userKAMIL 856 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września 43 minuty temu, Jaycob napisał(a): Jak przeciwnik ma czerwoną obwódkę, to można parować, czy robicie uniki? Atakujesz lekkim ciosem w tym momencie. Godzinę temu, DITMD napisał(a): Niby gdzie są te soulsy, bo jakoś ich nie widzę? Dlatego, że są dla ubogich to nie widzisz właśnie. XD Godzinę temu, aureumchaos napisał(a): Jednak działa ten mod na RT. Kałuże już nie metne. Daj linka.
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Chyba mocnym -/RT Super łatwo to wykonać, a na tym etapie wiele walk ta kontra wręcz trywializuje. Edytowane 23 Września przez Jaycob
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Ja z pomocą trybu skupienia ogarniam to tak: jak pojawia się dodatkowa otoczka (poza tą czerwoną), to można skontrować silnym atakiem. Jak jej nie ma - nie da się. Przynajmniej tyle wyczytałem z dziennika. Jak pisałem wcześniej jest to banalne na tych kukłach. A ta pierwsza zagadka przy ołtarzu mnie totalnie rozłożyła. Chyba jestem na to za głupi. 1 1
DITMD 787 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Jak przeciwnik ma taką poświatę, naciskasz RT. Kurde, ta sekcja z tymi strachami na wróble nieźle mnie wyprztykała ze wszystkiego. @JaycobTa z tymi węzłami? Edytowane 23 Września przez DITMD
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września @DITMD pierwszy ołtarz gdzie trzeba postawić na talerzykach jakieś przedmioty jak kimono, wazon, rybę i coś jeszcze. Nie mam pojęcia, co z czym się łączy.
userKAMIL 856 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Tam każdy przedmiot miał taki sam symbol jak na tych podestach.
DITMD 787 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) @Jaycob Spoiler Nie wiem czy ta zagadka nie jest u ciebie trudniejsza, bo ja gram na najłatwiejszym poziomie trudności, ale każdy z tych przedmiotów ma inny węzeł, kokardę odpowiadająca tym talerzom Edytowane 23 Września przez DITMD
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Jest trudniejsza - nie ma takich podpowiedzi, o których napisałeś, na najwyższym poziomie. Edytowane 23 Września przez Jaycob
aureumchaos 440 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): Atakujesz lekkim ciosem w tym momencie. Dlatego, że są dla ubogich to nie widzisz właśnie. XD Daj linka. https://www.nexusmods.com/silenthillf/mods/7 1
Crew 900 1 000 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września @userKAMIL Ja widzę, że ty z gry na grę się przechodzisz.
userKAMIL 856 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) 21 minut temu, Crew 900 napisał(a): @userKAMIL Ja widzę, że ty z gry na grę się przechodzisz. No mam trochę rozgrzebanych tytułów. Wrzesień fantastyczny dla graczy jest. Cronosa już kończę, Borderlandsy ogrywam z doskoku jak mnie ochota najdzie ale 25h już tam nabiłem. Ten nowy DL ledwo co liznąłem i teraz tutaj przysiadłem. Jeszcze Indiana czeka też w kolejce ten dodatek. P.S. Już tak mam, że nowość to musze chociaż na chwilę odpalić i zobaczyć. XD Edytowane 23 Września przez userKAMIL
samsung70 210 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września 2 minuty temu, Crew 900 napisał(a): @userKAMIL Ja widzę, że ty z gry na grę się przechodzisz. co robi? swoją drogą ja myślał, że to jest kolejna gra od Bloober Team, a jednak nie jest zmylił mnie tytuł. jak to jest, że dwa różne studia robią gre z Uniwersum tego zameku, a co z prawami autorskimi? 1
userKAMIL 856 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Starczy na dziś... Pojawiły też się możliwości rozwoju, zdrowie, wytrzymałość czy więcej miejsc na te talizmany. Fajnie, zaczyna rumieńców to wszystko dostawać. Nawet ta walka po czasie jakaś bardziej przystępna i intuicyjna się zrobiła. Klimatem na pewno ta gra stoi bez dwóch zdań! Jestem ciekaw czy dalsze lokacje będą bardziej zróżnicowane czy głownie po tej wiosce będziemy biegać. Edytowane 23 Września przez userKAMIL 1
Qrdello 826 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Pograłem jakoś ponad 2h: +klimat klimat klimat, polecam granie na słuchawkach z japońskim dubbingiem +grafika, generalnie projekt wizualny poziomów i maszkar +łamigłówki +muzyka -no walka jednak toporna i rzadko kiedy da się jej uniknąć całkowicie -stutter, który na moim x3D jest minimalny, ale zwykły Ryż to dostaje bęcki Się uploaduje krótki film z rozgywki, to go tutaj podepnę: Tak czy siak, piękny ten wrzesień. Cronos - miodzio, teraz SH:f, a za tydzień GoY... 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Ja mam ok 2h (wg. zapisków) już mam wrażenie, że ta gra jest dużo ciekawsza niż Cronos, którego przeszedłem. Tam kompletnie nie czułem napięcia - zawsze pełno ammo, apteczek i wszystkiego pod ręką. Brakowało tego klimatu zagrożenia, który w tej grze jest. Może też przez wyższy poziom trudności, nie trudno tutaj o zgon. I wiecie co? Przestała mi przeszkadzać ta pauza po uderzeniu - nie ma to jak chwycić pada i samemu poczuć, jak to działa, zamiast tylko oglądać, jak ktoś gra.;) 2
Meuron 90 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): No mam trochę rozgrzebanych tytułów. Wrzesień fantastyczny dla graczy jest. Cronosa już kończę, Borderlandsy ogrywam z doskoku jak mnie ochota najdzie ale 25h już tam nabiłem. Ten nowy DL ledwo co liznąłem i teraz tutaj przysiadłem. Jeszcze Indiana czeka też w kolejce ten dodatek. P.S. Już tak mam, że nowość to musze chociaż na chwilę odpalić i zobaczyć. XD Mam to samo, kupuje wszystko a kazdy tytul lekko lizniety 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Trochę bez sensu, najpierw kupuję i przechodzę, a zmieniam dopiero potem, bo inaczej utopiłbym się w tym backlogu. BTW, te cutscenki w 30 FPS trochę zabijają wrażenia - nagle z superpłynności robi się taki klatkowy dramat. Ciekawe czy wyjdzie jakiś patch day1. Edytowane 23 Września przez Jaycob
userKAMIL 856 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września 9 minut temu, Jaycob napisał(a): BTW, te cutscenki w 30 FPS trochę zabijają wrażenia - nagle z superpłynności robi się taki klatkowy dramat. No dokładnie nie potrafię tak grać. Póki co jadę na tym Twoim patencie w apce nvidii i jest git 60FPS.
