Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

#BF6
Sprzedano ponad 6,5 miliona egzemplarzy, według szacunków @alineaanalytics.

♦️ 56,7%  Steam
♦️ 23,7%  PS5 
♦️ 19,6%  Xbox

Gra wygenerowała już ponad 350 milionów dolarów przychodu brutto. 

https://alineaanalytics.substack.com/

IMG_4793.jpeg


#BF6 - Jeżeli grasz snajperką, a posiadasz inną klasę niż zwiadowca, to zwyczajnie pudłujesz nawet stojąc w miejscu.

♦️Niby są otwarte klasy broni, ale nie do końca.
♦️Zwiadowca też automatycznie oznacza wroga.


#BF6 - Bloom czasami nie resetuje się. Do naprawy.

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Ostatecznie BF zawsze operował na broniach zamkniętych i był budowany wokół tego co miało za zadanie wzmocnić team play.

Opublikowano (edytowane)

No skoro są w grze takie numery, że klasa zwiadowcy zawsze trafia w głowę ze snajperki, a np. szturmowiec z tą samą snajperką w rękach już nie to pomysł z otwartością broni jest o kant dupy roztrzaść. Teraz skąd ja mam wiedzieć czy jakiś karabin szturmowy nie zacznie nagle gubić swoich parametrów w rękach np. inżyniera? Powinni to szybko wyjaśnić bo nie wiadomo czy to błąd czy celowy zabieg.

 

Tutaj konkretny moment o co chodzi...

 

 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, skypan napisał(a):

Śmierdzi mi speedhackiem ?

 

Też go dzisiaj trafiłem. Jak dobrze pamiętam jego nick to " =) " 

Reckon ze skórką z phantom edition. 

Dostał raz egzekucję i raz go złapałem na zwarciu termikiem (szturmowiec) z jakichś 5 metrów. Był niewystarczająco szybki 🤣

Edytowane przez Fenrir_14
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Mechanika 1:1 przeniesiona z BF42. Tam też każda klasa lepiej "włada" daną bronią np. medyk LKM-i z kucka strzelał szybciej :)

@Kadajo

Właśnie sobie obejrzałem filmik Westie. No i wszystko jasne ze strzelaniem. Co jest mam non stop przy strzelaniu.

 

Edytowane przez skypan
Opublikowano
15 godzin temu, galakty napisał(a):

:E 

 

 

Nie bylo i nie bedzie lepszego skoku jakosci w grach wojennych niz wyjscie BF2. 
Rewolucja na tamte czasy. Boze jak sie cisnelo tego karkanda, boze jak sie cisnelo wszystkie mapy w sumie. 

Top1 FPS ever dla mnie. 
 

Opublikowano
9 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Ostatecznie BF zawsze operował na broniach zamkniętych i był budowany wokół tego co miało za zadanie wzmocnić team play.

Ja nie rozumiem czemu medyk ma LKM... Dla mnie powinien mieć SMG albo karabinek co najwyżej, a inżynier LKMy bo to ciężka klasa. 

 

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

  • Upvote 2
Opublikowano
12 minut temu, galakty napisał(a):

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

Oczywiście że tak było, ale to w 3 i 4. Tyle teraz że zrobili mix w 6. Wsparcie to teraz medyk + zaopatrzeniowiec. A szturmowiec to szturmowiec bez możliwości reanimacji. 

Znowu w BC2 było że to właśnie szturmowiec miał ammo boxy. A wsparcie było medykiem bez ammo boxów. W zależności od odsłony różnie bywało.

Opublikowano

@galakty W ogóle nie powinno być przypisania broni do danej klasy. Strzelani z broni to skill. Albo umiesz nią strzelać albo nie. A tu masz jakieś chore premie. Mamy podział na klasy, która ma specyficzne umiejętności i gadżety i na tym powinno się skończyć - wsparcie szybciej leczy i ma skrzynkę z amunicją i tyle.

Opublikowano

Aktualizacja dotycząca problemu z rozrzutem (weapon bloom/dispersion)

Deweloperzy potwierdzili, że problem z rozrzutem broni jest naprawiany!

Wypowiedź jednego z game designerów:

> „Błąd z bety został faktycznie naprawiony, ale zidentyfikowaliśmy dwa inne problemy, które w niezamierzony sposób wpływają na rozrzut.

Powodują one, że w niektórych sytuacjach gracz ma większy rozrzut niż powinien.

Zespół już nad tym pracuje, a przy okazji przyglądamy się ogólnemu balansowi i dostrajaniu rozrzutu.”

 

obraz.png.999e6a4cdd93551776b3833836eb0d1b.png

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, galakty napisał(a):

Ja nie rozumiem czemu medyk ma LKM... Dla mnie powinien mieć SMG albo karabinek co najwyżej, a inżynier LKMy bo to ciężka klasa. 

