PaVLo 172 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 42 minuty temu, Stjepan napisał(a): Z jutuba. Fable 1 z kopaniem kur w wiosce w prologu jest grą bardziej Dark Fantasy w porównaniu do nowego Dragon Age. Qrła jak ten koleś to wymyśla? 1
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) Czas pokaże, ale wracając do gry - mam już całą drużynę, ruszam w świat. Niestety, jest pewna rzecz której przemilczeć nie mogę. Emmrich Volkarin - Nekromanta. NEKROMANTA. A może raczej... Odkąd zebrałem drużynę, poziom dialogów sięgnął DNA. To już nawet nie jest udawanie, że gra jest kierowana do dorosłego, w miarę rozgarniętego odbiorcy. Dialogi Emmricha to chyba nawet nie jest poziom 12-latków, bo mój 10-latek wypowiada się znacznie bardziej elokwentnie. Dramat. Zapomnijcie o Taash, nastolatka z problemami jest lepiej napisana od tego gościa. K mać, no serio ludzie trzymajcie mnie, bajki który czytam nieraz dla młodszego syna na dobranoc bywają poważniejsze niż ten bantery czy dialogi, tego się czytać nie da. NEKROMANTA. NEKROMANTA. Edytowane 12 Listopada przez Element Wojny 1 2
michaelius33 18 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 40 minut temu, Element Wojny napisał(a): Jakiś mistrz na twitterze próbuje ludziom wmówić, że sprzedaż Veilguarda na poziomie DD2 Damage control na całego... To jest gość zajmujący się zawodowo sprzedażą gier i jedna z niewielu osób które mają realny dostęp do danych sprzedażowych zbieranych w UK (trzeba za to zabulić górę hajsu)
ODIN85 373 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 30 minut temu, Element Wojny napisał(a): Czas pokaże, ale wracając do gry - mam już całą drużynę, ruszam w świat. Niestety, jest pewna rzecz której przemilczeć nie mogę. Emmrich Volkarin - Nekromanta. NEKROMANTA. A może raczej... Odkąd zebrałem drużynę, poziom dialogów sięgnął DNA. To już nawet nie jest udawanie, że gra jest kierowana do dorosłego, w miarę rozgarniętego odbiorcy. Dialogi Emmricha to chyba nawet nie jest poziom 12-latków, bo mój 10-latek wypowiada się znacznie bardziej elokwentnie. Dramat. Zapomnijcie o Taash, nastolatka z problemami jest lepiej napisana od tego gościa. K mać, no serio ludzie trzymajcie mnie, bajki który czytam nieraz dla młodszego syna na dobranoc bywają poważniejsze niż ten bantery czy dialogi, tego się czytać nie da. NEKROMANTA. NEKROMANTA. Nie rób dla niego misji a problem sam się rozwiąże
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Ale tu nie chodzi o to, by nie robić jego misji i na końcu dostać jeszcze przez to BAD ending. Żeby można było tak zrobić i nie ponieść konsekwencji - OK. Żeby można było go w ogóle nie werbować albo ubić 5 minut po, jak zrobiła to Shadowheart z Lae'zel - OK. Ale tutaj trzeba go zwerbować, znosić jego obecność i banter, a do tego latać wokół niego, żeby uzyskać GOOD ending. To jest ten chory przymus ogrywania wszystkich kompanów, który krytykowałem od dnia, kiedy Bioware go ogłosiło.
musichunter1x 101 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) 41 minut temu, Element Wojny napisał(a): Odkąd zebrałem drużynę, poziom dialogów sięgnął DNA. Czyli jednak przedszkole dopiero się zaczyna. Tak właśnie zastanawiałem się gdzie jesteś z zadaniami Takie misje dla kompanów w którym akcie się otwieraj lub czy wiesz jakie osiągnięcie odnosi się do niego? Ah, chwila, mam przecież google. Edit. Osiągniecia nie wspominają o imionach. Edytowane 12 Listopada przez musichunter1x
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) Etap werbowania był ok, bo byłem ciągle na misjach, w walkach, w eksploracji. Wszystkie misje zrobiłem. To były te fajne rzeczy. A teraz zaczęło się gadanie i się normalnie załamałem, jakie to jest dno dna w kontekście writingu. Dla pisarzy z Bioware mam tylko jedną wiadomość: Spoiler Edytowane 12 Listopada przez Element Wojny 1
Frog67 92 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 29 minut temu, Element Wojny napisał(a): Odkąd zebrałem drużynę, poziom dialogów sięgnął DNA. Dlatego ja dalej twierdze że Inkwizycja pomimo swoich wad dla mnie stoi wyżej od Veilguard, niestety dialogi przebijają wszystko nawet wady inkwizycji, bo tam nie mieliśmy takiego pisarstwa i traktowania gracza w ten sposób.
