Podobno dla cieni akurat nie ma w cfg prostej możliwości zmiany. Można zmienić r_lodscale, działa na większość, ale nie na cienie. Plus nie wiem jak z artefaktami jak się da więcej. Nie mam gry nie grałem więc nie sprawdzałem, jedynie to co mi na necie mignęło.
Z tego co widziałem z grubsza na gameplayu z PT lepiej ogarnia cienie w tych kwestiach od zwykłej wersji gry.
a zajrzałeś w końcu do tego sklepu MS czy coś stamtąd się aktualizuje? Korzystasz może z aplikacji xbox i game pass? Za takim zużyciem idzie też użycie sieci czy nie?
Nigdy nie zapomnę jak w 2008 roku się grało w F1. Każdy wyścig zyskiwał jako taką płynność gdzieś po 30-40 sekundach, jak już po starcie wyścigu przestał lecieć dym z RAMu A i tak była frajda z gry i Kubicy. A dziś odpalam F1 kilka razy w roku, chociaż wszystko śmiga bez zastrzeżeń. Ale „kiedyś to było” to temat rzeka.
@leven Nie miałem tej aktualizacji. Zainstalowałem ręcznie ten pakiet. Kompilacja mi się zmieniła z tej co miałem na 26120.2454 ale system nadal leci na ~33%. Nie pomogło
@LeBomB Dokładnie, mam tylko oficjalne wydania.
No nic, kompa zostawiam odpalonego na noc, zobaczymy co się wydarzy. Jak rano nadal będzie chodził na 33%, to wtedy pomyślę co dalej. W najgorszym wypadku 23H2 ale wolałbym tego uniknąć, bo już w łatwy sposób nie cofnę :/
Panie Szanowny ale to nie ma związku z PT tylko tym że ogólnie gry dostają coraz lepszą jakość np. textur ect. i tym że księgowi u zielonych dalej pchają do GPU te śmieszne 8GB VRAM nawet w 2025 roku gdzie już dawno 12 to powinno być minimum . Generalnie to VRAM dzisiaj do wszystkiego jest potrzebny i im więcej tym lepiej 😉.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się