisowa walka wygrywa u mnie MGS:4, gdzie połączyli główne motywy muzyczne z gier w ostatniej walce na szczycie "łodzi". Przez cutscenki skończyłem to późno w nocy, a niech cię Kojima. Edytowane 26 Lutego przez musichunter1x 1
Lypton 953 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Senator Armstrong topka. Wkurwiająca, wieloetapowa, długa walka - spokojnie ponad pół godziny. Ostateczny egzamin, jak nie opanowałeś do perfekcji mechaniki miecza, to dupa zbita. Żaden inny boss, nawet z soulslajków, nie zalazł mi tak za skórę. Dam jeszcze Zaveida z Tales of Zestiria za fantastyczny battle theme. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Godzinę temu, GordonLameman napisał(a): Odkurzacz centralny z It takes two Całkiem kreatywna walka, jak zresztą cała gra. Nie mogę się doczekać następnej produkcji tego studia. 25 minut temu, musichunter1x napisał(a): Nier Automata ending E Damn, zapomniałem o tym. Nigdy nie udało mi się tego ukończyć. Nie wiem w ogóle, to jest możliwe. 19 minut temu, Lypton napisał(a): Dam jeszcze Zaveida z Tales of Zestiria za fantastyczny battle theme. Nie grałem, ale OST me gusta. 25 minut temu, musichunter1x napisał(a): Jeśli chodzi o samo widowisko, to oczywiście MGR:R, szczególnie przez genialną parodię walki z senatorem, gdzie nie musieli zmieniać wielu linii dialogowych Ja zawsze miałem bekę, bo przypominał mi polskiego premiera. Edytowane 26 Lutego przez Jaycob
ghostdog 900 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Lady Maria of the Astral Clocktower (Bloodborne) Nie był to jakoś przesadnie trudny boss z BB ale ja zawsze miałem problemy z szybkimi przeciwnikami. Wprowadzenie do walki oraz klimat był epicki. Tłukła mnie niemiłosiernie, dopiero po kilku podejściach pokapowałem się, że można ją stopować pistoletem i zadawać silne ataki. Sister Friede and Father Ariandel Boss (Dark Souls 3) Mroczny klimat i mega zdziwienie, że walka składa się z trzech faz. 1 1
musichunter1x 1 308 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) 16 minut temu, Jaycob napisał(a): Damn, zapomniałem o tym. Nigdy nie udało mi się tego ukończyć. Nie wiem w ogóle, czy to jest możliwe. Musisz to przejść przy połączeniu z internetem, bo właśnie to jest dodatkowo wykorzystane i pięknie pasuje do pętli wydarzeń, z której chce się wydostać "gra". Wcześniej przy połączeniu po prostu zostawia Ci wraki androidów innych graczy oraz twoje śmierci trafiają do sieci. Również twoja "postać" będzie dostępna w ostatniej "walce" dla innych, jeśli wybierzesz coś, o ile dobrze to zrozumiałem Edytowane 26 Lutego przez musichunter1x
GordonLameman 8 432 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego @Jaycob Chyba największym problemem było to, że pewne rzeczy musiała zrobić żona, a to wymagało dobrych kilkudziesięciu podejść 1
Voodoo2 958 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Troche z innej beczki. U mnie last boss na poziomie mythic w WoW. Kil'Jaeden, Jaina, Sylvanas itd. Żadna gra soulslike nie ma podejścia, głównie przez to, że w zasadzie bezbłędnych musi być 20 osób przez 15-25 minut walki, minimum 500+ prób, setki godzin zeby ograc mechanikę, a przed tym tygodnie ubierania się, no i ograniczony czas, bo zebrać ekipe to zazwyczaj max. 3 razy w tygodniu na 4 godz. RAID. Także jak ktoś piszę, że to samograj bo addony, poradniki itd. to już wiem, że typ nie ma pojęcia o czym mówi. Stare dzieje, dziś już nie ma czasu na takie wyzwania 1
lamparcicho 697 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Sama walka nie była zbyt trudna ale ten klimat no i niespodzianka, że pojawił się właśnie ON i to na tak wczesnym etapie gry oraz puszczenie oczka do fanów, kiedy Bane wypowiada słowa "I will break you" - sztos 1 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego Skoro jesteśmy przy Batmanie, to walka z Mr. Freeze również była interesująca - trzeba było umiejętnie wykorzystać otoczenie, aby go pokonać. 1