ODIN85 373 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Potem są ostre akcje i przestaje się na to zwracać tak uwagę. Robi się iście filmowo.
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Jak można przestać zwracać uwagę na dialogi w grze fabularnej? To nie jest Super Mario czy Mortal Kombat kolego. 1 3
Vulc 293 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) A tak, ten szarmancki nekromanta od uśmiechniętego szkieleciku. Zastanawiałem się dlaczego nikt o nim nigdy nie wspomina. To już chyba wiem. Dialogi? Zawsze można sobie włączyć wersję hiszpańską. I wyłączyć dźwięk. 🤷 Edytowane 12 Listopada przez Vulc 3
Frog67 92 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) 9 minut temu, Vulc napisał(a): Zawsze można sobie włączyć wersję hiszpańską. I wyłączyć dźwięk. 🤷 Masz trzy wersje językowe: angielską, niemiecką, francuską. A pózniej się dziwić ze powstają takie materiały jak ten gdzie się podzialy takie dialogi, wątki Edytowane 12 Listopada przez Frog67 1 1
Vulc 293 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) 7 minut temu, Frog67 napisał(a): Masz trzy wersje językowe: angielską, niemiecką, francuską. Spoko spoko, strzelałem. Niech będzie niemiecka, może klimat zrobi się nieco cięższy. Jeszcze w kwestii Taash, podkradnięte z forum BSN. [spoiler] I am less critical than most folks here, but there is this one codex entry about Taash that is just unbelievable. It's just so out of place. SPOILER: Click to hide Codex entry: Taash Notes: Meeting Shadow Dragons to Talk Gender Stuff source Writing notes to work through gender crap. (Showing to Rook for help maybe.) Maevaris pretty. Tarquin tough. Both trans! (Both open about being trans and said I could share stuff if it helped me on "my journey.") ( I did not ask for "a journey.") Trans means was other gender. Then changed? —Wait. No. Was always new thing. Just now acknowledged. —Not changing. Affirming. Trans woman IS woman. Not feeling right in body is dysphoria—WHOLE BIG THING. —Could feel like want to be guy instead of girl. (no) —Could feel like not connected to body. (not everyone does this?) —Could feel uncomfortable with girls who act more feminine. —No. I like girls. Girls smell good. —But like hanging out with Lords more than girls. —Ashamed of not doing what your gender "should do." (UGH) —Getting euphoria is feeling right. Non-binary means not man or woman. Can feel like either? —Can look like guy/girl/neither. —Some use she/he. Some swap. Some use they. But still single with name? —"Flynn IS non-binary. They ARE coming this way." —Confusing but sure. Also gender-fluid. —Feel different on different days. —Can switch pronouns. —Don't think that's me. Agender/bigender/demigender/others —Lot of different ones. —Not me but okay. Never too late. Valid even if no words when younger blah blah blah. —Maevaris saw notes and is mad —"Write this down, exactly. You're valid. People will say you're not enough this, or too much that. Do not let it diminish you. No two journeys are alike. That's wonderful. Embrace it. Did you... did you get all that?" —Okay fine. [/spoiler] Rozkminy postaci w grze o smokach. No, ale oni nic nie sprzedają. 🧐 Edytowane 12 Listopada przez Vulc
Sheenek 67 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) Nie jakiejs tam postaci ale wlasnie naszego druzynowego Lowcy Smokow Biedulka tak pogubiona ze poszla na spotkanie z innymi pogubionymi zeby mogla sie odnalezc. Edytowane 12 Listopada przez Sheenek
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) 15 minut temu, Frog67 napisał(a): A pózniej się dziwić ze powstają takie materiały jak ten gdzie się podzialy takie dialogi, wątki Nauczmy się cenić takie gry, takie historie i taki writing, bo pewnie już go na oczy nie zobaczymy. 6 minut temu, DITMD napisał(a): @Element WojnyJaką frakcją grasz? Szczerze nawet nie pamiętam, to ma jakiekolwiek znaczenie ? edit. Smoki Cienia. Edytowane 12 Listopada przez Element Wojny
Frog67 92 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 2 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Nauczmy się cenić takie gry, takie historie i taki writing, bo pewnie już go na oczy nie zobaczymy. Ja jestem szczerze przekonany że S.T.A.L.K.E.R.2 będzie szanować gracza, nawet Piranha, z mocno krytykowanym Elex2 za główny wątek i przekombinowanie pod koniec miała dialogi na nieporównywalnie wyższym poziomie niż tutaj. Naprawdę w Veilguard dialogi sięgneły dna i trochę mnie ciarki biora na samą myśl że ktoś mogł dać 10/10 czyli wszystko jest perfekcyjne.
