Strilok 342 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października 1 minutę temu, Slayer napisał(a): Zabił mnie gość z wyrzutni, faktycznie jest feeling grania w CoDa Ale to chyba nie pamiętasz BC2 gdzie tam był spam wyrzutnią Carl Gustav. Zawsze tak było w Battlefield. To zależy tylko i wyłącznie o osób którzy grają po drugiej stronie.
Slayer 253 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Nie pamiętam, trochę dawno to było
SylwesterI. 865 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Powiem wam, że FG robi robotę w tej grze i rzeczywiście nie czuję laga, a na kromki ustawieniach graficzne/cpu bite 240fps
Kadajo 7 406 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Gram z FG i jest G Ale ja już stary jestem i mi wszytko jedno
j4z 937 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Jak dzisiaj dałem w Cronosie MFG to laga mi wypluło 100ms. Sam FG też sporo podbił, ale chyba nie odczułem. I tak skończyło się na tym, że po prostu wyłączyłem RT.
BEM.22 20 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Kadajo Z włączonym Frame Generatorem w BF6 Multi kariery nie będzie to daje Ci 30% więcej szans na zgon ze strony przeciwnika z niższym opóźnieniem . 1 1
j4z 937 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Jak jest się dobrze zlagowanym to trudniej nas trafić. O ile dostatecznie szybko biegamy.
ODIN85 3 501 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana. Szkoda czasu,max 4 na 10. 1 1
Sponsi 21 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 6 godzin temu, Slayer napisał(a): Zabił mnie gość z wyrzutni, faktycznie jest feeling grania w CoDa Nie, nie ma... jest "stary, badziewny BF"... tak jak pisałem - ich zabić - masakra, ale ty zginąć - od tak.
Kabor 459 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Mi się czasem zdąża kogoś zabić z RPG. Jak celuje w czołg i ktoś się pojawi nie ma czasu na zmianę broni dostaje z RPG. Wczoraj na tej największej mapce biegam z karabinkiem i jakiś snajper z najwyższego wieżowca do mnie strzela to ja wyciągam RPG i za 3 razem dostał w główkę. Takie trafienia dają dużo frajdy. Strącenie helki RPG też daje dużo frajdy. Pamiętam też, jak w jednym z dodatków do 4 dodali katiusze. To pierwszy frag jaki zaliczyłem to zestrzelenie jeta (oczywiście to był czysty fart) .
skypan 1 752 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 7 godzin temu, Strilok napisał(a): Też to zauważyłem, zastanawiam się czy te skrzynki nie były czasem rzucone przez przeciwnika i dlatego nie uzupełniało ammo. Na 100% były z "mojej" strony. Sojusznicy rzucali mi pod nogi.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 5 godzin temu, BEM.22 napisał(a): Kadajo Z włączonym Frame Generatorem w BF6 Multi kariery nie będzie to daje Ci 30% więcej szans na zgon ze strony przeciwnika z niższym opóźnieniem . A jak obliczyłeś to 30% ?
zlotnik 54 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 7 godzin temu, SylwesterI. napisał(a): Powiem wam, że FG robi robotę w tej grze i rzeczywiście nie czuję laga, a na kromki ustawieniach graficzne/cpu bite 240fps Nie rozumiem dlaczego włączył FG a nie włączył dlss powinien raczej zrobić odwrotnie 1
galakty 3 312 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Kto wymyślił żeby na tej mapie z mostem dać helkę szturmową... Nie mam problemu latać między blokami ale to zero frajdy sprawia
SylwesterI. 865 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 4 minuty temu, zlotnik napisał(a): Nie rozumiem dlaczego włączył FG a nie włączył dlss powinien raczej zrobić odwrotnie Ze względu na cpu, dlss daje tylko zysk dla gpu. U mnie na 13700k i 4090 i undervoltowanym z zegarem na 2580mhz, wcześniej miałem locka na 200fps, ale były mapy gdzie musiałem dać 165fps, wtedy miałem bity fps na tym co zablokowałem. Gpu wtedy chodzi na 60-70% obciążenia, bo to procesor sie męczy. Na jego ustawieniach mam locka na 240fps czyli pełne odświeżanie monitora, gpu dalej 60-70% obciążenia, ale cpu ma łatwiej, a fps jest stały 240 żadnych spadków, nie wyczuwam również laga, no i statystyki się nie pogorszyły, więc widać ze fg w tym wypadku nie wpływa na większy imput lag, a co za tym idzie na pogorszenie rozgrywki. Mi takie ustawienia odpowiadają, dałem jako ciekawostkę, a ludzie zrobią co chcą.
