Co do PlayStation 5 Pro – wszyscy deweloperzy muszą się postarać, by ich gry działały dobrze i na wersji podstawowej, i na PS5 Pro. Wiedzieliśmy o tym od Sony od jakiegoś czasu. Obecnie badamy, jak duży zapas mocy jest do dyspozycji i co możemy z nim zrobić, czy na przykład jest szansa na 60 FPS-ów – pracujemy nad tym, ale nie mogę jeszcze nic obiecać. Tak jak jednak wspomniałem, nasi programiści osiągnęli przełom przy wydajności na konsolach i są dobrej myśli.
Sir Tobi, PR manager, Warhorse Studios
Gra jest gotowa i teraz w zasadzie skupiamy się na szlifach i usuwaniu błędów. Mamy na to więcej czasu, więcej ludzi, większy budżet. Pod względem optymalizacji jest coraz lepiej. Niedawno osiągnęliśmy przełom, jeśli chodzi o wydajność na konsolach, i jest szansa, że pokażemy tu coś o wiele lepszego, niż nam się wydawało jeszcze w czerwcu. Pracujemy nad tym dzień w dzień, szukamy właściwych kompromisów i myślę, że już naprawdę niedługo będziemy mogli podać wymagania sprzętowe – te minimalne i idealne.
Co do PlayStation 5 Pro – wszyscy deweloperzy muszą się postarać, by ich gry działały dobrze i na wersji podstawowej, i na PS5 Pro. Wiedzieliśmy o tym od Sony od jakiegoś czasu. Obecnie badamy, jak duży zapas mocy jest do dyspozycji i co możemy z nim zrobić, czy na przykład jest szansa na 60 FPS-ów – pracujemy nad tym, ale nie mogę jeszcze nic obiecać. Tak jak jednak wspomniałem, nasi programiści osiągnęli przełom przy wydajności na konsolach i są dobrej myśli.
Sir Tobi, PR manager, Warhorse Studios
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się