Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
55 minut temu, Petru23 napisał(a):

Aż rozwinąłem pierwsze z góry... zawieszenie, hamulce i wały w rocznikach 2007-2014 więc zapewne chodzi o pierwszą gen, której w ogóle nie bierzemy pod uwagę w budżecie autora, do tego @markowspomniał o konkretnym silniku jeśli chodzi o polecenie tego modelu, więc problem diesli w 2014-2021 też odpada.

 

Dalej już mi się nie chce otwierać kolejnych stron.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, jarux napisał(a):

Petru to powiedz mi skąd wziąłeś info o max momencie w 1.3TCe od 1500? Poproszę źródło. 

Screena nawet dalem z wyjaśnieniem dotyczącym również pomyłki z 1600, ale jak zwykle nie czytasz.

5 minut temu, jarux napisał(a):

Petru to powiedz mi skąd wziąłeś info o max momencie w 1.3TCe od 1500? Poproszę źródło. 

 

Edit. 

Cały Ty. Piszesz głupoty i obrażasz się na cały świat za prostowanie ich. 

 

Nikt się tu nie obraża. Nie wmawiaj sobie i innym.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
3 minuty temu, Petru23 napisał(a):

Screena nawet dalem z wyjaśnieniem dotyczącym również pomyłki z 1600, ale jak zwykle nie czytasz.

Czytam, tylko dawałem Tobie szanse na wyjście z twarzą. 1.3 TCe ma max moment od okolo 2000rpm ;) Oto caly Ty i Twoja wiedza merytoryczna w pigułce  - przeczytasz urywek czegoś,  bez weryfikacji i udajesz wszystkowiedzącego. 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, larry.bigl napisał(a):

Wtrące swoje 3 grosze.. Kuga to brzydal przeokrutny w środku. 

 

Dziękuję.

Dziękujemy za jakże istotny wkład w wątek dotyczący mojego prywatnego samochodu. 

 

Jak na tacy ....

 

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
2 godziny temu, Petru23 napisał(a):

1500, połykała przy pisaniu. Info od sztucznej, która bazuje na ogólnodostępnych danych i informacjach

 

Poza tym, chyba się zapominasz... Jaruxie.

Petru, dziękuję, że podałeś IDEALNY przykład dlaczego sztuczniaków weryfikuje się na każdym kroku. 

2 godziny temu, Krzysiak napisał(a):

już wszystkie diesle ponoć wkoło komina takie awaryjne (zawsze się ich przeraźliwie bałeś)...w c5 już 320 na blacie, z czego 120 ostatnie to 90% wkoło komina. Nadal ori turbo, wtryski, pompa, fap, sprzęgło zmieniłem po wirusie przy 210k (zaczęło ślizgać gdy dostało 415Nm) ;) No i nie jest to żaden wyjątek, co typowy hdi na luzie znoszący użytkowanie miejskie.

No przecież sztuczniak napisał, że musi się zepsuć! 1.5Dci też jeździ i jeździ i nie chce przestać.

Opublikowano
5 minut temu, Petru23 napisał(a):

Dziękujemy za jakże istotny wkład w wątek dotyczący mojego prywatnego samochodu. 

 

Jak na tacy ....

 

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Merytoryczne jak najbardziej bo akurat o ile Kuga z zewnątrz się broni, tak wewnątrz trąci myszka ze starszych roczników. Nie wiem jak w "nowej". Ja Kuge z zewnątrz lubię ale w środku deska środkowa jest przebrzydka. 

 

Problem jaki ludzie mają to to, że Kuge wtracasz wszędzie i to najlepiej w nowym wydaniu. 

 

Dla kontrastu MG jeździ mój przyjaciel na przemian z Outlanderem. Ten drugi 4 letni, pierwszy ciut ponad rok. Zadowolony z obu ale przyznaję że Outlanderem lepiej jeździ się niż MG. Ja MG jego jeździłem i ogółem spoko jak na cenę za nowy. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Co nie wejdę na forum to afera za aferą. Nie nadążam już za Wami :E

 

Nawiązując z kolei do tematu to luźno od siebie podrzucę - może SEAT Leon IV ST 1.5 TSI?

Przykładowy/poglądowy link:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HH7pe.html

lub

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HKhT9.html

 

Jeżeli będzie z polskiego salonu, z pełną historią serwisową i poniżej 150tyś.km przebiegu to znajdziesz bez problemu egzemplarz z gwarancją producenta.

 

Jeżeli poprzedni właściciel tego nie robił, to przed zakończeniem gwarancji jedziesz na przegląd do ASO i dodatkowo zgłaszasz problemy z panelem dotykowym (serwis zrobi update), lampką oświetlenia wnętrza (często psuł się dotyk - wymienią na pozmianową), nierówną pracą silnika na biegu jałowym (wymienią odmę na pozmianową i zrobią update sterownika silnika). Jeżeli przy przeglądzie wyjdzie coś więcej - choćby jakieś wycieki (najczęściej pompa wody) to w ramach gwarancji będzie ogarnięte i masz sprawdzone, pewne auto ;)

Edytowane przez Seeba03
  • Upvote 1
Opublikowano
31 minut temu, Petru23 napisał(a):

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Przypomnę że sam też jesteś z laba i całe popołudnie to Ty prowokujesz ludzi robiąc z siebie męczennika walczącego z systemem, a z reszty potwory ;) 

 

No nie znasz się na żartach :D 

 

Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, larry.bigl napisał(a):

Merytoryczne jak najbardziej bo akurat o ile Kuga z zewnątrz się broni, tak wewnątrz trąci myszka ze starszych roczników. Nie wiem jak w "nowej". Ja Kuge z zewnątrz lubię ale w środku deska środkowa jest przebrzydka. 