caleb59 1 621 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 9 godzin temu, Wyhylylybymy napisał(a): Detale Full rozdzielczość 3440x1440p i śmiga w natywnej w akcjach 130-150 FPS na 5090. Dobrze zoptymalizowana gra po włączeniu DLSS w trybie jakość dobija do 200 lekko. Piszę o multi oczywiście Z top kompem? Nie rozśmieszaj nas... To tak jakbyś się dziwił, że Ferrari wyciąga 200km/h. 2 godziny temu, ODIN85 napisał(a): W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana. Szkoda czasu,max 4 na 10. Tak jest od zawsze w tego typu grach, zagraj sobie w jakąkolwiek kampanię z Call of Duty i będziesz miał to samo. Przeciwnicy są głupi bo są tylko przeszkodą byś miał po co strzelać. Nie oczekuj od tego typu gry AI na poziomie Unreal Tournament. 2
skypan 1 752 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) Klasyk z mojej stopki Autor zapomniany Edytowane 13 Października przez skypan
SylwesterI. 865 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Musiał by sprawdzić w grze czy limituje go proc czy grafa, bo podejrzewam jednak proca
Kadajo 7 406 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 7 godzin temu, BEM.22 napisał(a): Kadajo Z włączonym Frame Generatorem w BF6 Multi kariery nie będzie to daje Ci 30% więcej szans na zgon ze strony przeciwnika z niższym opóźnieniem . A z padem i aimbotem czy bez Szkoda życia na przejmowanie się pierdami. 2
ntt_system 73 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października ktoś wyłapał bana na konsoli , klik
oldfashioned 459 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października W tym poscie z reddit pewnie tyle prawdy co w tym ze Kwasniewski byl po prostu przeziebiony. Nie wiem kto w takie bajki wierzy. Pogralem troche na 2560x1080 w 300 klatkach (gra ma jakis bug-cap na 299 klatek na cpu, ktory da sie obejsc jedynie odpalajac fg) i powiem, ze czuc roznice. Wypowiadalem sie ostatnio ze, ze 120 wystarczy, ale jak sie pobiega z 300... xd Niestety grafa leci mocno w dol, co dla mnie to dyskwalifikuje. Jak zrobia 5k2k 300hz to mnie Baba z domu wyrzuci, ale zamowie od reki. Strasznie przezzkadza mi bug, w ktorym sprint sie blokuje i jedyna forma naprawy jest ads. Jak Ci sie zablokuje jak masz noz/apteczke to tdzeba zmienic bron i odpalic adsa. Z 10 razy juz przez taka pierdole zginalem. Drugi frustrujacy bug z medem. Nie zawsze da sie kogos podniesc jak sie nie jest medykiem, typ krzyczy, a nie da rady go podniesc. Albo Ty lezysz, przebiega po Tobie 10 typa, frustrujesz sie a oni po prostu podniesc Cie nie moga. No i snajperzy, sa mecze na breakthrough ze masz 1/4 teamu gdzies w gorach. Banowalbym banowalbym, jak na conquescie bardziej to toleruje, tak na mapkach gdzie trzeba coś zpushowac pol składu sobie kampi w najlepsze i ma 0 dodatniego wpływu na rozgrywkę. *please play the fcking objective*
Mosiu92 7 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) To jak z tym FG, będzie opóźnienie czy nie :Do bo niestety bez tego mój 5070 w akcji potrafi zlecieć do 80fps, ze 120/130 i u mnie ta opcja wygląda trochę inaczej niż na filmie i kromki wyżej xd nie mam samej kwestii włączone czy wyłączone a 2/3/4 co więcej jak wyłączę generator klatek to mam wrażenie, że menu trochę klatkuje a z generatorem śmiga a milo. Edytowane 13 Października przez Mosiu92
Strilok 342 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Jak ktoś chce mieć bardziej szczegółowe statystyki w Battlefield 6 to może wejść tutaj: https://tracker.gg/bf6
oldfashioned 459 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) @Mosiu92 Wylacz: multi frame Wlacz: technika skalowania > dlss jakosc/balans To powinno dać boost klatek zeby grać płynnie bez spadków. MFG zawsze dorzuci ms do input laga, czego logicznie lepiej nie robić. Edytowane 13 Października przez oldfashioned
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się