Frog67 92 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Ocena graczy na steam powoli bo powoli ale sukcesywnie spada w dól, recenzji tez jakoś specjalnie nie przybywa w dużym tempie, ale obecnie to 72% pozytywnych opinii więc zaraz będziemy na granicy mieszanej oceny.
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada To kwestia kilku dni, kiedy recenzje spadną poniżej 70% (i to po tej totalnej cenzurze). Druga sprawa taka, że coraz mniej osób w to gra. Za 2-3 tygodnie mało kto będzie o tym pamiętał, co najwyżej będą jakieś dane sprzedażowe i napierdzielanie się z Taash.
DITMD 120 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 9 minut temu, Element Wojny napisał(a): Nauczmy się cenić takie gry, takie historie i taki writing, bo pewnie już go na oczy nie zobaczymy. Szczerze nawet nie pamiętam, to ma jakiekolwiek znaczenie ? Niewielkie, to zmienia opcje dialogowe u npców i drużyny, rasa twojej postaci i frakcją, najlepiej ogarnięci są Szarży Strażnicy i Gwardia Żałobna.
Vulc 293 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Porównywanie do Wiedźmina to trochę jak kopanie leżącego, a raczej bezczeszczenie zwłok. Zresztą W3 jest świetnym przykładem jak ważny jest writing w grach, szczególnie z tego gatunku. Produkcja zjadająca całą konkurencję, do dziś stawiana jako przykład. A przecież daleka od doskonałości (łagodnie mówiąc) choćby na gruncie mechaniki walki. Priorytety. 2
Element Wojny 486 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 3 minuty temu, DITMD napisał(a): Niewielkie, to zmienia opcje dialogowe u npców i drużyny, rasa twojej postaci i frakcją, najlepiej ogarnięci są Szarży Strażnicy i Gwardia Żałobna. Wiem, że mam więcej dialogów w Mintrathous i z Neve bo to też jej miasto, a frakcję brałem ze względu na bonus do regeneracji many. Widzę, że nawet modów nikt do tej gry nie robi, tylko same presety postaci. Ona bardzo szybko umrze śmiercią naturalną.
Frog67 92 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada 2 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Widzę, że nawet modów nikt do tej gry nie robi, tylko same presety postaci. Ona bardzo szybko umrze śmiercią naturalną. Ilość powstajacych modów to też jest jakiś wyznacznik jak tytuł jest popularny i czy dobrze się sprzedał. Wszystkie małe poszlaki wskazuja coraz bardziej że jednak sprzedaż taka świetna nie jest i o ile był jakiś boom przez chwile na Veilgard to bardzo szybko opadl, a obecnie dwa tygodnie po premierze to większość kompletnie straciła zainteresowanie. Raport fiskalny za 2024 EA będzie ciekawy, ile na minusie będą?
DITMD 120 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Postawili na polityczną poprawność i ponoszą tego konsekwencje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się