Qrdello 826 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Czyli że jednak potrzeba mi nowszego RTXa bo seria 3xxx ma smooth motion wyszarzone ktoś chce 3080Ti ?
DITMD 787 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Jak włączę smooth motion to mi grę wywala do pulpitu po ekranie Silent Hill F Afterburner i RTSS okazały się za to odpowiedzialne. Edytowane 23 Września przez DITMD
AndrzejTrg 2 744 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Mimo że nie zagram, a na którejś z poprzednich stron trochę psioczyłem na tą walkę, ale nie wiem czy to tak daremnie wyglądało na tamtym filmiku, ale dzisiaj sobie włączyłem jakiegoś Kaftana(chyba nawet kiedyś coś od niego oglądałem) i to aż tak tragicznie nie wygląda, nawet powiem że to wygląda jak na SH przystało
ODIN85 3 502 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września 6 godzin temu, DITMD napisał(a): @Jaycob Ukryj zawartość Nie wiem czy ta zagadka nie jest u ciebie trudniejsza, bo ja gram na najłatwiejszym poziomie trudności, ale każdy z tych przedmiotów ma inny węzeł, kokardę odpowiadająca tym talerzom A to na wyższym chodziło o kształt liści. 3 godziny temu, userKAMIL napisał(a): No dokładnie nie potrafię tak grać. Póki co jadę na tym Twoim patencie w apce nvidii i jest git 60FPS. Do tego limit w grze na 60fps i nie rwie po przejści z filmu do gry. 6 godzin temu, DITMD napisał(a): Jak przeciwnik ma taką poświatę, naciskasz RT. Kurde, ta sekcja z tymi strachami na wróble nieźle mnie wyprztykała ze wszystkiego. @JaycobTa z tymi węzłami? Tam wystarczyło ginąć jak się źle wybrało i kolejna próba. Nic się nie traci.
@MUZ 109 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września 8 godzin temu, Jaycob napisał(a): Ja mam ok 2h (wg. zapisków) już mam wrażenie, że ta gra jest dużo ciekawsza niż Cronos, którego przeszedłem. Tam kompletnie nie czułem napięcia - zawsze pełno ammo, apteczek i wszystkiego pod ręką. Brakowało tego klimatu zagrożenia, który w tej grze jest. Może też przez wyższy poziom trudności, nie trudno tutaj o zgon. I wiecie co? Przestała mi przeszkadzać ta pauza po uderzeniu - nie ma to jak chwycić pada i samemu poczuć, jak to działa, zamiast tylko oglądać, jak ktoś gra.;) Come on, bo unikałeś walki, czyli sam sobie popsułeś rozgrywkę. Daj już spokój temu Cronosowi, bo to dobra gra jest : ) 1
aureumchaos 440 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) Mam 3 h i spodziewalem sie czegos innego ale nie jest zle, klimat mega, hdr na oled daje rade. Przerywniki wkurzaja w tych 30fps ale nie chce smooh motion bo artefakci i to widze i nie moge tak. Szkoda ze nie ma FG od nviddii, sa mody na FSR ale to kupa jest. Moze ktos zmodzi to i tez black bary. Fajny tytul i tez uwazam ze ciekawszy niz Cronosowy fake dead space. Gra jest dosc krotka bo okolo 12 - 14h ale za to ma 5 zakonczen odkrywanych przez kolejne przejscia na NG+ wedlug gamespot: Silent Hill f to gra zaprojektowana z myślą o wielokrotnym graniu. Choć można ją ukończyć tylko raz, kolejne podejścia – pozwalające na zachowanie zdrowia, wytrzymałości i zdrowia psychicznego – odsłaniają jeszcze więcej wątków fabularnych. Kolejne podejścia oferują nie tylko nowe przerywniki filmowe i zmiany bossów, ale także dają możliwość zobaczenia nawet pięciu zakończeń, odsłaniając coraz więcej niepokojącej historii głównej bohaterki, Shimizu Hinako. Pytanie tylko czy gra nie zndzi zeby ja przechodzic 5 razy nawet jesli beda inne bossy i nowe cutscneki i wiecje hostorii. Edytowane 24 Września przez aureumchaos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się