Skocz do zawartości

Jaki widok kamery najbardziej lubisz w grach Resident Evil?  

32 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki widok kamery najbardziej lubisz w grach Resident Evil?

    • Kamera zza pleców postaci (TPP)
    • Widok pierwszoosobowy (FPP)
    • Stała kamera - Fixed Camera Angles (stare klasyczne RE)
    • Nie mam preferencji / zależy od gry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

No jak nie jak tak. Strzelania jest bardzo dużo.

Jakoś do RE4R dali Vr.

Nie więcej niż w RE4, a w RE5 to już dopiero przeginka. I obie mają TPP. Tak naprawdę RE4 zmienił serię z survival horroru na strzelankę, gdzie przeciwnicy to piniaty, z których wysypuje się amunicja. 

Ale zagłosowałem za TPP w ankiecie. Statyczne kamery są toporne już dzisiaj, ba nawet SH w 1999 miał już dynamiczną i gra o kilka klas bardziej straszyła. Ale to wynikało nie tyle z samej kamery co po prostu zupełnie innej tematyki.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano

Dla mnie stare klasyczne residenty TPP niech zostaną TPP, a nowe niech maja FPP. Te gry od samej produkcji są przystosowane do widoku FPP i TPP do nich po prostu nie pasuje bo cała gra i układ kamery/lokacje musiałaby być przebudowane. 

Opublikowano

Capcom robi główną serię według jakiegoś schematu:

 

RE1-3 -statyczne kamery

RE4-6 - typowe TPP

RE7-9(?) - FPP

 

W VIII się złamali i dorobili TPP, ale sztucznie to jakoś wygląda właśnie. Jakby gra nie była do tej kamery przystosowana.

Opublikowano (edytowane)

Ten schemat może mieć jakiś związek z dostępną w tych czasach technologią. TPP/FPP na PSX wyglądałoby fatalnie i byliśmy parę lat przed analogową rewolucją w celowaniu. Na PS2 gry FPP były rzadkością, ale TPP było normą. PS4 pozwalało na niemal fotorealistyczne i immersyjne fppeki.

Edytowane przez Lypton
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Przeszedłem RE Village w trybie TPP i nie widziałem z tym problemu, mimo, że gra była zrobiona pod FPP.

Przecież ona została cała przebudowana pod TPP i tak jak pisałem  wymaga to stworzenia gry pod konkretny tryb od nowa. Więc dziwne żebyś widział problem skoro sami twórcy gry zrobili natywny tryb TPP 😉

 

https://www.eurogamer.pl/kamera-tpp-w-resident-evil-village-wymagala-tyle-pracy-co-nowa-gra-twierdza-tworcy

 


 

 

Edytowane przez Phoenix.
  • Upvote 1
Opublikowano

Capcom wydaje gry trochę naprzemiennie. Nowa część, remake. Ostatnią grą był remake 4, więc teraz nowa. Poza tym jedynka już dostała remake, a później jego odświeżenie. Co prawda jeszcze w starej konwencji, ale jednak. Poza tym nie, nie chciałbym remake'u jedynki zamiast nowej odsłony.

Opublikowano
7 godzin temu, ghostdog napisał(a):

Zamiast Requiem powinni zrobić remake części pierwszej. RE2, RE3 i RE4 w wersji odświeżonej wyszły świetnie. Chętnie bym zagrał w pierwszą część.

Jakieś tam remaki na pewno już robią.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czyli taki Resident, gdzie jest mniej strzelania, więcej snucia się po ciemnych korytarzach. Nie wiem, czy to moja bajka - nigdy nie byłem fanem powolnego tempa i oglądania ścian.

 

Obie perspektywy:

dn-WOB4wo4-Pi-Bpv-OD.gif


U9-Evz5-QYIW0psm-E4.gif

 

 

Opublikowano

Fajnie, że będą elementy nastawione na klimat a nie ciągłe strzelanie. Dom Beneviento w Village to była jedna z najlepszych lokacji w grze. Nie za długa aby znudzić, a w sam raz na trochę horroru.

  • Upvote 1
Opublikowano

No widzisz, a mnie szybko nudzi pew pew i suspense jest potrzebny. Całe szczęście, że pomimo prawie 40 na karku skuteczne budowanie klimatu jeszcze na mnie działa. Dla przykładu SH opierają się głównie na tym i nie są to absolutnie gry dla młodzieży. 

Mówimy w końcu o serii, która zaliczana jest jednak do survival horroru a nie strzelanki, chociaż kilka części to wypaczyło.

  • Upvote 2
Opublikowano

RE VII dla mnie najlepsza część serii. RE2 też mi się podobało, miało swój klimat. Zagadki przyjemnie urozmaicały grę, nie było za dużo strzelania. Za to od czwórki się totalnie odbiłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...