lamparcicho 697 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Faktycznie, ta walka w Arkham City była imho jedną z lepszych i ciekawszych Warto też wspomnieć o Strachu na Wróble z jedynki i tym pierwszym starciu po odwiedzeniu kostnicy jeśli dobrze pamiętam 2 1
musichunter1x 1 308 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Heh, kto nie miał włączonego PhysX w tej walce, czy ogólnie w grze niech żałuje. Był to główny powód, dlaczego kupiłem swego czasu używanego gtx1660ti, a nie rx5600xt. Eh, szkoda że nie robią już takich "małych" detalicznych gier, tylko te wielkie, otwarte krowy, gdzie to prawie jedno i to samo, najczęściej bez pomyślunku. W Arkham City lubiłem bawić się na arenach, ale to nie liczy się jako boss. Edytowane 26 Lutego przez musichunter1x 2
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego To chyba mój najgorszy sen... 3 dni, lista ataków na kartce jak i uników przed nimi, momenty kiedy zostawało mu 1hp i się ginęło... Na razie nikt więcej krwi mi nie na psuł w grach from. Myślę że z nazwy go wymieniać nie trzeba 4 godziny temu, ghostdog napisał(a): Sister Friede and Father Ariandel Boss (Dark Souls 3) Mroczny klimat i mega zdziwienie, że walka składa się z trzech faz. Pamiętam moment kiedy rzuciłem pada po drugiej fazie, zadowolony że to już koniec a tu 3 faza a ja bez estusów 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego 10 minut temu, musichunter1x napisał(a): Heh, kto nie miał włączonego PhysX w tej walce, czy ogólnie w grze niech żałuje. Yep. To była technologia, która robiła wrażenie. Dla mnie dużo większe niż dzisiejsze RT. Godzinę temu, lamparcicho napisał(a): Faktycznie, ta walka w Arkham City była imho jedną z lepszych i ciekawszych Warto też wspomnieć o Strachu na Wróble z jedynki i tym pierwszym starciu po odwiedzeniu kostnicy jeśli dobrze pamiętam Zawsze to coś ciekawszego niż standardowe oklepywanie bossów po mordzie tak długo aż padną.:D 1 3
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego 8 minut temu, Jaycob napisał(a): Yep. To była technologia, która robiła wrażenie. Dla mnie dużo większe niż dzisiejsze RT. I którą było widać na pierwszy rzut oka. A RT to taki mehh szału ni ma.
Necronom 431 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Nemesis z RE3(oryginalnego). Brzydki, upierdliwy dosłownie od samego początku do końca gry, znacznie przewyższający atrybutami bohaterkę i fajna muzyka grała jak się pojawiał.
musichunter1x 1 308 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Edit. Bardziej jako ciekawostka odnośnie wyjątkowych bossów... Oh, Boss w Drakengard 3, w zakończeniu najbardziej ostatnim ze wszystkich był upierdliwie wyjątkowy... Nie przechodziłem go, bo to mini gra rytmiczna, gdzie wygaszają ekran na koniec i musisz wyczuć na czują po dźwieku..., to już przesada Tylko Yoko Taro może coś takiego robić. Tak samo jak demoniczne wielkie bobasy w Drakengard 1, w ukrytym zakończeniu... Akurat w zespole twórców było kilka świeżo upieczonych ojców, więc pomyśleli "czemu nie?". Edytowane 27 Lutego przez musichunter1x
voltq 1 372 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Smok felankor z knight online żeby go ubić trzeba było prawie cały klan około 100 osób i trwało to z godzinę
JeanPepin 333 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) Prosta bo walka w W3 taka jest , ale klimacik okoliczności i finał walki z Imerithem Edytowane 27 Lutego przez JeanPepin
blo3de 50 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Kejran wiedźmin 2 . I niezapomniane -Złap go w Yrden. -Sama złap go w Yrden. 1
Vulc 2 191 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Praktycznie każdy boss w Shadow of the Colossus. Tego się nie zapomina. Jak weszło The Opened Way w tym momencie, ciary gwarantowane. Nie ma bata. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się