 

Problem jaki ludzie mają to to, że Kuge wtracasz wszędzie i to najlepiej w nowym wydaniu. 

 

Dla kontrastu MG jeździ mój przyjaciel na przemian z Outlanderem. Ten drugi 4 letni, pierwszy ciut ponad rok. Zadowolony z obu ale przyznaję że Outlanderem lepiej jeździ się niż MG. Ja MG jego jeździłem i ogółem spoko jak na cenę za nowy. 

 

 

Jakbyś przeczytał, to byś wiedział że wskazałem kuge jako pkt odniesienia w kwestii prowadzenia w kontekście mazdy Cx5. I posiadania C-Max.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano

Uwielbiam "wiedzę" sztucznej inteligencj: co lepsze Amica czy Bosch? AI: Bosch, bo mocniejszy silnik.

 

Bosch: 700W. Amica: 1000W 

Tyle z tej inteligencji... Jakie głupoty jej dostarczy net, takie będzie rozpowszechniać.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Seeba03 napisał(a):

Co nie wejdę na forum to afera za aferą. Nie nadążam już za Wami :E

 

Nawiązując z kolei do tematu to luźno od siebie podrzucę - może SEAT Leon IV ST 1.5 TSI?

 

Nie wiem czy to pech moich znajomych czy co, bo mają dokładnie takiego Leona, ze 4 lata go mają? Moze Pierwsze dwa lata to byli ze 2-3 razy w serwisie z jakimiś głupotami. Ale ostatni rok to regularnie mają choinkę na desce (w tym raz na urlopie) i serwis robi "aktualizację oprogramowania" :E Na wiosnę za serwis ogólny wybulili 1800€. Pytam "co było robione?". Nie wiedzą, zwykły serwis :E 

 

Ja wiem, że to też śmieszne, że nie wiedzą, za co zapłacili, ale 1800€ w 4-latku, brzmi jakby dolewali specjalny przyspieszasz zapłonu na bazie złota :E (Pewnie tarcze z klockami zmieniali, ale i tak brzmi śmiesznie, że płacisz i nie wiesz za co: świadomy klient :E )

Edytowane przez marko
  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, marko napisał(a):

Nie wiedzą, zwykły serwis :E 

 

Podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać worek siana na coś, i nawet nie dopytują na co. Chciałbym mieć w sobie taką ignorancję. 

 

:E

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
34 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Moje auto jest może tyle warte, a o nie wnika :E serio, podziwiam. 

Opublikowano
33 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Ja tam wolę sam podłubać, jak wiem, że czegoś sam nie ogarnę to wtedy dopiero auto jedzie do mechanika. 

 

Co do tematu jak chcesz wdzięczne auto, które nie będzie się psuło na potęgę to polecam toyotę i lexusa.

Opublikowano
Godzinę temu, huudyy napisał(a):

Podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać worek siana na coś, i nawet nie dopytują na co. Chciałbym mieć w sobie taką ignorancję.

są przypadki np wymiany oleju czy filtrów ale tylko na papierze. Tam mogło być srogo przepłacone za nic. 

Opublikowano
28 minut temu, Merqus4 napisał(a):

Ja tam wolę sam podłubać, jak wiem, że czegoś sam nie ogarnę to wtedy dopiero auto jedzie do mechanika. 

Też tak robię, ale nie każdy ma umiejętności, wiedzę czy czas na to. 

 

W busie 2 tygodnie temu mu ogarnąłem temat wtrysków (wyciągnięcie, regeneracja u kumpla i montaż), ale tylko dlatego że robi tu na miejscu i mieszka przez 2 miesiące u mnie, co zdarza mu się raz na kilka lat (mieszka ponad 200km ode mnie).

Opublikowano
2 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

Też tak robię, ale nie każdy ma umiejętności, wiedzę czy czas na to. 

 

i narzedzia oraz warunki. ale znam przypadki, ze kupi specjalnie jakies narzedzie, podzjazdy itd itp, aby zrobic jedna robote. i tyle. czasami placa wiecej za samo "przygotowanie sie do roboty", niz gdyby mial podjechac do byle warszatu ;) 

Opublikowano (edytowane)

Najazdy faktycznie się przydają, zwłaszcza że są stosunkowo tanie i faktycznie jedną - dwiema robotami się je często odrabia.

 

 

Ale czasem ktoś kupuje jakieś specjalne narzędzia, często nie tanie żeby je użyć tylko raz.

Edytowane przez Krzysiak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...