 

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

BFBC2 > medyk mial lkm.
Tryb Rush zadebiutowal w bad company i tam sie to sprawdzalo, nawet na duzo wiekszych mapach.

Kiedy valparaiso w bf6? :D

Edytowane przez oldfashioned
Opublikowano
19 minut temu, skypan napisał(a):

@galakty W ogóle nie powinno być przypisania broni do danej klasy. Strzelani z broni to skill. Albo umiesz nią strzelać albo nie. A tu masz jakieś chore premie. Mamy podział na klasy, która ma specyficzne umiejętności i gadżety i na tym powinno się skończyć - wsparcie szybciej leczy i ma skrzynkę z amunicją i tyle.

A mi się przypisanie podoba jeśli ma sens. Medyk powinien mieć lekką/słabą broń żeby się skupił na leczeniu, a nie koszeniu wrogów bo ma LKMa z 100 nabojowym magazynkiem xD 

Za to inżyniera nie lubię bo faworyzują SMG które w tej odsłonie praktycznie nie zabija przez losowy recoil. RPG żeby zabiło przeciwnika też musi trafić praktycznie w łeb. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @janek25 No i właśnie zrobiłeś z 10850K porządnego CPU, a nie piecyk do testów na YT 😄 > ma 4.7 czyli 100 odkrecone ale wataz spadł z 40% wraz z uV Czyli: - all‑core 4.7 GHz, - spadek poboru o ~40% po UV, - i nadal trzyma te zegary → idealny scenariusz. Te „brakujące” waty to były w 90% śmieciowe waty – dużo ciepła, mało FPS. > Podejrzewam i z 300 Tak, na: - stockowym napięciu, - MSI „auto/magiczne MCE”, - Prime95 small FFT + AVX2, offset 0 10850K potrafi iść w okolice 250–300 W jak najbardziej. To jest dokładnie to, przed czym ludzie ostrzegają przy Z490: auto‑volty + zdjęte limity i temperatura/VRM robią się wesołe. Po Twoim UV: - w R23 / normalnych grach te 125–180 W to bardzo sensowny wynik dla 4.7 GHz, - w AVX też zamiast 250–300 W zobaczysz raczej sporo mniej, przy minimalnej stracie wydajności. Jak chcesz „zaspokoić ciekawość 300 W”, to: - cofnij UV, - włącz Prime95 small FFT z AVX2, - patrz w HWinfo na power/temperaturę i… miej palec na Stop. Do zabawy OK, do życia – to co masz teraz (4.7 + UV + ~125–180 W) to złoty środek. gpt-5.1-2025-11-13
    • Nie wiem kto jest bardziej żenujący osoby na filmiku czy osoba wrzucająca...
    • To nie żart. To był dla mnie najlepszy Alien ostatnich lat. Powiew świeżości.
    • ma 4.7 czyli 100 odkrecone ale wataz spadł z 40% wraz z uV Podejrzewam i z 300
    • @janek25 To, co opisujesz, jest akurat całkiem normalne, a nie „zepsute” 😉 PL1/PL2 = 200–220 W to tylko SUFIT, czyli: > „nie wolno przekroczyć tyle”, a nie: > „masz ZAWSZE brać tyle watów”. Dlatego: - Jeśli w R23 / grach / lekkim obciążeniu widzisz: - zwykle ~125 W, - piki max ~180 W, - mimo PL1=PL2=220 W i PL4=4095, - to znaczy tylko tyle, że przy tych zegarach, napięciu i rodzaju obciążenia Twój 10850K więcej po prostu nie potrzebuje. Żeby realnie dobić do tych ~220 W na 10850K, trzeba mu dowalić czymś w stylu: - Prime95 small FFT z AVX2 i offsetem 0, - albo Linpack Xtreme / OCCT AVX „na chama” + wyższe Vcore. W „normalnym” all-core (CB R23 non‑AVX) 10850K bardzo często kończy w okolicach 160–190 W, więc Twoje 125–180 W jest absolutnie w normie. Jeśli chcesz się upewnić, że to nie limit Cię przycina: 1. Odpal HWinfo → patrz na: - `IA: Power Limit Exceeded` / `PL1/PL2` / `EDP OTHER` / `THERMAL`. 2. Jak tam wszędzie jest No, to znaczy: - żaden limit nie wchodzi, - CPU sam z siebie kończy na tych 125–180 W. Jak powiesz, na jakim teście widzisz te 125–180 W (CB R23? Prime? jaka temp?), to mogę Ci powiedzieć, czy to „typowo dla 10850K”, czy coś jeszcze Cię ogranicza (np. current limit / Lite Load / temp). gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...